Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові»
Очікувана вартість
13 346 808,00 UAH
UA-2019-10-16-003991-b 49befca3a1b749b092e73344f94f29d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:08
Очікувана вартість: 13 346 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, просп. В. Чорновола, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт пiсляоплата 100%, проміжними платежами протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 18:28
ТД_додаток3.docx
16 жовтня 2019 18:28
ТД_додаток2.docx
16 жовтня 2019 18:28
ТД_додаток4.docx
16 жовтня 2019 18:28
ТД_додаток1.docx
16 жовтня 2019 18:28
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003991-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Сомиг ЛТД, Код ЄДРПОУ:06959075
Дата подання: 02 грудня 2019 23:53
Скарга на дії замовника
Вих. № 02/12/01 Від 02 грудня 2019року До органу оскарження: Постійно діюча адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Сомиг ЛТД» Код ЄДРПОУ 06959075 79007, Україна, Львівська область, Львів, Батуринська 7/8 Замовник: Національний університет "Львівська політехніка" Код ЄДРПОУ 02071010 Контактна особа замовника: Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564, tender@lpnu.ua Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-003991-b Відкриті торги Плата з подання скарги – 15 000.00 грн. (п’ятнадянць тисяч гривень 00 копійок) Скарга на дії замовника 16 жовтня 2019 року Національним університетом "Львівська політехніка" (надалі замовник) оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-003991-b. Згідно з вимогами тендерної документації (надалі - тендерна документація) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ «Сомиг ЛТД» (надалі - скаржник) подало свою тендерну пропозицію, яка повністю відповідає умовам тендерної документації. 04 листопада 2019 відбувся аукціон, за результатами якого пропозицію ТОВ «Сомиг ЛТД» з найнижчою ціною в 12 099 900,00 з ПДВ було визнано найбільш економічно вигідною. Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ Сомиг ЛТД 12 111 269,05 UAH з ПДВ 12 099 900,00 UAH з ПДВ Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 12 330 000,00 UAH з ПДВ 12 100 000,00 UAH з ПДВ ПП "ФОРМІКА І К" 12 699 900,00 UAH з ПДВ 12 320 000,00 UAH з ПДВ Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 13 300 000,00 UAH з ПДВ 13 000 000,00 UAH з ПДВ В період кваліфікації Замовником було відхилена пропозиції: ТОВ «Сомиг ЛТД», а самеp з підстав ненадання довідки з банку «Райффайзен банку аваль» про надання довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами. Відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник повинен надати довідку (довідки у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна міститись інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). На виконання даної вимоги ТОВ «Сомиг ЛТД» у складі своєї пропозиції надало довідки з обслуговуючого банку АТ «Альфа Банк» у яких міститься інформація про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (у файлі 12.довідки банк.pdf). Також, на виконання вимоги, що міститься у пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник ТОВ «Сомиг ЛТД» надав гарантійний лист яким хотів запевнити замовника про відсутність банківських рахунків у інших банківських установах окрім АТ «Альфа Банк» (у файлі 19.Лист про відсутність рахунків в банках (1).pdf), однак при складанні даного листа юрист ТОВ «Сомиг ЛТД» допустив технічну помилку та з взірця вказав «Райффайзен банку аваль», що не впливають на зміст тендерної пропозиції та окремих її документів та є технічною помилкою. Також, хочемо відзначити, що тендерною документацією, а саме п 3.1.16. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, які не призводять до значного спотворення інформації, допущені не з метою надання недостовірної інформації – за умови, що при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, а допущені помилки є ненавмисними та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації до формальних помилок відноситься подання у складі тендерної пропозиції окремих документів, які не відповідають умовам Тендерної документації, якщо такі не вимагались згідно з умовами Тендерної документації. Таким чином, відхилення учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав неподання довідки про відкриття рахунку та про відсутність кредитної заборгованості є безпідставним. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Однак, Суб’єкт оскарження не погоджується з даним рішенням Замовника та вбачає порушення в діях Замовника відносно визнання дискваліфікації ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав, що викладені у частині першій повідомлення про відхилення тендерної пропозиції від 11.11.2019 року. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції є відсутність підписів учасника на документах тендерної пропозиції, а саме на дефектних актах, які повинні бути подані учасником складі тендерної пропозиції. З даного приводу хочемо зазначити, що відповідно до п. 2 розділу 3 додатку 3 до тендерної докуметації учасник у складі пропозиції повинен подати у формі підписаних згідно з умовами Тендерної документації дефектних актів, викладених у додатку до Тендерної документації. Підписавши дефектні акти, учасник підтверджує свою згоду виконати весь обсяг зазначених у них робіт з застосуванням матеріалів відповідної (не гіршої) якості, за суму, яка становитиме ціну його тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону. На виконання даної вимоги учасник ТОВ «Сомиг ЛТД» подав у складі своєї пропозиції усі передбачені Замовником дефектні акти у якому чітко зазначив, що останній повністю погоджується з умовами завдання згідний та зобов’язується виконати, в тому числі