Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019:37332 – Система для освітлення операційної (лампа безтіньова операційна), НК 024:2019:32037 – Джерело світла загального призначення (освітлювач переносний безтіньовий), НК 024:2019:32617 – Система лапароскопічна багаторазового призначення (лапароскопічна (ендоскопічна) стійка)
Equipment for operating units (NK 024:2019: 37332 - Operating illumination system (shadowless operating lamp), NK 024:2019: 32037 - General purpose light source (portable shadowless illuminator), NK 024:2019: 32617 - Reusable laparoscopic system (laparoscopic (endoscopic)
Equipment for operating units (NK 024:2019: 37332 - Operating illumination system (shadowless operating lamp), NK 024:2019: 32037 - General purpose light source (portable shadowless illuminator), NK 024:2019: 32617 - Reusable laparoscopic system (laparoscopic (endoscopic)
Очікувана вартість
5 136 600,00 UAH
UA-2019-10-16-004239-b ● 796bbe3076fb4ba5b64e1c113d56c6b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Контактна особа: |
Будиліна Ірина Михайлівна +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine" |
National ID: | 41713679 |
Contact point: |
Budylina Iryna +380442070359 tenderdkvs@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 22:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 22:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 22:56 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 5 136 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,19% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154000 UAH |
Publication date: | 16 жовтня 2019 22:51 |
Enquiries until: | 05 листопада 2019 22:56 |
Complaints submission until: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 листопада 2019 22:56 |
Information
Estimated total value: | 5 136 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,19 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
лампа безтіньова операційна - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. святошинська, 27
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 37332 — Система для освітлення операційної
shadowless operating lamp -state budget funds
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 24 грудня 2019
40 шт
освітлювач переносний безтіньовий - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. святошинська, 27
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32037 — Джерело світла загального призначення
portable shadowless illuminator - state budget funds
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 24 грудня 2019
1 шт
лапароскопічна (ендоскопічна) стійка - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. святошинська, 27
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 32617 — Система лапароскопічна, багаторазового використання
laparoscopic (endoscopic) - state budget funds
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 24 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 17:48 |
Перелік змін 06.11.19.docx | |
06 листопада 2019 17:48 |
Додаток 5 проект договору із змінами.docx | |
06 листопада 2019 17:48 |
Додаток 3 техн. хар. із змінами.docx | |
06 листопада 2019 17:48 |
ТД із змінами.docx | |
24 жовтня 2019 12:37 |
Перелік змін 24.10.2019.docx | |
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 4 Переможець.docx | |
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 2 ст.16.doc | |
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 1 відомості.docx |
06 листопада 2019 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2019 17:48 |
Перелік змін 06.11.19.docx
|
||||||
06 листопада 2019 17:48 |
Додаток 5 проект договору із змінами.docx
|
||||||
06 листопада 2019 17:48 |
Додаток 3 техн. хар. із змінами.docx
|
||||||
06 листопада 2019 17:48 |
ТД із змінами.docx
|
||||||
24 жовтня 2019 12:37 |
Перелік змін 24.10.2019.docx
|
||||||
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 4 Переможець.docx
|
||||||
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 2 ст.16.doc
|
||||||
16 жовтня 2019 22:52 |
Додаток 1 відомості.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-004239-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОНКОМЕДIКА", Код ЄДРПОУ:39014885
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:13
Вимога внести зміни до тендерної документації
Шановний, Замовнику!
Розглянувши технічні вимоги до тендерної документації, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом розбиття предмету закупівлі на окремі частини (лоти). Оскільки, ендоскопічна стійка призначена для раціонального розміщення ендохірургічного обладнання в умовах операційної. А що стосується лампи та освітлювача переносного, то це обладнання призначене для отримання додаткового освітлення під час проведення хірургічного втручання чи інших маніпуляцій в спеціалізованих медичних установах.
Тому, враховуючи такі технічні відмінності в призначеннях обладнання та розбивши по лотах дану процедуру закупівлі, можна розширити потенційне коло учасників даної процедури закупівлі, тим самим виконавши всі належні принципи проведення публічних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації інших учасників, які мали б можливість подати свою пропозицію щодо окремої частини (лота) закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши технічні вимоги до тендерної документації, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом розбиття предмету закупівлі на окремі частини (лоти). Оскільки, ендоскопічна стійка призначена для раціонального розміщення ендохірургічного обладнання в умовах операційної. А що стосується лампи та освітлювача переносного, то це обладнання призначене для отримання додаткового освітлення під час проведення хірургічного втручання чи інших маніпуляцій в спеціалізованих медичних установах.
Тому, враховуючи такі технічні відмінності в призначеннях обладнання та розбивши по лотах дану процедуру закупівлі, можна розширити потенційне коло учасників даної процедури закупівлі, тим самим виконавши всі належні принципи проведення публічних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації інших учасників, які мали б можливість подати свою пропозицію щодо окремої частини (лота) закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2019 17:04
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Керуючись вимогами Закону та Порядку, ЦОЗ ДКВС України визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках кодів та назв медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи вищезазначене, ЦОЗ ДКВС України вважає за недоцільне ділити предмет закупівлі на лоти, оскільки необхідно закупити все визначене тендерною документацією медичне обладнання одночасно та у повному обсязі.
Відповідно до Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Керуючись вимогами Закону та Порядку, ЦОЗ ДКВС України визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках кодів та назв медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Враховуючи вищезазначене, ЦОЗ ДКВС України вважає за недоцільне ділити предмет закупівлі на лоти, оскільки необхідно закупити все визначене тендерною документацією медичне обладнання одночасно та у повному обсязі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-16-004239-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНДЕР АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42613657
Дата подання: 04 грудня 2019 22:38
Дата подання: 04 грудня 2019 22:38
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2019 10:11
рішення від 06.12..2019 №18093+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 10:11
рішення від 10.12.2019 №18299.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 23:35
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 листопада 2019
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕНДЕР АЛЬЯНС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" |
5 132 576,00
UAH з ПДВ
|
5 132 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" |
5 136 599,20
UAH з ПДВ
|
5 136 599,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" #40087705 |
Переможець |
5 132 576,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 18:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:20
|
додаткова угода до Договору_156_.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 09:44
|
Договiр_156.pdf | укладений |
27 грудня 2019 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |