Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000409-c 229bf66ac5324fd8a96647c6d48b7a67
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксентюк Лілія Миколаївна

+380332778193 ekonomika@voleco.voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38740786
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, Мaйдан Київський,9
Контактна особа: Оксентюк Лілія Миколаївна
+380332778193
ekonomika@voleco.voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 11:05
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року ( джерело фінансування - обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
1 послуга
Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за кожний етап здійснюються після завершення відповідного етапу наданої послуги згідно Календарного плану, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 09:35
Порівняльна таблиця.doc
29 жовтня 2019 09:35
Додаток 3 Проєкт Договору.docx
29 жовтня 2019 09:35
Додаток 2 Технічне завдання.doc
29 жовтня 2019 09:35
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
29 жовтня 2019 09:35
Тендерна докуметація в новій редакції.docx
17 жовтня 2019 12:51
Додаток 3 Проєкт Договору.docx
17 жовтня 2019 12:51
Додаток 2 Технічне завдання.doc
17 жовтня 2019 12:51
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
17 жовтня 2019 12:51
Тендерна докуметація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:08
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 16:16
В п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації міститься вимога надати "завірені, скановані копії наказів профільних міністерств про погодження зазначених схем аналогічних договорів". Проте схема санітарного очищення населеного пункту не потребує погодження у міністерствах. Просимо надати з приводу цього роз'яснення та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІдповідно до протоколу №17 від 28.10.2019 засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації вирішили наступне:
1. Вилучити у пункті.5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - наступне – «Додатково Учасник подає завірені, скановані копії наказів профільних міністерств про погодження зазначених схем аналогічних договорів» .
Схема санітарного очищення населеного пункту не потребує погодження у міністерствах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000409-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ГАФСА, Код ЄДРПОУ:19173708
Дата подання: 13 листопада 2019 13:46
текст оскарження рішення тендерного комітету
12.11.2019 р. в ході засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації була розглянута пропозиція учасника процедури відкритих торгів Малого підприємства «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічною вигідною.
Згідно з Протоколом №20 від 12.11.2019 року тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.


1. Як вказано в Протоколі №20 від 12.11.2019 року :

«1. На виконання підпункту «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надано договір про надання послуг №1/03 від 02.03.2015 року, укладений із «Муніципальною компанією поводження з відходами та енергозбереження» (м.Полтава). При проведенні звірки, встановлена невідповідність між наданим договором та актом №1 здачі-приймання виконаних робіт за договором №1/03 від 02.03.2015 року, складеним 11.05.2015, а саме:
У абзаці 2 вказано, що «підписали цей Акт про те, що ВИКОНАВЕЦЬ здав, а замовник прийняв по договору №1/05 від 1.05.2014 р. послуги з розроблення документації», що підтверджує невідповідність.
Отже, даний акт неможливо прийняти, як підтверджуючий документ, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».

Дане твердження не об’єктивне з наступних причин:

Акт був укладений між суб’єктами господарювання, які підписали договір про надання послуг, та є первинним бухгалтерським документом і відповідає усім вимогам до подібного документу.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:
«п.2 Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції».
Усі перелічені обов'язкові реквізити наявні у наданому Акті здачі-приймання виконаних робіт. У назві Акту вказаний договір №1/03 від 2.03.2015р., до якого складений Акт. Акт містить усі дані, які дозволяють кваліфікувати його як легітимний бухгалтерський документ. А допущена механічна помилка у тексті не впливає на зміст господарської операції, та не спотворює документальні результати виконання договору.
Можливі неістотні недоліки в первинних бухгалтерських документах і можливість підстав для невизнання господарської операції регламентуються п.2.4 Наказу Міністерства фінансів №88 від 24.05.1995 р., де вказано:

«2.4. Первинні документи
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо».

2. Крім цього, в Протоколі №20 від 12.11.2019 року вказано:

«Слід зазначити, що у пункті 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано вимогу, що кожен документ подається окремим файлом. Учасником інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надана не окремими довідками, а листом-гарантією (від 4.11.2019 №79) з перерахуванням відсутності підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі.»

В статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Подання інформації про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі однією довідкою не суперечить чинному законодавству. Форма довідки рекомендована PROZORRO інфобокс «Центр знань про публічні закупівлі» https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-po-statti-17. Інформація надана окремим файлом, згідно з вимогою тендерної документації на закупівлю.


3. Протокол №20 від 12.11.2019р. засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації не дозволяє ідентифікувати закупівлю «Розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року», адже в системі PROZORRO для закупівлі Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управління відходами у Волинській області до 2030 року) присвоєний ідентифікатор UA-2019-10-17-000409-c, натомість в Протоколі №20 від 12.11.2019 р. засідання тендерного комітету в абзацах 1,2,8 вказано ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-17-000409-е, що підтверджує невідповідність.
В той же час унікальний ідентифікатор закупівлі є обов’язковою складовою інформаційної системи закупівель (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України №149/44 04.02.2019р. «Про затвердження Порядку інформаційної системи закупівель, єдиним веб-порталом використання публічних коштів та інформаційною системою Державної казначейської служби України»).


На підставі вищевикладеного Мале підприємство «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю просить::

1. Скасувати Протокол №20 від 12.11.2019 року засідання тендерного комітету управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації та прийняті в ньому рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року), як безпідставні та прийняті всупереч діючому законодавству.
2. Розглянути тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів МП «Гафса» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на закупівлю: Код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( розроблення Регіонального плану управляння відходами у Волинській області до 2030 року) у відповідності з принципами, що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАФСА 948 000,00
UAH з ПДВ
819 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 996 000,00
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ" 993 513,00
UAH з ПДВ
932 083,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів" 1 079 400,00
UAH з ПДВ
940 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Екоренсінг 1 170 000,00
UAH з ПДВ
1 158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 10:55
Електронний підпис
09 листопада 2019 10:51
Пункт 6 розділ 3
09 листопада 2019 10:51
Оновлена Тендерна пропозиція
06 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:14
Технічні вимоги.rar
06 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:33
Інші документи.rar
06 листопада 2019 10:33
Технічні вимоги.rar
06 листопада 2019 10:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 10:31
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 16:53
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:51
21867 Лист платоспроможність.pdf
05 листопада 2019 15:08
Інші документи.pdf
05 листопада 2019 15:08
Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 15:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 00:49
Електронний підпис
06 листопада 2019 00:46
1 Тендерна пропозиція.rar
06 листопада 2019 00:46
3 Технічні вимоги.rar
06 листопада 2019 00:46
5 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГАФСА

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "Український науково-дослідний інститут з розробки та впровадження комунальних програм та проектів"

ТОВ Екоренсінг

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Очікує рішення 820 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:51
ТОВ ГАФСА
#19173708
Відхилено 819 900,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:51

Документи

13 листопада 2019 13:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2019 14:51
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:44
протокол №20 від 12.11.2019 року
07 листопада 2019 11:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 14:39
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публвчні закупівлі" з підстави «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Документи:
15 листопада 2019 14:39
Протокол №21 від 15.11.2019 року