Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, під'їзд 8 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 196 624,20 UAH
UA-2019-10-16-003965-b 1f4609eb31ff4c3b960bb4e7cbe4b4f3
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 196 624,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 983,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, під'їзд 8 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, під'їзд 8 у Дніпровському районі м. Києва
Джерело фінансування - бюджет міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, під'їзд 8 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 жовтня 2019 18:16
Оголошення вул. Митрополита Андрея Шептицького, 24, п.8.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 196 623,20
UAH з ПДВ
1 196 623,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:49
лист від виробника.pdf
24 жовтня 2019 16:49
ТЕХ ЧАСТИНА.rar
24 жовтня 2019 16:49
Кваліфікація 2.rar
24 жовтня 2019 16:49
Кваліфікація 1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 1 196 623,20
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
1 196 623,20
UAH з ПДВ
Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 10.12.2019 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 13.04.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 442
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 25.06.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 442
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 178 830,80
UAH (в тому числі ПДВ 196 471,80 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку