Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з поточного ремонту вузлів колійних машин ВПР»
Очікувана вартість
3 530 115,27 UAH
UA-2019-10-16-004162-b ab4761927f4a4f75a5308775cdf5501b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 21:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 21:30
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:59
Очікувана вартість: 3 530 115,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Послуги з поточного ремонту вузлів колійних машин ВПР-02»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 20:55
ТД_ремонт_вузлів ВПР(2)_16.10.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000028 ● 16deedce8c364c0a8fab0cf13eba5877
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-10-16-004162-b 16.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-15 16:58:15

Запит про надання пояснень

1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 14:30:27

Надання відповіді

Доброго дня. Філія ЦРЕКМ надає відповіді.
- Процедура торгів на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-10-16-004162-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено.
Переможцем торгів надані всі документи, які вимагались.
Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон чітко вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-15 17:15:39

Запит про надання пояснень

1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 8 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 14:36:34

Надання відповіді

Доброго дня. Філія ЦРЕКМ надає відповіді. - Процедура торгів на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-10-16-004162-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України. Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено. Переможцем торгів надані всі документи, які вимагались. Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон чітко вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІС ГРУП" 3 523 664,30
UAH з ПДВ
3 469 664,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРВЕЙ" 3 530 003,18
UAH з ПДВ
3 476 003,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:16
статут.pdf
30 жовтня 2019 14:16
про захист довкілля.pdf
30 жовтня 2019 14:16
опис.pdf
30 жовтня 2019 14:16
лист про запчастини.pdf
30 жовтня 2019 14:16
лист -згода (гарантія).pdf
30 жовтня 2019 14:16
калькуляція.pdf
30 жовтня 2019 14:16
довідка щодо статуту.pdf
30 жовтня 2019 14:16
дані на послуги.pdf
30 жовтня 2019 14:16
виписка.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 14:21
Лист-згода( Гарантія).pdf
30 жовтня 2019 14:21
Калькуляція.pdf
30 жовтня 2019 14:21
дані на послуги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛІС ГРУП"

ТОВ "ДОРВЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛІС ГРУП"
#40634408
Переможець 3 469 664,30
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 19:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІС ГРУП"
#40634408
3 469 664,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 13:34
19223.pdf укладений
19 листопада 2019 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 469 498,94
UAH