Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп'ютери(ноутбуки)
Очікувана вартість
22 067,00 UAH
UA-2019-10-17-000370-c bbeee461f9254695bd36598524edc4eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Галина Адамівна

+380965574617 bistrichi_shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бистрицький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Березнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 35708226
Місцезнаходження: 34644, Україна , Рівненська обл., Березнівський район, с.Бистричі,вул. Надслучанська, 296
Контактна особа: Марчук Галина Адамівна
+380965574617
bistrichi_shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 12:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 12:28
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:45
Очікувана вартість: 22 067,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Портативні комп'ютери(ноутбуки)Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного та місцевого бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34644, Україна, Рівненська область, с.Бистричі вул. Надслучанська,296, Березнівський район Рівненська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 12:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:00
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам замовника.
2.Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3.Так, ФОП неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 19 220,00
UAH з ПДВ
19 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 532,00
UAH з ПДВ
21 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 21 898,00
UAH з ПДВ
21 531,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 21 996,00
UAH з ПДВ
21 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:07
Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2019 17:07
ЦІНОВА пропозиціЯ.pdf
24 жовтня 2019 17:07
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
24 жовтня 2019 17:07
Установчі док.(підпис).pdf
24 жовтня 2019 17:07
Аналог.дог. відгук.pdf
24 жовтня 2019 17:07
Відомості ФОП Виничук.pdf
24 жовтня 2019 17:07
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:58
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
25 жовтня 2019 10:58
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:58
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Відхилено 19 220,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 14:38
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 21 420,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 14:41

Документи

30 жовтня 2019 14:38
протокол 34.pdf

Документи

30 жовтня 2019 14:41
протокол 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
21 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 14:41
протокол 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 листопада 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 570,00 UAH)