Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові»
Очікувана вартість
13 346 808,00 UAH
UA-2019-10-16-003991-b ● 49befca3a1b749b092e73344f94f29d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 02071010 |
Вебсайт: | http://lp.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12 |
Контактна особа: |
Ковалишин Тарас Андрійович 380322582564 tender@lpnu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 13 346 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79020, Україна, Львівська область, Львів, просп. В. Чорновола, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | пiсляоплата 100%, проміжними платежами протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 18:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 18:28 |
ТД_додаток3.docx | |
16 жовтня 2019 18:28 |
ТД_додаток2.docx | |
16 жовтня 2019 18:28 |
ТД_додаток4.docx | |
16 жовтня 2019 18:28 |
ТД_додаток1.docx | |
16 жовтня 2019 18:28 |
ТД.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-16-003991-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Сомиг ЛТД, Код ЄДРПОУ:06959075
Дата подання: 02 грудня 2019 23:53
Дата подання: 02 грудня 2019 23:53
Скарга на дії замовника
Вих. № 02/12/01
Від 02 грудня
2019року До органу оскарження:
Постійно діюча адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Сомиг ЛТД»
Код ЄДРПОУ 06959075
79007, Україна, Львівська область, Львів, Батуринська 7/8
Замовник:
Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ 02071010
Контактна особа замовника: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564, tender@lpnu.ua
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-10-16-003991-b
Відкриті торги
Плата з подання скарги – 15 000.00 грн. (п’ятнадянць тисяч гривень 00 копійок)
Скарга на дії замовника
16 жовтня 2019 року Національним університетом "Львівська політехніка" (надалі замовник) оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-003991-b.
Згідно з вимогами тендерної документації (надалі - тендерна документація) та діючого законодавства, у встановлений замовником термін ТОВ «Сомиг ЛТД» (надалі - скаржник) подало свою тендерну пропозицію, яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
04 листопада 2019 відбувся аукціон, за результатами якого пропозицію ТОВ «Сомиг ЛТД» з найнижчою ціною в 12 099 900,00 з ПДВ було визнано найбільш економічно вигідною.
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ Сомиг ЛТД 12 111 269,05 UAH з ПДВ 12 099 900,00
UAH з ПДВ
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 12 330 000,00 UAH з ПДВ 12 100 000,00
UAH з ПДВ
ПП "ФОРМІКА І К" 12 699 900,00 UAH з ПДВ 12 320 000,00
UAH з ПДВ
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 13 300 000,00 UAH з ПДВ 13 000 000,00
UAH з ПДВ
В період кваліфікації Замовником було відхилена пропозиції: ТОВ «Сомиг ЛТД», а самеp з підстав ненадання довідки з банку «Райффайзен банку аваль» про надання довідки про відкриті рахунки та про відсутність заборгованості за кредитами.
Відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник повинен надати довідку (довідки у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна міститись інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
На виконання даної вимоги ТОВ «Сомиг ЛТД» у складі своєї пропозиції надало довідки з обслуговуючого банку АТ «Альфа Банк» у яких міститься інформація про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (у файлі 12.довідки банк.pdf).
Також, на виконання вимоги, що міститься у пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник ТОВ «Сомиг ЛТД» надав гарантійний лист яким хотів запевнити замовника про відсутність банківських рахунків у інших банківських установах окрім АТ «Альфа Банк» (у файлі 19.Лист про відсутність рахунків в банках (1).pdf), однак при складанні даного листа юрист ТОВ «Сомиг ЛТД» допустив технічну помилку та з взірця вказав «Райффайзен банку аваль», що не впливають на зміст тендерної пропозиції та окремих її документів та є технічною помилкою.
Також, хочемо відзначити, що тендерною документацією, а саме п 3.1.16. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, які не призводять до значного спотворення інформації, допущені не з метою надання недостовірної інформації – за умови, що при комплексному розгляді документів тендерної пропозиції можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, а допущені помилки є ненавмисними та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації до формальних помилок відноситься подання у складі тендерної пропозиції окремих документів, які не відповідають умовам Тендерної документації, якщо такі не вимагались згідно з умовами Тендерної документації.
Таким чином, відхилення учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав неподання довідки про відкриття рахунку та про відсутність кредитної заборгованості є безпідставним.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Однак, Суб’єкт оскарження не погоджується з даним рішенням Замовника та вбачає порушення в діях Замовника відносно визнання дискваліфікації ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав, що викладені у частині першій повідомлення про відхилення тендерної пропозиції від 11.11.2019 року.
Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції є відсутність підписів учасника на документах тендерної пропозиції, а саме на дефектних актах, які повинні бути подані учасником складі тендерної пропозиції.
З даного приводу хочемо зазначити, що відповідно до п. 2 розділу 3 додатку 3 до тендерної докуметації учасник у складі пропозиції повинен подати у формі підписаних згідно з умовами Тендерної документації дефектних актів, викладених у додатку до Тендерної документації. Підписавши дефектні акти, учасник підтверджує свою згоду виконати весь обсяг зазначених у них робіт з застосуванням матеріалів відповідної (не гіршої) якості, за суму, яка становитиме ціну його тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ «Сомиг ЛТД» подав у складі своєї пропозиції усі передбачені Замовником дефектні акти у якому чітко зазначив, що останній повністю погоджується з умовами завдання згідний та зобов’язується виконати, в тому числі за дефектними актами.
Відповідно до умов тендерної документації до формальних помилок відноситься подання у складі тендерної пропозиції окремих документів, які не відповідають умовам Тендерної документації, якщо такі не вимагались згідно з умовами Тендерної документації.
Таким чином, відхилення учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» з підстав не підписання з накладенням печатки учасника є безпідставним.