за дефектними актами. Відповідно до умов тендерної документації до формальних помилок відноситься подання у складі тендерної пропозиції окремих документів, які не відповідають умовам Тендерної документації, якщо такі не вимагались згідно з умовами Тендерної документації. Таким чином, відхилення учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав не підписання з накладенням печатки учасника є безпідставним. Також вважаємо, що дискваліфікація учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» є незаконною та такою, що порушена порядок та форму відхилення пропозицій учасників, яка затверджена наказом від 22.03.2016 № 490 Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель. Порушення порядку відхилення та оформлення відхилення пропозиції учасника вбачається з долученого повідомлення про відхилення тендерної пропозиції від 11.11.2019 року. Таким чином Замовник порушив порядок, а отже його повідомлення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним. Обґрунтування порушень Замовника щодо визначення переможцем ПП "ФОРМІКА І К" : 1. Відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник повинен надати довідку (довідки у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна міститись інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Подавши у складі тендерної пропозиції договір № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року учасник ПП «Форма І К» задекларувала, а саме у п. 1.8 що забезпечення виконання зобов’язань ПП «Форма І К» за даним Договором є грошові кошти в сумі 35 000,00 гривень, які будуть розміщені на рахунку покриття № 26023404264011, код ЄДРПОУ 35577961, МФО 380377 з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року відкритому у Гаранта відповідно до договору № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року, укладеного між АТ «Укрбудінвестбанк» та ПП «Форма І К». Як вбачається з наведеного вище, учасником ПП «Форма І К» відкрито рахунок покриття у банку АТ «Укрбудінвестбанк». Ще раз зазначаємо, що відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації Замовник вимагає довідки з обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Таким чином хочемо відзначити, що учасником ПП «Форма І К» відкрито рахунок покриття який одним із типів банківських рахунків, а отже, подання учасником ПП «Форма І К» довідки № 378/404 від 30.10.2019 року не нівелює факту наявності банківського рахунку у АТ «Укрбудінвестбанк» який видав банківську гарантію. Таким чином, учасник порушив умови тендерної документації в частині ненадання довідки з банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами чим порушив умови тендерної документації та повинен був бути відхилений Замовником. 2. Відповідно до п. 3.2.1. тендерної документації від учасників вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639) на суму 35000,00 гривень. Відповідно до 3.2.7. Електронна банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ виданий банком, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття. Згідно даних, які подав учасник ПП «Форма І К» у договорі № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року який був поданий у складі тендерної пропозиції, а саме у п. 1.8 зазначено, що забезпечення виконання зобов’язань ПП «Форма І К» за даним Договором є грошові кошти в сумі 35 000,00 гривень, які будуть розміщені на рахунку покриття № 26023404264011, код ЄДРПОУ 35577961, МФО 380377 з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року відкритому у Гаранта відповідно до договору № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року, укладеного між АТ «Укрбудінвестбанк» та ПП «Форма І К» вбачається, що грошове покриття буде розміщене з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року, а не на строк дії тендерної пропозиції, що становить не менше ніж строк дії тендерної пропозиції учасника, визначений відповідно до пункту 3.4.1. тендерної документації (тобто 90 днів). Таким чином, учасник ПП «Форма І К» не надав грошове покриття до банківської гарантії на весь строк дії банківської гарантії чим порушив умови тендерної документації, а отже повинен був бути відхилений з підстав ненадання забезпечення тендерної пропозиції. З цього випливає, що ТОВ «Сомиг ЛТД» було безпідставно відхилена, а учасника ПП «Форма І К» визнано переможцем як такого що не відповідає тендерній документації та такого що не надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам чинного Законодавства та є порушенням принципів, що визначені в ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищесказане, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,28,30, 32 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Визнати дії Замовника неправомірними. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця ПП «Форма І К». 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «Сомиг ЛТД». Додатки: 1. Документ, що засвідчує оплату за подання скарги до органу оскарження. Директор Мястковський В.П.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 14:00
рішення від 04.12.2019 №17923+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:59
рішення від 20.12.2019 №19006.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження №19006-р/пк-пз від 20.12.2019 року тендерним комітетом прийнято рішення №6/210120 від 21.01.2020 року про скасування рішення тендерного комітету №5/221119 від 22.11.2019р. щодо визначення учасника ПП "ФОРМІКА І К" переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-16-003991-b, про проведення нового розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ФОРМІКА І К" на закупівлю: «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-16-003991-b
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2020 17:07

