Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

матрац ортопедичний пружинний, двосторонній 190*90*20 - 120 шт.
Очікувана вартість
236 426,40 UAH
UA-2019-10-17-000368-a b8302e8d878b40adb54e88c23aa0f6e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:33
Очікувана вартість: 236 426,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


матрац ортопедичний пружинний, двосторонній 190*90*20 - 120 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
матрац ортопедичний пружинний, двосторонній 190*90*20 - 120 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 13:55
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по технічним характеристикам матраців
Дата подання: 04 листопада 2019 11:55
Дата відповіді: 08 листопада 2019 17:20
Прошу уточнити деякі технічні характиристики предмету закупівлі: який пружинний блок, боннель,або незалежний? яке мінімально допустиме навантаження на одне спальне місце?
Відповідь: Щодо ваших запитань:
Пружинний блок: боннель
мінімально допустиме навантаження: 120 кг на одне спальне місце

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000368-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛІТСНАБ", Код ЄДРПОУ:39519552
Дата подання: 27 листопада 2019 08:06
Просимо надати детальні роз'яснення
Шановний замовник, керуючись п.3. ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати детальні роз'яснення:
чи вважаєте ви сферою своїх повноважень відміну дії чинних документів виданими іншими органами при пошуку причин для відхилення нашої пропозиції?
Наприклад, як діючий висновок санітарно-епідеміологічної експеризи, копія якого була надана нами згідно вимог документації, може стати недіючим або мати посилання на недіючий національний стандарт? І яким саме чином ваши особисті претензії до державної санітарно-епідеміологічною служби України змогли стати причиною для відхилення нашої пропозиції?
Ми як приватне підприємство не маємо повноважень для анулювання (або коригування) діючих офіційних висновків на продукцію, які видані, наприклад, державною санітарно-епідеміологічною службою України.
Можливо за наявності у вас претензій щодо змісту та чинності висновків державної санітарно-епідемілогичної експертизи, вам краще звертатися до Державної санітарно-епідеміологічної служби України, а не самостійно, перевищуючи свої повноваження, анулювати їх разом з державними стандартами?
Окрім того, чи не вважаєте ви доцільним звернутися до ДП "Львівстандартметрологія" із своїми пропозиціями щодо методології та підстав для видачі сертифікатів відповідності на продукцію, ви напевно маєте для цього необхідний рівень акредитації НААУ?
Окрім того,просимо Вас пояснити, яким саме пунктом ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно з якими вимогами Вашої документації ви керувались, при відхиленні нашої пропозиції за те, що "- надані Учасником Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (на підставі якого видається сертифікат відповідності) та Сертифікат відповідності мають посилання на різні ГОСТи. Також ГОСТ 19917-93 «Мебель для сидения и лежания. Общие технические условия» (на який йдеться посилання) – не є діючим в Україні;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, представлений у складі тендерної пропозиції, не співпадає з висновком СЕС, зазначеним у сертифікаті відповідності UA.10210.00449-19".
Де саме в Вашій документації містились вимоги щодо необхідності співпадіння висновку СЕС, наданому в складі пропозиції з висновком СЕС, зазначеним у Сертифікаті відповідності на продукцію? На підставі якого саме нормативно-правового акта, ви зробили такий висновок? І хто саме це встановив? Просимо вказати ФІО та посаду цієї особи.
Просимо Вас надати змістовну відповідь у термін, передбачений ЗУ "Про публічні закупівлі".
На підставі Ваших відповідей нами, з метою захисту своїх прав, як учасника, буде складено відповідну скаргу.
Сподіваємось на порозуміння.
Зазделегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 15:07
Розглянуто документи учасників торгів (технічна частина) на закупівлю: код ДК 021-2015 – 39140000-5 «Меблі для дому» (матраци).
Оголошення про заплановану закупівлю на офіційному електронному майданчику SmartTender.biz № 4623304.
Під час розгляду встановлено, що пропозиція;
ТОВ «ЕЛІТСНАБ», не відповідає кваліфікаційним вимогам, які зазначені в Додатку 3 тендерної документації відкритих торгів, щодо наявності документів, які підтверджують якість продукції.
Учасником наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (на підставі якого видається сертифікат відповідності) не відповідає зазначеному в наданому сертифікаті відповідності та містить посилання на ГОСТ 19917-93 «Мебель для сидения и лежания. Общие технические условия», який не є діючим в Україні (пп. 1 та 6 Додатку 3).
Слід зазначити що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий відповідним органом 19.04. 2016 року на той час мав актуальність. Але з 01.10.2016 втупив у дію ДСТУ ГОСТ 19917:16 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови (ГОСТ 19917-2014, IDT)».
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.04.2015 року, якщо ГОСТ скасований національним органом сертифікації – він не має статусу нормативного документу а являє собою звичайний текст. Виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкції, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації.
Можливо Скаржнику потрібно було замовити новий висновок Експертизи у зв’язку зі зміною нормативної бази держави, або викласти у своїй пропозиції копію висновку зазначеного у сертифікаті відповідності.
Слід зазначити, що розгляд Замовником пропозицій Учасників торгів (технічна частина) складається з розгляду кожного окремого документа, не лише за його наявністю, але по суті що впливає на можливість подальшого використання продукції для безпечної діяльності підприємства згідно з «Правил технічної експлуатації залізниць України».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТСНАБ" 182 880,00
UAH з ПДВ
182 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН" 234 000,00
UAH з ПДВ
231 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ 236 304,00
UAH з ПДВ
233 900,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАРСО 236 426,00
UAH з ПДВ
236 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 16:50
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:45
Виписка з ЄДРЮО від 05.02.2018.pdf
15 листопада 2019 16:45
техопис матрац.pdf
15 листопада 2019 16:45
ДОДАТОК 5 проект договору.pdf
15 листопада 2019 16:45
довідка обладнання та МТБ.pdf
15 листопада 2019 16:45
лист ліцензування.pdf
15 листопада 2019 16:45
ДСТУ ГОСТ 19917 завірена.pdf
15 листопада 2019 16:45
пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:45
довідка ст.17.pdf
15 листопада 2019 16:45
лист від виробника.pdf
15 листопада 2019 16:45
довідка працівники.pdf
15 листопада 2019 16:45
довідка ст.17 повна.pdf
15 листопада 2019 16:45
Висновок ДСЕЕ меблi.pdf
15 листопада 2019 16:45
Довідка корупція ф л.zip
15 листопада 2019 16:45
Довідка корупція ю л.zip

Публічні документи

15 листопада 2019 13:03
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:02
Додаток 5_Проект договору.pdf
15 листопада 2019 13:02
Додаток 3_Технічна частина.rar

Публічні документи

15 листопада 2019 17:27
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:25
Проект договору ДОДАТОК 5.pdf
15 листопада 2019 17:25
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
15 листопада 2019 17:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 14:12
Технічні вимоги.pdf
15 листопада 2019 14:12
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
15 листопада 2019 14:12
Погодження з договором.pdf
15 листопада 2019 14:12
Відповідність ст.17 Закону.pdf
15 листопада 2019 14:12
Відповідність кв. вимогам.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІТСНАБ"

ТОВ "ІНЕРЛАЙН"

ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ

ТОВ ЛАРСО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІТСНАБ"
#39519552
Відхилено 182 880,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 08:38
ТОВ "ІНЕРЛАЙН"
#40681746
Переможець 231 840,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 08:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕРЛАЙН"
#40681746
231 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:42
скан договор.pdf укладений
09 грудня 2019 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)