Моноблок
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2019-10-17-000215-a 710ca0896ee84657b57a0eaf8a97aff1
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа замовника: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 11:37
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 13:31
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Моноблок Artline Home G41 v02 (G41v02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2019 11:33
квал вимоги моноблок.doc
17 жовтня 2019 11:33
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:06
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі та критерії оцінки тендерних пропозицій учасників, у тому числі учасників, які не є платниками ПДВ, зазначені у Кваліфікаційних критеріях даної закупівлі.
Приймайте участь!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-17-000215-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 28 жовтня 2019 17:25
Визначення переможця торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ст.22 ч.4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», та ст. 11 ч.3: «Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця». Вищезазначені положення були знехтувані Замовником при кваліфікації переможця, а саме: у тендерній документації було зазначено, що: «Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасниками протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена».
Вимога Замовника «надання Учасниками протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином» є дискримінаційною тому що, дану вимогу не можливо задовільнити, у зв’язку з територіальною віддаленістю Учасників від Замовника та доставку документів на наступний робочий день, після дня формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій не може гарантувати жодна з організацій, що надає поштові послуги. До того-ж, Учасником не було чітко сформульовано, яким чином може бути доведений факт відправки документів у день завершення торгів, в разі якщо на наступний день документи не було отримано. У зв’язку з віддаленістю ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», Ми не змогли доставити вчасно оригінали документів, але в електронній системі були наявні всі документи для кваліфікації. Отже, ВИМАГАЮ Замовника розглянути питання щодо скасування рішення тендерного комітету у питанні відхилення пропозиції ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» та враховуючи вищевикладені факти об’єктивно підійти до визначення переможця у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 жовтня 2019 13:42
Замовником зазначено причину дискваліфікації учасника ТОВ «Тірекс Юкрейн» у протоколі про дискваліфікацію учасника № 266 від 28.10.2019. Підстави для відміни вищезазначеного рішення - відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 31 500,00
UAH з ПДВ
29 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 31 740,00
UAH з ПДВ
29 979,96
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 32 940,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 32 880,00
UAH з ПДВ
31 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:07
sign.p7s
22 жовтня 2019 10:05
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Копія паспорту.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Копія ІПН директора.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Статут.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Сертифікат експертизи.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Виписка з ЄДР.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Висновок ДСЕЕ.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Супровідний лист.pdf
22 жовтня 2019 10:05
Демографічний реєстр.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:34
sign.p7s
23 жовтня 2019 11:33
Згода з договором.pdf
23 жовтня 2019 11:33
ЕКО4632_Проект Договору.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 18:18
Протокол зборів.pdf
22 жовтня 2019 18:18
Наказ.pdf
22 жовтня 2019 18:18
Статут ЕПС.pdf
22 жовтня 2019 18:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 18:18
Витяг ЕПС на 10.10.19.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 18:02
Сертифікати Artline.pdf
22 жовтня 2019 18:02
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Відхилено 29 976,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 11:52
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 29 979,96
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 11:52
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 31 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 11:53

Документи

28 жовтня 2019 11:52
Протокол

Документи

28 жовтня 2019 11:52
Протокол

Документи

28 жовтня 2019 11:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 11:53
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
08 листопада 2019 15:37

Актуальні тендери

До пошуку