Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція самопливного каналізаційного колектору очисних споруд м. Дніпрорудне, Василівського району, Запорізької області. ІІ черга
Очікувана вартість
6 644 373,60 UAH
UA-2019-10-16-004192-b f4db6bd86c644d03918958dcc5063cd0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олегівна Кудлай

+380617561812 press@dnrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04526957
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, проспект Ентузіастів, 11
Контактна особа: Олена Олегівна Кудлай
+380617561812
press@dnrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 11:18
Очікувана вартість: 6 644 373,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 644,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.12.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2019 та 2020 рік (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція самопливного каналізаційного колектору очисних споруд м. Дніпрорудне, Василівського району, Запорізької області. ІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, м. Дніпрорудне, за місцеросташуванням об'єкту реконструкції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 22:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 22:11
Техн. завда. Дод. 2.pdf
16 жовтня 2019 22:11
ТД_реконструкція, колектор_ІІ черга.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-004192-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ", Код ЄДРПОУ:31757311
Дата подання: 06 листопада 2019 11:00
зауваження на рішення тендерного комітету
пояснення що до ліцензії
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 12:57
На зауваження щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ" повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ" була відхилена з двох підстав:
Перша – не підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме – відсутність довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази складеною в довільній формі, та документів, які підтверджують право користування обладнанням згідно довідки.
Друга – відсутність у складі пропозиції діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС3.
З цього питання пояснюємо, що печатка ДАБІ, та інформація за реєстраційним записом не дає Замовнику вичерпну інформацію щодо наявності у учасника чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС3.
Зокрема, у такому випадку учасник повинен у складі пропозиції надавати усі документи, та/або листи роз’яснення, тощо, щоб замовник мав змогу бачити відповідну ліцензію або обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти щодо строку дії ліцензії, оскільки на першому аркуші ліцензії конкретно міститься дата: 12 квітня 2018 року, як кінцевий строк дії ліцензії, а на сайті ДАБІ відсутня інформація про термін дії ліцензії, а також клас наслідків (відповідальності).
Отже, надані у складі пропозиції документи не дали змогу встановити наявність діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС3 у ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ".

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 11:00
зауваження Дніпрорудне 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000021 ● c92f7858a7d042b48695a90c4e7ca742
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.10.2019 № 171

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель згідно переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.10.2019 № 171


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2019-10-16-004192-b , ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться Виконавчим комітетом Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом моніторингу надаємо наступні пояснення: Щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», наголошуємо на наступному. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює інформацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати довідку для підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо вимог Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 №680, (далі - наказ №680), а саме: не подано в окремому файлі проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ) проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов. У тендерній документації затвердженій за рішенням тендерного комітету від «16» жовтня 2019 року розміщено Додаток 5 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю за державні кошти». Зокрема, на сторінці 27 тендерної документації міститься інформація про Порядок внесення змін до умов договору про закупівлю. Зазначаємо, що Наказом затверджено Примірну тендерну документацію, тобто таку, яка є орієнтовною, приблизною, і може братись за основу Замовником, а може і не братись. Вирішальним є наявність у Документації, передбаченої інформації, згідно Наказу. Відповідно, спосіб завантаження тендерної документації та додатків до неї, не впливає на зміст Документації і не є порушенням процедури закупівлі.

2019-10-24 20:01:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог наказу №680.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР" 5 971 552,78
UAH з ПДВ
5 971 552,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ" 6 520 086,00
UAH з ПДВ
6 520 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:52
1 Реєстр.pdf
31 жовтня 2019 14:52
21 Довідка про довкілля.pdf
31 жовтня 2019 14:52
15.1 Опис документів.pdf
31 жовтня 2019 14:52
15 Статут.pdf
31 жовтня 2019 14:52
13 Відомості облстата.pdf
31 жовтня 2019 14:52
9 Копія Баланс.pdf
31 жовтня 2019 14:52
4.3 Акти викон. робіт.pdf
31 жовтня 2019 14:52
4.2 Акти викон. робіт.pdf
31 жовтня 2019 14:52
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 19:14
Електронний підпис
31 жовтня 2019 19:13
Договір.pdf
31 жовтня 2019 19:13
Кошторис.pdf
31 жовтня 2019 19:13
3. Аналогічні роботи.pdf
31 жовтня 2019 19:13
10. Копія балансу.pdf
31 жовтня 2019 19:13
11. Ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 19:13
Довідка субпідряд.pdf
31 жовтня 2019 19:13
13. Довідка 1-ПВ.pdf
31 жовтня 2019 19:13
6. СТ17.pdf
31 жовтня 2019 19:13
Графік.pdf
31 жовтня 2019 19:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 19:13
14.15. Розрахункі.pdf
31 жовтня 2019 19:13
16. відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 19:13
4. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"

ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБК - ПОЛІМЕР"
#41135911
Відхилено 5 971 552,78
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 18:52
ТОВ "БУДМОНТАЖСНАБ"
#31757311
Відхилено 6 520 086,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 18:57

Документи

05 листопада 2019 18:52
Електронний підпис
05 листопада 2019 18:51
протокол_4.pdf
01 листопада 2019 11:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 листопада 2019 18:57
Електронний підпис
05 листопада 2019 18:53
протокол_5.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2019 18:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі