Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (дидактичний матеріал)
Очікувана вартість
475 566,00 UAH
UA-2019-10-16-003979-b a30095d229a54f06b28987abe8fa40e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 15:36
Очікувана вартість: 475 566,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 377,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
273 штука
дидактичний матеріал (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:17
перелік змін 28.10.19.docx
28 жовтня 2019 17:17
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
22 жовтня 2019 15:29
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
16 жовтня 2019 18:23
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
22 жовтня 2019 15:34
Тендерна документація нова редакція.rtf
16 жовтня 2019 18:23
Тендерна документація.rtf
22 жовтня 2019 15:34
перелік змін 22.10.19.docx
22 жовтня 2019 15:29
перелік змін 22.10.19.docx
16 жовтня 2019 18:23
Додаток 6 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформацію щодо фінансування
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:29
Просимо надати інформацію щодо фінансування по кожному закладу освіти окремо, яке вказано в Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 16 листопада 2019 08:54
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 14:53
Доброго дня шановний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону.
Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно.
В вищезазначеному Законі визначається, що:
знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб;
зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво;
свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг.
Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 19 листопада 2019 22:17
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця
опис у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 14:47
Доброго дня шановний Скаржнику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону.
Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно.
В вищезазначеному Законі визначається, що:
знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб;
зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво;
свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг.
Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзацу 2 частини 4 статті 16 визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Додатково хотілося б зазначити, що згідно вимог тендерної документації частини V пункту 2 визначено: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Учасник надає гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України.», тому видавання назви виробника під назвою зареєстрованого знаку (торгової марки), як це зроблено у пропозиції скаржника ФОП Бодак В. І., по своїй суті є підробленням документів та надання завідомо невірної інформації. Наявність зареєстрованого знаку (торгової марки) повинно бути підтверджено свідоцтвом.
Згідно Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» частини 3 статті 5 визначено, що право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до Установи і продовжується Установою за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору в порядку, встановленому пунктом 2 статті 18 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003979-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 22 листопада 2019 23:58
щодо неправомірного визначення переможця
щодо неправомірного визначення переможця опис у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 17:12
Доброго дня шановний Скаржнику. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вами факти невідповідності пропозиції учасника закупівлі ФОП Солуянової О. Ю. у розрізі Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» є необов’язковим, де зазначено, що отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) виробником здійснюється за бажанням, про що зазначено у статті 7 розділу ІІІ цього Закону. Переможець ФОП Солуянова О. Ю. зазначає в своїй довідці № 20 від 30.10.2019 про технічні, якісні та кількісні характеристики, що планує поставку зазначених товарів від виробника ФОП Єрьомін Ю.М. та ТОВ «Ранок-Креатив» також надаючи сертифікати відповідності серії СВ № UA.1O230.0204-19 та серії ВВ № UA.PS.000388-19 відповідно. В вищезазначеному Законі визначається, що: знак - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб; зареєстрований знак - знак, на який видано свідоцтво; свідоцтво - свідоцтво України на знак для товарів і послуг. Виходячи із зазначеного, отримання зареєстрованого знаку (торгової марки) не передбачені законодавством у обов’язковому порядку, тому у гарантійному листі ФОП Солуянової О.Ю., щодо відповідності товару технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації не зазначена торгова марка, оскільки її отримання є необов’язковим у відповідності до норм чинного законодавства України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзацу 2 частини 4 статті 16 визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Додатково хотілося б зазначити, що згідно вимог тендерної документації частини V пункту 2 визначено: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасник надає гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України.», тому видавання назви виробника під назвою зареєстрованого знаку (торгової марки), як це зроблено у пропозиції скаржника ФОП Бодак В. І., по своїй суті є підробленням документів та надання завідомо невірної інформації. Наявність зареєстрованого знаку (торгової марки) повинно бути підтверджено свідоцтвом. Згідно Закону України «Про охорону прав на знак для товарів і послуг» частини 3 статті 5 визначено, що право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до Установи і продовжується Установою за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору в порядку, встановленому пунктом 2 статті 18 цього Закону.

Документи подані скаржником

16 листопада 2019 08:54
вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 22:17
вимога 2.pdf

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 23:58
Вимога 3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003979-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 25 листопада 2019 17:08
щодо неправомірного визначення переможця
опис скарги у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:39
Рішення №17533 від 28.11.2019 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:38
рішення від 12.12.2019 № 18517.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 17:41

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 17:08
скарга.pdf
25 листопада 2019 17:08
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 418 574,00
UAH з ПДВ
386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСАКНИГА" 442 228,82
UAH з ПДВ
386 141,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 419 016,00
UAH з ПДВ
416 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " 458 250,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" 460 642,00
UAH з ПДВ
458 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 12:43
Електронний підпис
19 листопада 2019 07:19
5. Довідка корупція.zip
19 листопада 2019 07:18
4. Податкова.pdf
19 листопада 2019 07:18
3. Довідка МВС.pdf
19 листопада 2019 07:18
2. Відсутність підстав ст.17.pdf
04 листопада 2019 16:29
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:15
45. ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:15
43. Лист - гарантія санкції.pdf
04 листопада 2019 16:15
41. Проект договору.pdf
04 листопада 2019 16:15
37.Висновки СЕС карти.pdf
04 листопада 2019 16:15
36.Висновки ПВХ сес.pdf
04 листопада 2019 16:15
35. Висновки сес баннер.pdf
04 листопада 2019 16:15
32. сертифіка стенди.pdf
04 листопада 2019 16:15
27 . Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 16:15
26. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 16:15
25. Витяг платника податків.pdf
04 листопада 2019 16:15
22. Відсутність підстав ст.17.pdf
04 листопада 2019 16:15
21 .Накладна до договору 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
20. Відгук 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
19. Аналогічний договір 2.pdf
04 листопада 2019 16:15
17. Відгук 1.pdf
04 листопада 2019 16:15
16. Аналогічний договір 1.pdf
04 листопада 2019 16:15
7. Довідка повноваження.pdf
04 листопада 2019 16:15
5. копія паспорту.pdf
04 листопада 2019 16:15
4. Специфікація.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:08
Електронний підпис
04 листопада 2019 11:08
Проєкт договору.pdf
04 листопада 2019 11:08
Відомості про Учасника.pdf
04 листопада 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 11:08
Ст. 17.rar
04 листопада 2019 11:08
Ст. 16.rar
04 листопада 2019 11:08
Кваліфікація.rar

Публічні документи

04 листопада 2019 12:31
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:30
технічна частина.pdf
04 листопада 2019 12:30
копії документів.pdf
04 листопада 2019 12:30
довідки технічної частини.pdf
04 листопада 2019 12:30
кваліфікація.pdf
04 листопада 2019 12:30
інші документи.pdf
04 листопада 2019 12:30
документи Додатку 3.pdf
04 листопада 2019 12:30
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 00:40
Електронний підпис
04 листопада 2019 00:39
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 00:39
специфікація.pdf
04 листопада 2019 00:39
Сангіг початкова оригінал.pdf
04 листопада 2019 00:39
паспорт.pdf
04 листопада 2019 00:39
паспорт завірений.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист-відгук оригінал.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист-відгук копія.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист згода.pdf
04 листопада 2019 00:39
лист згода .pdf
04 листопада 2019 00:39
лист гарантія щодо санкцій.pdf
04 листопада 2019 00:39
код ІПН.pdf
04 листопада 2019 00:39
інформаційний лист.pdf
04 листопада 2019 00:39
договір поставки.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо статті 17.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо досвіду.pdf
04 листопада 2019 00:39
довідка щодо довкілля.pdf
04 листопада 2019 00:39
Довідка банк 2.pdf
04 листопада 2019 00:39
Довідка банк 1.pdf
04 листопада 2019 00:39
гарантійний лист щодо ст 17.pdf
04 листопада 2019 00:39
відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг платника.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг з реєстру платників.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг з єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
витяг єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
виписка з єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
виписка єдр.pdf
04 листопада 2019 00:39
ISO 14001 (1).pdf
04 листопада 2019 00:39
ISO 9001 (1).pdf
04 листопада 2019 00:39
INN.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Паспорт завірений.pdf
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:06
Уставні. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2019 16:06
41.1 Висновок СЕС Картографя.pdf
04 листопада 2019 16:06
23. Гарантійний строк.pdf
04 листопада 2019 16:06
9. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 16:06
7. Проект Договору.pdf
04 листопада 2019 16:06
3. Специфікація.pdf
04 листопада 2019 16:06
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСАКНИГА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ "

ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
Переможець 386 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:54
дод.угода № 2 від 21.12.2019 до дог. СБ19_74..pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:53
дод.угодо № 1 віцд 20.12.2019 до дог. СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:11
Дод угода № 2 від 21.12.2019 до договору СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:08
Дод. угода № 1 від 20.12.2019 до договору СБ19_74.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:44
Договір СБ19_74 від 20.12.19.pdf укладений
21 грудня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. У зв'язку з рішенням АМКУ.
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: СБ19/74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 385 999,90
UAH