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 23:53
Скарга
02 грудня 2019 23:53
Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сомиг ЛТД 12 111 269,05
UAH з ПДВ
12 099 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 12 330 000,00
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРМІКА І К" 12 699 900,00
UAH з ПДВ
12 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 13 300 000,00
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 19:45
20. Ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 19:45
17.ГЛ без авансу.pdf
31 жовтня 2019 19:45
16.2.ГЛ претензії.pdf
31 жовтня 2019 19:45
16.1.Лист відгук 2.pdf
31 жовтня 2019 19:45
16. Лист відгук 1.pdf
31 жовтня 2019 19:45
15. ЦП.pdf
31 жовтня 2019 19:45
14.проект договору.pdf
31 жовтня 2019 19:45
13. Персональні дані.jpg
31 жовтня 2019 19:45
12.довідки банк.pdf
31 жовтня 2019 19:45
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 19:45
9.Довідка про печатку.pdf
31 жовтня 2019 19:45
7.1.ГЛ санкції.pdf
31 жовтня 2019 19:45
5.6. ТЗ.rar
31 жовтня 2019 19:45
4. Банківська гарантія.zip
31 жовтня 2019 19:45
3.ГЛ ст.17.pdf
31 жовтня 2019 19:45
2. Статут СОМИГ ЛТД.pdf
31 жовтня 2019 19:45
1. наказ на директора.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:08
лист персональні дані.pdf
31 жовтня 2019 17:08
довідки з банків.pdf
31 жовтня 2019 17:08
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:08
тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 17:08
пільги на ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:08
Статут нова редакція.pdf
31 жовтня 2019 17:08
витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:08
лист про печатку.pdf
31 жовтня 2019 17:08
технічна частина.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 15:30
public_doc.pdf
24 лютого 2020 15:30
public_doc.p7s
17 лютого 2020 17:06
банкрутство (2).pdf
17 лютого 2020 17:06
Довідка (1).zip
17 лютого 2020 17:06
Довідка МВС.pdf
27 листопада 2019 23:15
Довідка.zip
27 листопада 2019 23:15
Довідка про банкрутство.pdf
27 листопада 2019 23:15
Довідка МВС.pdf
27 листопада 2019 23:15
Довідка Корупція.pdf
27 листопада 2019 23:15
Довідка ГУ ДПС.pdf
31 жовтня 2019 19:29
141_Довідка Банк_кредит.pdf
31 жовтня 2019 19:29
140_Довідка РахункиUAH Idea.pdf
31 жовтня 2019 19:29
133_БГ_УБІБ_Договір.pdf
31 жовтня 2019 19:29
120_Лист-гарантія ст236.pdf
31 жовтня 2019 19:29
104_ВитягЄДР.pdf
31 жовтня 2019 19:29
101_ПДВ 4ОПП.pdf
31 жовтня 2019 19:29
053_Статут ПП Форміка.pdf
31 жовтня 2019 19:29
052_Трубін паспорт.pdf
31 жовтня 2019 19:29
034_Відгук СЗШ100.pdf
31 жовтня 2019 19:29
022_ДефАкти.ZIP
31 жовтня 2019 19:29
021_Ліцензія ПП Форміка.pdf
31 жовтня 2019 19:29
020_Лист-згода додаток 3.pdf
31 жовтня 2019 19:29
012_Лист-гарантія ст17.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 18:15
Електронний підпис
31 жовтня 2019 18:05
техпаспорти.pdf
31 жовтня 2019 18:05
статут ГБГ.PDF
31 жовтня 2019 18:04
рішення директор.pdf
31 жовтня 2019 18:04
ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 18:04
наявність працівників.pdf
31 жовтня 2019 18:04
наявність обладнання.pdf
31 жовтня 2019 18:04
наказ директор.pdf
31 жовтня 2019 18:04
ліцензія світ-плюс.pdf
31 жовтня 2019 18:04
ліцензія ГБГ.pdf
31 жовтня 2019 18:04
звіт 3 квартал 2019 року.pdf
31 жовтня 2019 18:04
захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 18:04
дозволи ГБГ.pdf
31 жовтня 2019 18:04
Довідка банк БІЗ.pdf
31 жовтня 2019 18:04
виписка ГБГ.pdf
31 жовтня 2019 18:04
використання печатки.pdf
31 жовтня 2019 18:04
штатний розклад.pdf
31 жовтня 2019 17:58
аналогічні договори.pdf
31 жовтня 2019 17:56
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:56
гарантійний термін.pdf
31 жовтня 2019 17:56
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сомиг ЛТД

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ПП "ФОРМІКА І К"

ПП "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
Рішення скасоване 12 099 900,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:45
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Рішення скасоване 12 100 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ФОРМІКА І К"
#35577961
Рішення скасоване 12 320 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:45
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
Відхилено 12 099 900,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:47
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 12 100 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ФОРМІКА І К"
#35577961
Переможець 12 320 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:04

Документи

11 листопада 2019 14:17
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФОРМІКА І К"
#35577961
12 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:39
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:05
Додугода №11 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:04
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 10:52
Додугода №10 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2022 12:54
Додугода №9 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
21 квітня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:07
Додугода №8 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:17
Додугода №7 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 08:33
Додугода №6 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:31
Додугода №5 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:50
Додугода №4 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:47
Додугода №3 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 13:35
Додугода №2 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf зміни до договору
15 липня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 14:24
Додугода №1 до Договору №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf укладений
27 лютого 2020 14:22
Договір №25_02_20 від 25.02.2020 ПП Форміка і К.pdf укладений
27 лютого 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Публічні закупівлі". Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2019-10-16-003991-b.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повна та достовірна інформація щодо внесених змін до умов Договору про закупівлю міститься у додатковій угоді оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 25/02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 294 691,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 382 448,56 UAH)