Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
506 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000498-c ● a82feac381cd41e2b36077829183b60c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська дитяча лікарня №4"Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02007259 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого, буд. 33д |
Контактна особа: |
Дудяк Олена Олександрівна +380689477759 detstvo4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 506 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комп.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого,33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 13:43 |
Проєкт договору.docx | |
17 жовтня 2019 13:43 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:57
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". У додатку до ТД №5 прописані вимоги, а саме, що тендерна пропозиція учасника повинна містити детальний покомпонентний опис обладнання, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі, парт номер та технічні характеристики. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Загальна вартість пропозиції вказується у Додатку №1 до ТД і вважається остаточною.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:43
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:54
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь на ваше запитання знаходиться у п. 7 Додатка №5 тендерної документації.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:52
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповіді на ваші запитання знаходяться у тендерній документації.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:50
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови стосовно запобігання порушень авторського права та закупівлі нелегальної продукції прописані у п. 11 Додатку 5 ТД
Додаток 5
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:51
Шановний замовник! В Додатку 5 Тендерної документації п. 7 вказано: Товар повинен бути доставлений, перевірений на справність за кошти та силами переможця торгів. Що Ви маєте на увазі "перевірений на справність"? Необхідно буде підключення та введення в експлуатацію?
Відповідь: Мається на увазі, що постачальник перевіряє на справність обладнання в момент складання , якщо при підключенні обладнання, щось не працює, то постачальник в десятиденній термін усуває несправність.
Додаток 5
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:56
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 08:31
Просимо пояснити більш точніше! В Додатку 5 Тендерної документації п. 7 "перевірений на справність" маєте на увазі, що Необхідна перевірка на справність після розгрузки товару на території замовника з присутністю постачальника?
Відповідь: Відповідь на ваше запитання надана 24.10.2019 14:51:17
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
414 990,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 10:58
|
ТОВ "МІКРОТРОН" #40016854 |
Переможець |
504 313,50
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 13:25
|
001.jpg | зміни до договору |
29 листопада 2019 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 11:15
|
006.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:01
|
007.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:01
|
005.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
004.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
003.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
002.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
001.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
006.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
007.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
005.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
004.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
003.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
002.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
001.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
006.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
007.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
005.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
004.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
003.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
002.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
001.jpg | укладений |
25 листопада 2019 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни вносяться до конкретної назви предмета закупівлі, що не призводе до суттєвих змін умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |