Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з капітального ремонту верстатів»
Очікувана вартість
3 303 130,00 UAH
UA-2019-10-16-004155-b bd78a049d6aa48d292e338c6e1ed6487
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 20:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 21:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 21:30
Очікувана вартість: 3 303 130,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Тендерна документація

16 жовтня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 20:48
ТД_КР_верстатів_ЧКРМЗ_16.10.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-004155-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВТФ Авантіс", Код ЄДРПОУ:33128480
Дата подання: 06 листопада 2019 11:44
Вимога стосовно дискваліфікації
Звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації,
згідно Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» частина 3:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 10:44
Добрий день. Вашу пропозицію було відхилено у зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам п. 3.2.1. Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-004155-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВТФ Авантіс", Код ЄДРПОУ:33128480
Дата подання: 12 листопада 2019 10:50
Повторна вимога
Стосовно закупівлі UA-2019-10-16-004155-b (50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Лот №1: «Послуги з капітального ремонту верстату токарно-гвинторізного 1К625», Лот №4: «Послуги з капітального ремонту верстату вертикально-фрезерного СФ-40 ПФ1»).
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Отже, замовник зобов’язаний надати аргументовану відповідь на звернення. Ваша відповідь стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам п. 3.2.1. Тендерної документації не є аргументованою відповіддю, так як п.3.2.1. Тендерної документації це розділ Тендерної документації під назвою «Зміст та розміщення тендерної пропозиції на електронному майданчику» який містить вимоги стосовно абсолютно всіх вимог Тендерної документації. Ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі» та наше право на оскарження Вашого рішення.
Так, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВТФ Авантіс» просить терміново надати аргументовану відповідь посилаючись на конкретну вимогу Тендерної документації, яку ТОВ «ВТФ Авантіс» не виконало повністю або частково, та на документ пропозиції ТОВ «ВТФ Авантіс» який повністю або частково не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2019 14:57
Добрий день. Невідповідність вимогам п.3 п. 3.2.1. Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-004155-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВТФ Авантіс", Код ЄДРПОУ:33128480
Дата подання: 06 листопада 2019 11:46
Вимога стосовно дискваліфікації
Звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Згідно Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» частина 3:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 10:45
Добрий день. Вашу пропозицію було відхилено у зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам п. 3.2.1. Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-004155-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВТФ Авантіс", Код ЄДРПОУ:33128480
Дата подання: 12 листопада 2019 10:52
Повторна вимога
Стосовно закупівлі UA-2019-10-16-004155-b (50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Лот №1: «Послуги з капітального ремонту верстату токарно-гвинторізного 1К625», Лот №4: «Послуги з капітального ремонту верстату вертикально-фрезерного СФ-40 ПФ1»).
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Отже, замовник зобов’язаний надати аргументовану відповідь на звернення. Ваша відповідь стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам п. 3.2.1. Тендерної документації не є аргументованою відповіддю, так як п.3.2.1. Тендерної документації це розділ Тендерної документації під назвою «Зміст та розміщення тендерної пропозиції на електронному майданчику» який містить вимоги стосовно абсолютно всіх вимог Тендерної документації. Ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі» та наше право на оскарження Вашого рішення.
Так, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВТФ Авантіс» просить терміново надати аргументовану відповідь посилаючись на конкретну вимогу Тендерної документації, яку ТОВ «ВТФ Авантіс» не виконало повністю або частково, та на документ пропозиції ТОВ «ВТФ Авантіс» який повністю або частково не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2019 14:57
Добрий день. Невідповідність вимогам п.3 п. 3.2.1. Тендерної документації.

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 11:44
№ 167 ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 10:50
№ 168 ПОВТОРНА ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 11:46
№ 167 ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 10:52
№ 168 ПОВТОРНА ВИМОГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000027 ● 095e04bdfb614c9690a3fa16382a17f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-10-16-004155-b 16.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 19:22:08

Запит про надання пояснень

1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 8 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 15:34:01

Надання відповіді

Доброго дня. Філія ЦРЕКМ надає відповідь.
- Процедура торгів на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-004155-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено.
Переможцем торгів всі документи, які вимагались, надані вчасно та без зауважень.
Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон чітко вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: «Послуги з капітального ремонту верстату токарно-гвинторізного 1К625»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 718 385,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Аукціон

Початок: 01 листопада 2019 13:15
Закінчення: 01 листопада 2019 13:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
«Послуги з капітального ремонту верстату токарно-гвинторізного 1К625»
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТФ Авантіс" 714 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Станкоремонтний завод" 718 385,00
UAH з ПДВ
718 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТАГРУП СТЕЙЛ" 715 645,91
UAH з ПДВ
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РУТЕНА БУД" 718 118,36
UAH з ПДВ
707 318,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:21
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:43
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:42
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:38
№ 158 Довідка по ст. 17.pdf
31 жовтня 2019 15:38
Технічні умови.pdf
31 жовтня 2019 15:38
кредитиавант_с.pdf
31 жовтня 2019 15:38
Калькуляция 1К625.pdf
31 жовтня 2019 15:38
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 15:38
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 15:38
авант_спростанрахунку.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:19
калькуляція лот№1.pdf
29 жовтня 2019 15:19
статут.pdf
29 жовтня 2019 15:19
опис.pdf
29 жовтня 2019 15:19
лист згода (гарантія).pdf
29 жовтня 2019 15:19
довідка щодо статуту.pdf
29 жовтня 2019 15:19
дані на послуги.pdf
29 жовтня 2019 15:19
Гарантия 14098.zip
29 жовтня 2019 15:19
виписка.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 17:15
технічні вимоги.PDF
30 жовтня 2019 17:15
опис.pdf
30 жовтня 2019 17:15
калькуляція.PDF
30 жовтня 2019 17:15
дані на послуги.PDF
30 жовтня 2019 17:15
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТФ Авантіс"

ТОВ "Станкоремонтний завод"

ТОВ "АРТАГРУП СТЕЙЛ"

ТОВ "РУТЕНА БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВТФ Авантіс"
#33128480
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:05
ТОВ "АРТАГРУП СТЕЙЛ"
#42355602
Переможець 704 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 20:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 20:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТАГРУП СТЕЙЛ"
#42355602
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:55
19222.pdf укладений
19 листопада 2019 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 704 000,00
UAH