Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комутатор керований
Очікувана вартість
239 916,00 UAH
UA-2019-10-17-000167-a ea8037c05a6c4b889f7f127c0c337ba8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ділігодін Євгеній Володимирович

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Ділігодін Євгеній Володимирович
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 239 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 199,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Маршрутизатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
13 шт
Керований комутатор, тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
30 шт
Керований комутатор, тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
11 шт
Керований комутатор, тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
10 шт
Модуль оптичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 10:54
10_Додаток № 2_3.docx
17 жовтня 2019 10:54
9_Догов_р поставки.doc
17 жовтня 2019 10:54
5_Додаток № 8.docx
17 жовтня 2019 10:54
8_Додаток № 4.docx
17 жовтня 2019 10:54
6_Додаток № 11.docx
17 жовтня 2019 10:54
4_Додаток № 10.docx
17 жовтня 2019 10:54
7_Додаток № 1.docx
17 жовтня 2019 10:54
3_Додаток № 7.docx
17 жовтня 2019 10:54
2_Додаток № 6.docx
17 жовтня 2019 10:54
1_Тендерна документац_я.doc
17 жовтня 2019 10:54
1_Додаток № 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації до предмету закупівлі торгові марки або моделі не вказані. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації , яка додається до закупівлі.


2. Тендерна документація не містить обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців, які є не платниками ПДВ у даній процедурі закупівлі.
З переліком критеріїв та методикою оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначений у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зокрема, у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена інформація для учасників, які не є платниками ПДВ:
1. Під час подачі пропозиції учасником ціна зазначається з врахуванням суми ПДВ і є остаточною.
2. У випадку якщо учасник став переможцем аукціону завантажує у сканованому вигляді остаточний варіант Заявки-пропозиції (файл формату PDF відповідно до Додатка № 3) – з інформацією про ціну пропозиції (грн.. без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 239 520,00
UAH з ПДВ
239 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 239 810,40
UAH з ПДВ
239 810,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:33
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:31
документи переможця
04 листопада 2019 16:16
Оновлена цінова пропозиція
01 листопада 2019 13:18
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:16
Аналогічні договори.pdf
30 жовтня 2019 17:14
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:14
Аналогічні договори.pdf
30 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:25
Технічні умови.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Технічні паспорти.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Переклад сертифікату.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Наказ_протокол.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Договір оренди.pdf
30 жовтня 2019 16:25
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 239 520,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
239 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 20:03
11-19-21-02-Т.PDF укладений
22 листопада 2019 20:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 239 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 920,00 UAH)