Також вважаємо, що дискваліфікація учасника ТОВ «Сомиг ЛТД» є незаконною та такою, що порушена порядок та форму відхилення пропозицій учасників, яка затверджена наказом від 22.03.2016 № 490 Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель.
Порушення порядку відхилення та оформлення відхилення пропозиції учасника вбачається з долученого повідомлення про відхилення тендерної пропозиції від 11.11.2019 року.
Таким чином Замовник порушив порядок, а отже його повідомлення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним.
Обґрунтування порушень Замовника щодо визначення переможцем ПП "ФОРМІКА І К" :
1. Відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації учасник повинен надати довідку (довідки у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій повинна міститись інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Подавши у складі тендерної пропозиції договір № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року учасник ПП «Форма І К» задекларувала, а саме у п. 1.8 що забезпечення виконання зобов’язань ПП «Форма І К» за даним Договором є грошові кошти в сумі 35 000,00 гривень, які будуть розміщені на рахунку покриття № 26023404264011, код ЄДРПОУ 35577961, МФО 380377 з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року відкритому у Гаранта відповідно до договору № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року, укладеного між АТ «Укрбудінвестбанк» та ПП «Форма І К».
Як вбачається з наведеного вище, учасником ПП «Форма І К» відкрито рахунок покриття у банку АТ «Укрбудінвестбанк».
Ще раз зазначаємо, що відповідно до пп. Д п. 5.2.4. Розділу V тендерної документації Замовник вимагає довідки з обслуговуючих банків про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Таким чином хочемо відзначити, що учасником ПП «Форма І К» відкрито рахунок покриття який одним із типів банківських рахунків, а отже, подання учасником ПП «Форма І К» довідки № 378/404 від 30.10.2019 року не нівелює факту наявності банківського рахунку у АТ «Укрбудінвестбанк» який видав банківську гарантію.
Таким чином, учасник порушив умови тендерної документації в частині ненадання довідки з банку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами чим порушив умови тендерної документації та повинен був бути відхилений Замовником.
2. Відповідно до п. 3.2.1. тендерної документації від учасників вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639) на суму 35000,00 гривень.
Відповідно до 3.2.7. Електронна банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ виданий банком, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття.
Згідно даних, які подав учасник ПП «Форма І К» у договорі № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року який був поданий у складі тендерної пропозиції, а саме у п. 1.8 зазначено, що забезпечення виконання зобов’язань ПП «Форма І К» за даним Договором є грошові кошти в сумі 35 000,00 гривень, які будуть розміщені на рахунку покриття № 26023404264011, код ЄДРПОУ 35577961, МФО 380377 з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року відкритому у Гаранта відповідно до договору № BG/UA/03-2-4793 про надання гарантії від 30.10.2019 року, укладеного між АТ «Укрбудінвестбанк» та ПП «Форма І К» вбачається, що грошове покриття буде розміщене з 30.10.2019 року до 04.11.2019 року, а не на строк дії тендерної пропозиції, що становить не менше ніж строк дії тендерної пропозиції учасника, визначений відповідно до пункту 3.4.1. тендерної документації (тобто 90 днів).
Таким чином, учасник ПП «Форма І К» не надав грошове покриття до банківської гарантії на весь строк дії банківської гарантії чим порушив умови тендерної документації, а отже повинен був бути відхилений з підстав ненадання забезпечення тендерної пропозиції.
З цього випливає, що ТОВ «Сомиг ЛТД» було безпідставно відхилена, а учасника ПП «Форма І К» визнано переможцем як такого що не відповідає тендерній документації та такого що не надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам чинного Законодавства та є порушенням принципів, що визначені в ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищесказане, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,28,30, 32 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Визнати дії Замовника неправомірними.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця ПП «Форма І К».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «Сомиг ЛТД».
Додатки:
1. Документ, що засвідчує оплату за подання скарги до органу оскарження.
Директор
Мястковський В.П.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 14:00
рішення від 04.12.2019 №17923+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 13:59
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.12.2019 №UA-2019-10-16-003991-b.c1.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 13:50
інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2019 №19006.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 17:26
рішення від 20.12.2019 №19006.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення органу оскарження №19006-р/пк-пз від 20.12.2019 року тендерним комітетом прийнято рішення №6/210120 від 21.01.2020 року про скасування рішення тендерного комітету №5/221119 від 22.11.2019р. щодо визначення учасника ПП "ФОРМІКА І К" переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-16-003991-b, про проведення нового розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ФОРМІКА І К" на закупівлю: «Капітальний ремонт 1-го, 6-9-го поверхів навчального корпусу №36 Національного університету «Львівська політехніка» на просп. В. Чорновола, 57 в м. Львові» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), №UA-2019-10-16-003991-b
Дата виконання рішення замовником: 21 січня 2020 17:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сомиг ЛТД |
12 111 269,05
UAH з ПДВ
|
12 099 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
12 330 000,00
UAH з ПДВ
|
12 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФОРМІКА І К" |
12 699 900,00
UAH з ПДВ
|
12 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
13 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сомиг ЛТД #06959075 |
Рішення скасоване |
12 099 900,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 14:45
|
|
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
Рішення скасоване |
12 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 14:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ФОРМІКА І К" #35577961 |
Рішення скасоване |
12 320 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 14:45
|
|
ТОВ Сомиг ЛТД #06959075 |
Відхилено |
12 099 900,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 15:47
|
|
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
Відхилено |
12 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 15:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ФОРМІКА І К" #35577961 |
Переможець |
12 320 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 15:04
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Публічні закупівлі". Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2019-10-16-003991-b. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повна та достовірна інформація щодо внесених змін до умов Договору про закупівлю міститься у додатковій угоді оприлюдненій разом з цим повідомленням. |
Номер договору про закупівлю: | 25/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |