Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ксероксний папір
Очікувана вартість
67 100,00 UAH
UA-2019-10-17-000394-a 0db77a9ed56c4059bf8533d2c10389eb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галянт Наталія Ростиславівна

+380313154844 natali2904klm@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04053789
Вебсайт: http://www.mukrayon.gov.ua
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., місто Мукачеве, вулиця Штефана Августина, 21
Контактна особа: Галянт Наталія Ростиславівна
+380313154844
natali2904klm@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 14:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 14:16
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:56
Очікувана вартість: 67 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
849 пачка
Ксероксний папір (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Штефана Августина, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Ксероксний папір Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:13
Додаток 1.docx
17 жовтня 2019 14:13
Додаток 2-договір.doc
17 жовтня 2019 14:13
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:33
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:58
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Мукачівської РДА розглянув Ваше звернення та згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується замовником, замовник визначає свої вимоги до товару, який він має намір закупити. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Запропоновані Вами вимоги до товару є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Враховуючи вещенаведене, замовник залишає вимоги до якісних показників предмета закупівлі – без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000394-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:44
Невідповідність
ТОВ “Ромус-Поліграф” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-10-17-000394-a (Папір офісний білий призначений для друку та копіювання на лазерній техніці, формату А4, 500 аркушів в пачці, 80г/м2, клас С.), який проходив 29.10.2019р. З огляду на результати аукціону, проаналізувавши пропозицію ПП "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД" встановлено, що пропозиція учасника в повній мірі не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
Замовником вимагається товщина >104, яскравість > 100.
ПП "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД" товщина: ≥ 103, яскравість ≥ 95.
Відтак показники товару, а саме товщина та яскравість не відповідають технічним характеристикам запитуваним Замовником.
Саме цих відомостей достатньо, для підтвердження невідповідності Учасника кваліфікаційному критерію, відповідно до Тендерної документації. Тому просимо звернути увагу, Замовника на вищезазначену інформацію при кваліфікації Учасника.

Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД" 58 754,20
UAH з ПДВ
55 100,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 61 993,98
UAH з ПДВ
55 185,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 59 803,56
UAH з ПДВ
58 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 12:47
Dovidka про несудимість.pdf
31 жовтня 2019 15:37
ОБТ пропозиція нова.pdf
27 жовтня 2019 19:45
Статут ОБТ.pdf
27 жовтня 2019 19:45
Призначення.pdf
27 жовтня 2019 19:45
Витяг платника ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 19:45
ОБТ Контактні дані.pdf
27 жовтня 2019 19:45
ОБТ Лист щодо якості.pdf
27 жовтня 2019 19:45
ОБТ Лист щодо доставки.pdf
27 жовтня 2019 19:45
ОБТ Специфікація.pdf
27 жовтня 2019 19:45
Сертифікат.pdf
27 жовтня 2019 19:45
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 18:24
ОЦП.pdf
24 жовтня 2019 15:27
специфікація.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Сертифікат Смарт.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Протокол.pdf
24 жовтня 2019 15:27
проект договору.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Наказ.pdf
24 жовтня 2019 15:27
інформаційна довідка.pdf
24 жовтня 2019 15:27
загальні відомості.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Довідка. Рахунок. Банк.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Довідка. Борг. Банк.pdf
24 жовтня 2019 15:27
довідка про довкілля.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 15:27
гарантія якості.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Витяг ПДВ Ромус.pdf
24 жовтня 2019 15:27
Виписка.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:38
Витяг ПДВ новый.pdf
25 жовтня 2019 15:38
Довідка про відомості.jpg
25 жовтня 2019 15:38
Довідка.pdf
25 жовтня 2019 15:38
ВИТЯГ.pdf
25 жовтня 2019 15:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ОРГАНІК БІО ТРЕЙД"
#41535039
Відхилено 55 100,10
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 15:27
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 55 185,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:18

Документи

08 листопада 2019 15:27
002.jpg
08 листопада 2019 15:27
001.jpg

Документи

11 листопада 2019 14:18
002.jpg
11 листопада 2019 14:18
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
55 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2019 14:18
002.jpg
11 листопада 2019 14:18
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 13:59
договір укладений
19 листопада 2019 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 55 185,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 197,50 UAH)