Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
666 944,00 UAH
UA-2019-10-17-000428-a 693441b4082942328a6efeda94844d25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380637003312
+380985008590
TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380637003312, +380985008590
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 666 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 669,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Системний блок. Джерело фінансування - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4 тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі та вказано, щобладнання може бути замінено на аналогічне (еквівалент) з характеристиками не гіршими, ніж наведені в переліку. При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента вказуючи назву фірми – виробника еквівалента.
До участі допускаються всі без винятку учасники. Оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4 тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі та вказано, щобладнання може бути замінено на аналогічне (еквівалент) з характеристиками не гіршими, ніж наведені в переліку. При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента вказуючи назву фірми – виробника еквівалента.
Документація
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:14
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: під встановленим програмним забезпеченням розуміється його оригінальність та ліцензійність згідно усіх вимог чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000428-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 листопада 2019 15:48
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Тендерна документація Замовника містить технічні вимоги до предмета закупівлі, а також наступне твердження : «При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента ВКАЗУЮЧИ НАЗВУ ФІРМИ – ВИРОБНИКА еквівалента» .

Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в складі пропозиції надано Довідка щодо Технічних характеристик для предмета закупівлі та Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника , що містять тільки дослівно скопійовані технічні вимоги/характеристики щодо предмета закупівлі без зазначення найменування, виробника запропонованих товарів. Таке ненадання конкретної інформації заважає ідентифікувати товар та не дає змоги ні самому Замовнику, ні іншим учасникам перевірити пропозицію Учасника на відповідність вимогам закупівлі і зрозуміти, що саме пропонує Учасник, дізнатися чи є працездатною ця комплектація.

Тому, виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання норм діючого законодавства, просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як такого, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 12:17
Учасником ТОВ " Діавестенд Комплексні рішення" з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним та іншим вимогам, встановленим Замовником до предмету закупівлі у тендерній документації подано Довідку щодо технічних характеристик для предмета зпкупівлі.
Замовником в Додатку 4 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, вказано якісні та кількісні характеристики, визначено технічні характеристики. Якщо Замовником не вказано конкретного виробника для певних складових системного блоку, але вказано їх технічні характеристики, то для таких складових неможливо застосувати поняття еквівалент, бо не вказано еталон. Пропозиція учасника відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 587 673,00
UAH з ПДВ
543 331,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 597 404,82
UAH з ПДВ
543 332,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 627 724,32
UAH з ПДВ
614 384,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АРТЛАЙН ІТ» 642 600,00
UAH з ПДВ
621 052,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" 646 000,00
UAH з ПДВ
646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 15:22
МВС 21.10.rar
07 листопада 2019 15:22
ДФС.rar
01 листопада 2019 00:28
Електронний підпис
01 листопада 2019 00:27
Додаток 5. Проект договору.pdf
01 листопада 2019 00:27
довідка санкції.pdf
01 листопада 2019 00:27
Відомості про Учасника.pdf
01 листопада 2019 00:27
Протокол_право підпису.pdf
01 листопада 2019 00:27
довідки банк.pdf
01 листопада 2019 00:27
Довідка юридична особа.pdf
01 листопада 2019 00:27
Виписка з ЄДР_копія.pdf
01 листопада 2019 00:27
Витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 00:27
Витяг ПДВ копія.pdf
01 листопада 2019 00:27
Статут копія.pdf
01 листопада 2019 00:27
повноваження директора.pdf
01 листопада 2019 00:18
13211641_пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2019 12:51
36.сертифікат зборки пк.pdf
01 листопада 2019 12:51
30. Виписка ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 12:51
29.Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
01 листопада 2019 12:51
28. Паспорт Богомаз (копія).pdf
01 листопада 2019 12:51
25. Витяг ЄДРПОУ 08.10..pdf
01 листопада 2019 12:51
22. Проект договору.pdf
01 листопада 2019 12:51
18. Договір з Новою Поштою.pdf
01 листопада 2019 12:51
15. Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 12:51
11. Паспорт Богомаз (копія).pdf
01 листопада 2019 12:51
03. Статут (копія).pdf
01 листопада 2019 12:51
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:44
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 13:44
Лист-гарантія про санкції.pdf
01 листопада 2019 13:44
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 13:43
Витяг 220719 (копія).pdf
01 листопада 2019 13:43
Статут Артлайн ІТ (копія).PDF
01 листопада 2019 13:43
Інформація про учасника.pdf
01 листопада 2019 13:43
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 13:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:39
32 про достовірність 1.pdf
30 жовтня 2019 15:39
31 порівняльна.pdf
30 жовтня 2019 15:39
27. Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 15:39
25 про захист довкілля 1.pdf
30 жовтня 2019 15:39
30 Технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2019 15:39
22 кбк брейн 2020.pdf
30 жовтня 2019 15:39
7 протокол 1.pdf
30 жовтня 2019 15:39
21с Завірений паспорт.pdf
30 жовтня 2019 15:39
17 про приміщення.pdf
30 жовтня 2019 15:39
9 протокол 3.pdf
30 жовтня 2019 15:39
15 про захист довкілля.pdf
30 жовтня 2019 15:39
1 Витяг 10.10.2019.pdf
30 жовтня 2019 15:39
16 МТБ.pdf
30 жовтня 2019 15:39
5 наказ.pdf
30 жовтня 2019 15:39
23 довідка з банку 29.10.pdf
30 жовтня 2019 15:39
20 Виписка.pdf
30 жовтня 2019 15:39
2 Статут.pdf
30 жовтня 2019 15:39
11 про санкції.pdf
30 жовтня 2019 15:39
3 витяг пдв.pdf
30 жовтня 2019 15:39
10 пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 15:39
8 протокол 2.pdf
30 жовтня 2019 15:39
24 про санкції 1.pdf
30 жовтня 2019 15:39
14. Доручення.pdf
30 жовтня 2019 15:39
6 Опис.pdf
30 жовтня 2019 15:39
13 про достовірність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ «АРТЛАЙН ІТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 543 331,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
543 331,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2019 02:25
Додаткова угода №1-19 від 03.12.2019р. Договір № 695 -19 від 18.11.2019 р (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2019 02:25
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 18:23
Договір №695-19 від 18.11.2019.pdf укладений
18 листопада 2019 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з поліпшенням технічних характеристик предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 695-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML