Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000409-c ● 229bf66ac5324fd8a96647c6d48b7a67
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38740786 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, Мaйдан Київський,9 |
Контактна особа: |
Оксентюк Лілія Миколаївна +380332778193 ekonomika@voleco.voladm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року ( джерело фінансування - обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43027, Україна, Волинська область, Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
1 послуга
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43027, Україна, Волинська область, Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за кожний етап здійснюються після завершення відповідного етапу наданої послуги згідно Календарного плану, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 09:35 |
Порівняльна таблиця.doc | |
29 жовтня 2019 09:35 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
29 жовтня 2019 09:35 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
29 жовтня 2019 09:35 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
29 жовтня 2019 09:35 |
Тендерна докуметація в новій редакції.docx | |
17 жовтня 2019 12:51 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
17 жовтня 2019 12:51 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
17 жовтня 2019 12:51 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
17 жовтня 2019 12:51 |
Тендерна докуметація.docx |
29 жовтня 2019 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2019 09:35 |
Порівняльна таблиця.doc
|
|||
29 жовтня 2019 09:35 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx
|
|||
29 жовтня 2019 09:35 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
|||
29 жовтня 2019 09:35 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
29 жовтня 2019 09:35 |
Тендерна докуметація в новій редакції.docx
|
|||
17 жовтня 2019 12:51 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx
|
|||
17 жовтня 2019 12:51 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc
|
|||
17 жовтня 2019 12:51 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
17 жовтня 2019 12:51 |
Тендерна докуметація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:08
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:16
В п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації міститься вимога надати "завірені, скановані копії наказів профільних міністерств про погодження зазначених схем аналогічних договорів". Проте схема санітарного очищення населеного пункту не потребує погодження у міністерствах. Просимо надати з приводу цього роз'яснення та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІдповідно до протоколу №17 від 28.10.2019 засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації вирішили наступне:
1. Вилучити у пункті.5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - наступне – «Додатково Учасник подає завірені, скановані копії наказів профільних міністерств про погодження зазначених схем аналогічних договорів» .
Схема санітарного очищення населеного пункту не потребує погодження у міністерствах.
1. Вилучити у пункті.5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - наступне – «Додатково Учасник подає завірені, скановані копії наказів профільних міністерств про погодження зазначених схем аналогічних договорів» .
Схема санітарного очищення населеного пункту не потребує погодження у міністерствах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-000409-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ГАФСА, Код ЄДРПОУ:19173708
Дата подання: 13 листопада 2019 13:46
текст оскарження рішення тендерного комітету
12.11.2019 р. в ході засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації була розглянута пропозиція учасника процедури відкритих торгів Малого підприємства «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічною вигідною.
Згідно з Протоколом №20 від 12.11.2019 року тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
1. Як вказано в Протоколі №20 від 12.11.2019 року :
«1. На виконання підпункту «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надано договір про надання послуг №1/03 від 02.03.2015 року, укладений із «Муніципальною компанією поводження з відходами та енергозбереження» (м.Полтава). При проведенні звірки, встановлена невідповідність між наданим договором та актом №1 здачі-приймання виконаних робіт за договором №1/03 від 02.03.2015 року, складеним 11.05.2015, а саме:
У абзаці 2 вказано, що «підписали цей Акт про те, що ВИКОНАВЕЦЬ здав, а замовник прийняв по договору №1/05 від 1.05.2014 р. послуги з розроблення документації», що підтверджує невідповідність.
Отже, даний акт неможливо прийняти, як підтверджуючий документ, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дане твердження не об’єктивне з наступних причин:
Акт був укладений між суб’єктами господарювання, які підписали договір про надання послуг, та є первинним бухгалтерським документом і відповідає усім вимогам до подібного документу.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:
«п.2 Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції».
Усі перелічені обов'язкові реквізити наявні у наданому Акті здачі-приймання виконаних робіт. У назві Акту вказаний договір №1/03 від 2.03.2015р., до якого складений Акт. Акт містить усі дані, які дозволяють кваліфікувати його як легітимний бухгалтерський документ. А допущена механічна помилка у тексті не впливає на зміст господарської операції, та не спотворює документальні результати виконання договору.
Можливі неістотні недоліки в первинних бухгалтерських документах і можливість підстав для невизнання господарської операції регламентуються п.2.4 Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 р., де вказано:
«2.4. Первинні документи
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо».
2. Крім цього, в Протоколі №20 від 12.11.2019 року вказано:
«Слід зазначити, що у пункті 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано вимогу, що кожен документ подається окремим файлом. Учасником інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана не окремими довідками, а листом-гарантією (від 4.11.2019 №79) з перерахуванням відсутності підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі.»
В статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Подання інформації про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі однією довідкою не суперечить чинному законодавству. Форма довідки рекомендована PROZORRO інфобокс «Центр знань про публічні закупівлі» https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-po-statti-17. Інформація надана окремим файлом, згідно з вимогою тендерної документації на закупівлю.
3. Протокол №20 від 12.11.2019р. засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації не дозволяє ідентифікувати закупівлю «Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року», адже в системі PROZORRO для закупівлі Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року) присвоєний ідентифікатор UA-2019-10-17-000409-c, натомість в Протоколі №20 від 12.11.2019 р. засідання тендерного комітету в абзацах 1,2,8 вказано ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000409-е, що підтверджує невідповідність.
В той же час унікальний ідентифікатор закупівлі є обов’язковою складовою інформаційної системи закупівель (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України №149/44 04.02.2019р. «Про затвердження Порядку інформаційної системи закупівель, єдиним веб-порталом використання публічних коштів та інформаційною системою Державної казначейської служби України»).
На підставі вищевикладеного Мале підприємство «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю просить::
1. Скасувати Протокол №20 від 12.11.2019 року засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації та прийняті в ньому рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року), як безпідставні та прийняті всупереч діючому законодавству.
2. Розглянути тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року) у відповідності з принципами, що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Протоколом №20 від 12.11.2019 року тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
1. Як вказано в Протоколі №20 від 12.11.2019 року :
«1. На виконання підпункту «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надано договір про надання послуг №1/03 від 02.03.2015 року, укладений із «Муніципальною компанією поводження з відходами та енергозбереження» (м.Полтава). При проведенні звірки, встановлена невідповідність між наданим договором та актом №1 здачі-приймання виконаних робіт за договором №1/03 від 02.03.2015 року, складеним 11.05.2015, а саме:
У абзаці 2 вказано, що «підписали цей Акт про те, що ВИКОНАВЕЦЬ здав, а замовник прийняв по договору №1/05 від 1.05.2014 р. послуги з розроблення документації», що підтверджує невідповідність.
Отже, даний акт неможливо прийняти, як підтверджуючий документ, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Дане твердження не об’єктивне з наступних причин:
Акт був укладений між суб’єктами господарювання, які підписали договір про надання послуг, та є первинним бухгалтерським документом і відповідає усім вимогам до подібного документу.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:
«п.2 Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції».
Усі перелічені обов'язкові реквізити наявні у наданому Акті здачі-приймання виконаних робіт. У назві Акту вказаний договір №1/03 від 2.03.2015р., до якого складений Акт. Акт містить усі дані, які дозволяють кваліфікувати його як легітимний бухгалтерський документ. А допущена механічна помилка у тексті не впливає на зміст господарської операції, та не спотворює документальні результати виконання договору.
Можливі неістотні недоліки в первинних бухгалтерських документах і можливість підстав для невизнання господарської операції регламентуються п.2.4 Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 р., де вказано:
«2.4. Первинні документи
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо».
2. Крім цього, в Протоколі №20 від 12.11.2019 року вказано:
«Слід зазначити, що у пункті 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано вимогу, що кожен документ подається окремим файлом. Учасником інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана не окремими довідками, а листом-гарантією (від 4.11.2019 №79) з перерахуванням відсутності підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі.»
В статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Подання інформації про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі однією довідкою не суперечить чинному законодавству. Форма довідки рекомендована PROZORRO інфобокс «Центр знань про публічні закупівлі» https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-po-statti-17. Інформація надана окремим файлом, згідно з вимогою тендерної документації на закупівлю.
3. Протокол №20 від 12.11.2019р. засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації не дозволяє ідентифікувати закупівлю «Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року», адже в системі PROZORRO для закупівлі Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року) присвоєний ідентифікатор UA-2019-10-17-000409-c, натомість в Протоколі №20 від 12.11.2019 р. засідання тендерного комітету в абзацах 1,2,8 вказано ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000409-е, що підтверджує невідповідність.
В той же час унікальний ідентифікатор закупівлі є обов’язковою складовою інформаційної системи закупівель (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України №149/44 04.02.2019р. «Про затвердження Порядку інформаційної системи закупівель, єдиним веб-порталом використання публічних коштів та інформаційною системою Державної казначейської служби України»).
На підставі вищевикладеного Мале підприємство «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю просить::
1. Скасувати Протокол №20 від 12.11.2019 року засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації та прийняті в ньому рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року), як безпідставні та прийняті всупереч діючому законодавству.
2. Розглянути тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року) у відповідності з принципами, що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА |
948 000,00
UAH з ПДВ
|
819 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
996 000,00
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ" |
993 513,00
UAH з ПДВ
|
932 083,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів" |
1 079 400,00
UAH з ПДВ
|
940 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Екоренсінг |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
1 158 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" #03363588 |
Очікує рішення |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:51
|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Відхилено |
819 900,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 14:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 листопада 2019 14:39 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публвчні закупівлі" з підстави «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
Документи:
15 листопада 2019 14:39
|
Протокол №21 від 15.11.2019 року |