Шкільні меблі (дидактичний матеріал)
Очікувана вартість
475 566,00 UAH
UA-2019-10-16-003979-b a30095d229a54f06b28987abe8fa40e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 15:36
Очікувана вартість: 475 566,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 377,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
273 штука
дидактичний матеріал (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформацію щодо фінансування
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:29
Просимо надати інформацію щодо фінансування по кожному закладу освіти окремо, яке вказано в Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 16 листопада 2019 08:54
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 14:53
Доброго дня шановний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону.
Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно.
В вищезазначеному Законі визначається, що:
знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб;
зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво;
свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг.
Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 19 листопада 2019 22:17
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця
опис у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:47
Доброго дня шановний Скаржнику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону.
Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно.
В вищезазначеному Законі визначається, що:
знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб;
зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво;
свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг.
Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзацу 2 частини 4 статті 16 визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Додатково хотілося б зазначити, що згідно вимог тендерної документації частини V пункту 2 визначено: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Учасник надає гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України.», тому видавання назви виробника під назвою зареєстрованого знаку (торгової марки), як це зроблено у пропозиції скаржника ФОП Бодак В. І., по своїй суті є підробленням документів та надання завідомо невірної інформації. Наявність зареєстрованого знаку (торгової марки) повинно бути підтверджено свідоцтвом.
Згідно Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» частини 3 статті 5 визначено, що право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до Установи і продовжується Установою за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору в порядку, встановленому пунктом 2 статті 18 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 22 листопада 2019 23:58
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця опис у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 17:12
Доброго дня шановний Скаржнику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону. Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно. В вищезазначеному Законі визначається, що: знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб; зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво; свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг. Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзацу 2 частини 4 статті 16 визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Додатково хотілося б зазначити, що згідно вимог тендерної документації частини V пункту 2 визначено: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник надає гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України.», тому видавання назви виробника під назвою зареєстрованого знаку (торгової марки), як це зроблено у пропозиції скаржника ФОП Бодак В. І., по своїй суті є підробленням документів та надання завідомо невірної інформації. Наявність зареєстрованого знаку (торгової марки) повинно бути підтверджено свідоцтвом. Згідно Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» частини 3 статті 5 визначено, що право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до Установи і продовжується Установою за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору в порядку, встановленому пунктом 2 статті 18 цього Закону.

Документи подані скаржником

16 листопада 2019 08:54
вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 22:17
вимога 2.pdf

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 23:58
Вимога 3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003979-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 25 листопада 2019 17:08
щодо неправомірного визначення переможця
опис скарги у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:39
Рішення №17533 від 28.11.2019 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:38
рішення від 12.12.2019 № 18517.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 17:41

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 17:08
скарга.pdf
25 листопада 2019 17:08
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 418 574,00
UAH з ПДВ
386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСАКНИГА" 442 228,82
UAH з ПДВ
386 141,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 419 016,00
UAH з ПДВ
416 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " 458 250,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" 460 642,00
UAH з ПДВ
458 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 12:43
sign.p7s
19 листопада 2019 07:19
5. Довідка корупція.zip
19 листопада 2019 07:18
4. Податкова.pdf
19 листопада 2019 07:18
3. Довідка МВС.pdf
19 листопада 2019 07:18
2. Відсутність підстав ст.17.pdf
04 листопада 2019 16:29
sign.p7s
04 листопада 2019 16:15
45. ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:15
43. Лист - гарантія санкції.pdf
04 листопада 2019 16:15
41. Проект договору.pdf
04 листопада 2019 16:15
37.Висновки СЕС карти.pdf
04 листопада 2019 16:15
36.Висновки ПВХ сес.pdf
04 листопада 2019 16:15
35. Висновки сес баннер.pdf
04 листопада 2019 16:15
32. сертифіка стенди.pdf
04 листопада 2019 16:15
27 . Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 16:15
26. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 16:15
25. Витяг платника податків.pdf
04 листопада 2019 16:15
22. Відсутність підстав ст.17.pdf
04 листопада 2019 16:15
21 .Накладна до договору 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
20. Відгук 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
19. Аналогічний договір 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
17. Відгук 1.pdf
04 листопада 2019 16:15
16. Аналогічний договір 1.pdf
04 листопада 2019 16:15
7. Довідка повноваження.pdf
04 листопада 2019 16:15
5. копія паспорту.pdf
04 листопада 2019 16:15
4. Специфікація.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:08
sign.p7s
04 листопада 2019 11:08
Проєкт договору.pdf
04 листопада 2019 11:08
Відомості про Учасника.pdf
04 листопада 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 11:08
Ст. 17.rar
04 листопада 2019 11:08
Ст. 16.rar
04 листопада 2019 11:08
Кваліфікація.rar

Публічні документи

04 листопада 2019 12:31
sign.p7s
04 листопада 2019 12:30
технічна частина.pdf
04 листопада 2019 12:30
копії документів.pdf
04 листопада 2019 12:30
довідки технічної частини.pdf
04 листопада 2019 12:30
кваліфікація.pdf
04 листопада 2019 12:30
інші документи.pdf
04 листопада 2019 12:30
документи Додатку 3.pdf
04 листопада 2019 12:30
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 00:40
sign.p7s
04 листопада 2019 00:39
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 00:39
специфікація.pdf
04 листопада 2019 00:39
Сангіг початкова оригінал.pdf
04 листопада 2019 00:39
паспорт.pdf
04 листопада 2019 00:39
паспорт завірений.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист-відгук оригінал.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист-відгук копія.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист згода.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист згода .pdf
04 листопада 2019 00:39
лист гарантія щодо санкцій.pdf
04 листопада 2019 00:39
код ІПН.pdf
04 листопада 2019 00:39
інформаційний лист.pdf
04 листопада 2019 00:39
договір поставки.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо статті 17.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо досвіду.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо довкілля.pdf
04 листопада 2019 00:39
Довідка банк 2.pdf
04 листопада 2019 00:39
Довідка банк 1.pdf
04 листопада 2019 00:39
гарантійний лист щодо ст 17.pdf
04 листопада 2019 00:39
відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг платника.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг з реєстру платників.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг з єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
виписка з єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
виписка єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
ISO 14001 (1).pdf
04 листопада 2019 00:39
ISO 9001 (1).pdf
04 листопада 2019 00:39
INN.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 16:08
sign.p7s
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Паспорт завірений.pdf
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:06
41.1 Висновок СЕС Картографя.pdf
04 листопада 2019 16:06
23. Гарантійний строк.pdf
04 листопада 2019 16:06
9. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 16:06
7. Проект Договору.pdf
04 листопада 2019 16:06
3. Специфікація.pdf
04 листопада 2019 16:06
2. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
Переможець 386 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2019 15:44
Договір СБ19_74 від 20.12.19.pdf укладений
21 грудня 2019 15:43
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 10:11
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 16:54
дод.угода № 2 від 21.12.2019 до дог. СБ19_74..pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:54
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 16:53
дод.угодо № 1 віцд 20.12.2019 до дог. СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:52
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 16:11
Дод угода № 2 від 21.12.2019 до договору СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:11
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 16:08
Дод. угода № 1 від 20.12.2019 до договору СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. У зв'язку з рішенням АМКУ.
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 385 999,90
UAH

Актуальні тендери

До пошуку