Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам, і відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам і багажу; обов'язкове страхування цивільних повітряних суден; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу; обов'язкове страхування осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків
Services of compulsory aviation insurance of civil aviation: compulsory insurance of the liability of the operator of the commercial civil aircraft for damage caused to third parties and liability of the air carrier for the damage caused to passengers and baggage; compulsory insurance of civil aircraft; compulsory insurance of the crew members of aircraft and other aviation personnel; compulsory insurance of persons who are entitled to be on board an aircraft legally without purchasing tickets
Очікувана вартість
21 291 215,00 UAH
UA-2019-10-16-003945-b 306429eb0ace4e169e97d105e04050f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Лісова

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Віта Лісова
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Альона Проценко
+380459597194
fincontr@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Air Enterprise ''Ukraine'
National ID: 25196197
Contact point: Lyudmila Iurchenko
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Additional contacts: Альона Проценко
+380459597194
fincontr@dap.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:48
Очікувана вартість: 21 291 215,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 456,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 638736.45 UAH
Publication date: 16 жовтня 2019 18:07
Enquiries until: 05 листопада 2019 20:00
Complaints submission until: до 11 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 листопада 2019 20:00

Information

Estimated total value: 21 291 215 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 106 456 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам, і відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам і багажу; обов'язкове страхування цивільних повітряних суден; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу; обов'язкове страхування осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Services of compulsory aviation insurance of civil aviation: compulsory insurance of the liability of the operator of the commercial civil aircraft for damage caused to third parties and liability of the air carrier for the damage caused to passengers and baggage; compulsory insurance of civil aircraft; compulsory insurance of the crew members of aircraft and other aviation personnel; compulsory insurance of persons who are entitled to be on board an aircraft legally without purchasing tickets
Розгорнути Згорнути
CPV: 66510000-8
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється Страхувальником на підставі рахунків-фактур, що виставляються Страховиком Страхувальнику. Рахунки-фактури на внесення страхових платежів приймаються Страхувальником до оплати виключно в оригіналі. Страхова премія вноситься Страхувальником у національній валюті України в строк до 29.02.2020 р. Керуючись частиною першою статті 23 Бюджетного кодексу України виникнення платіжних зобов’язань за Договором настає при наявності відповідного бюджетного призначення, передбаченого планом використання бюджетних коштів для Страхувальника на 2020 рік. (Джерело фінансування – кошти Загального фонду Державного бюджету України на 2020 рік). Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок розрахунку коефіцієнту
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:43
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 12:05
Відповідно до вимог п.10 Таблиці 3 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен розрахувати «коефіцієнт забезпеченості власними засобами». Для уникнення непорозумінь просимо надати формулу (із зазначенням конкретних рядків звітності Учасника) для розрахунку даного коефіцієнту.
Відповідь: З метою визначення фінансової стійкості страхової компанії необхідно розрахувати показник коефіцієнту забезпеченості власними засобами. Достатній обсяг власних засобів страховика, вільних від зобов’язань, є надійним чинником фінансової стійкості страхової компанії.
Коефіцієнт забезпеченості власними засобами – співвідношення власного капіталу до страхових резервів. Згідно діючої форми №1 Балансу співвідношення кодів рядків: 1495 (Власний капітал) / 1530 (Страхові резерви).
Зміни у тендерну документацію у порівнянні з минулорічними умовами
Дата подання: 05 листопада 2019 17:35
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:48
Просимо надати обгрунтування, щодо внесення наступних змін у тендерну документацію у порівнянні з минулорічними умовами: 1. Минулорічні кваліфікаційні вимоги до учасників передбачали наявність досвіду виконання аналогічного договору страхування цивільної авіації по кожному предмету страхування: Страхування КАСКО, відповідальності перед третіми особами та страхування екіпажів ПС. Поточні умови закупівлі доповнені 4-м видом обов’язкового страхування цивільної авіації (страхування пасажирів, що мають право перебувати на бортах ПС без придбання квитків) та від майбутнього переможця, на відміну від минулорічних умов, не вимагається досвіду роботи з найскладнішими продуктами авіаційного страхування. Тільки з наступних змін випливає 3 питання: 1) які саме пасажири перевозяться на ПС ДАП «Україна» з придбанням квитків та яка необхідність застосування виду страхування, який розроблений для особливих випадків, наприклад страхування бажаючих стрибнути з парашутом? 2) чому поточні кваліфікаційні вимоги до учасників вимагають наявність досвіду щонайменше за двома напрямками авіаційного страхування з чотирьох. Чому саме 2, а не 1 чи 3 напрямки? 3) яка причина видалення минулорічних вимог до досвіду обов’язкового страхування пасажирських перевезень відповідно до правил IATA, вимог ДАСУ та страхових сум(лімітів) відповідальності еквівалентним поточній закупівлі? 2. Чим обґрунтовані вимоги пунктів 9, 10, 11 та 12 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації? Чому обрані саме ці критерії, рейтинги, коефіцієнти забезпечення власними засобами, розміри гарантійних фондів та страхових резервів. 3. Просимо доповнити Додаток 3 до тендерної документації пунктом 11 (Підтвердження фінансової спроможності Учасника), на який присутнє посилання в п. 13 Таблиці 3, Додатку 1 до Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Разом з тим, виходячи з норм Закону, тендерні пропозиції подаються Учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.

Щодо питання №1 Учасника, а саме: «…1) які саме пасажири перевозяться на ПС ДАП «Україна» з придбанням квитків та яка необхідність застосування виду страхування, який розроблений для особливих випадків, наприклад страхування бажаючих стрибнути з парашутом?...»
Інформація про підприємство (види діяльності) знаходиться на веб-сайті ДАП «Україна» за адресою: https://saeukraine.org.ua/?page_id=21#
Визначення терміну «пасажир» при виконанні авіаційних перевезень ДАП «Україна», відповідає п. 1 (75), ст. 1, розділу І Повітряного кодексу України, а саме: пасажир - фізична особа, яка перевозиться повітряним судном за згодою перевізника відповідно до договору перевезення, крім членів екіпажу та додаткових спеціалістів на борту повітряного судна, працівників експлуатанта повітряного судна, уповноваженого представника відповідного національного органу регулювання та осіб, які супроводжують вантаж.
Квиток надає право пасажиру на переліт відповідним рейсом і зобов’язує
ДАП «Україна» здійснити відповідне перевезення пасажира та його багажу, а також надати інші послуги, пов’язані з перевезенням.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Порядку і правил здійснення обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації» від 06.09.2017 року №676 (далі – Порядок і правила), такий вид обов'язкового авіаційного страхування, як страхування осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків, передбачає страхування «осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків, які перевозяться повітряним судном або які виконують певні функції на борту повітряного судна під час польоту за згодою експлуатанта, працівники експлуатанта, які не належать до складу авіаційного персоналу, парашутисти, пацієнти медичних закладів, особи, які супроводжують вантаж, тощо.» (відповідно пункту 32 Порядку і правил).
Щодо доповнення Додатку 3 до тендерної документації повідомляємо, що до тендерної документації внесені зміни від 07.11.2019 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003945-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес", Код ЄДРПОУ:20344871
Дата подання: 05 листопада 2019 16:40
дискримінаційні вимоги, невідповідність вимог документації
Добрий день!
Відповідно до пунктів 10-11 таблиці 3 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» від Учасника вимагається надати:
Лист від Учасника у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* щодо наявності гарантійного фонду у сумі не менше 100 млн. грн. станом на 30 червня 2019 року.
Лист від Учасника у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* щодо наявності страхових резервів у сумі не менше 100 млн. грн. станом на 30 червня 2019 року.

Таким чином, просимо надати розгорнуту відповідь на запитання:
Чому Замовник встановлює наведенні вище умови Тендерної документації, які завідомо є суто дискримінаційними, штучно обмежують конкуренцію та ціленаправлено обмежують кількість учасників до 15, які відповідно до даних журналу "InsuranceTop" відповідають вказаним критеріям.
Адже, вказані умови Тендерної документації не підтверджені жодними розрахунками, та не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють відносини страхування в Україні.
Відповідно до ч. 1 ст. 984 Цивільного кодексу України, вимоги, яким повинен відповідати страховик, встановлюються законом.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено, необхідність страхової компанії мати такі показники яких вимагає Замовник!
В журналі "InsuranceTop" містяться показники по кожному критерію відносно 50 провідних компаній, із загальної кількості страховиків, яких налічується більше 200.
В свою чергу, вказані умови Тендерної документації безпідставно позбавляють можливості взяти участь у процедурі закупівлі МАЙЖЕ ВСІХ надійних платоспроможних страхових компаній, за виключенням 15 компаній, які відповідно до даних журналу "InsuranceTop" відповідають вказаним критеріям.
При цьому, відповідно до пункту 5 таблиці 3 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» ризики мають бути перестраховані не менше ніж 96% загальної страхової суми.
Отже, якщо ризики будуть перестраховані практично на всю суму, тому немає необхідності встановлювати додаткові критерії щодо наявності гарантійного фонду і страхових резервів.
Тим більше, вказані критерії не мають ніякого відношення до платоспроможності та надійності учасника процедури закупівлі, його досвіду, та відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII.
Платоспроможність страховика підтверджується перевищенням фактичного запасу платоспроможності над нормативним!
Тому, такі дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог щодо наявності гарантійного фонду і страхових резервів у сумах не менше ніж по 100 млн. грн., порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Разом з тим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників процедури закупівлі з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 16:37
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням, зокрема, вимог статей 3 та 5 Закону.

У відповідності до статті 30 «Умови забезпечення платоспроможності страховиків» Закону України «Про страхування»:
«Страховики зобов'язані дотримуватися таких умов забезпечення платоспроможності:
- наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика;
- створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум і страхових відшкодувань;
- перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності.»

Положення та вимоги тендерної документації за змістом ніяким чином не переслідували мету відхиляння від встановлених Законом принципів здійснення закупівель і недискримінації Учасників. Навпаки, зважаючи на те, що Замовник закуповує послугу з обов’язкового авіаційного страхування у розмірі більш ніж 1 (один) мільярд доларів США (максимальний розмір страхового відшкодування, суму якого може сплатити Страховик за одним і всіма страховими випадками за весь період дії договорів страхування), що фінансування даної закупівлі відбувається за кошти Державного бюджету України, та враховуючи ступінь відповідальності за ефективне використання бюджетних коштів, були направлені виключно на встановлення єдиних прозорих вимог до кола потенційних Учасників, відповідність яким може певною мірою, в умовах звуження страхового ринку за останні роки, гарантувати Замовнику максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведене, не вважаємо вимоги до Учасників процедури закупівлі, що містяться в тендерній документації, дискримінаційними.
Державне авіаційне підприємство «Україна» – українська авіакомпанія, заснована в 1997 році для обслуговування вищого керівництва держави.
Одним із обов’язків діяльності ДАП «УКРАЇНА» є раціональне, ефективне та економне використання коштів державного підприємства.
ДАП «УКРАЇНА» у відповідності до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановило вимоги до кваліфікаційних критерії потенційних учасників та спосіб їх підтвердження.
Встановлені замовником у тендерній документації 2019 року кваліфікаційні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, персоналу та досвіду виконання аналогічних договорів значно розширили коло потенційних учасників.
З метою залучення до виконання умов договору з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації стабільної та надійної страхової компанії нами встановлені й інші вимоги до потенційних учасників та спосіб їх підтвердження.
Слід відзначити, що підприємництво — вільне економічне господарювання в різних сферах діяльності (крім заборонених законодавчими актами), здійснюване суб'єктами ринкових відносин з метою задоволення потреб конкретних споживачів і суспільства в товарах (роботах і послугах) та одержання прибутку (доходу), необхідних для саморозвитку власної справи (підприємства) і забезпечення фінансових обов'язків перед бюджетами й іншими господарюючими суб'єктами.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, значні ліміти відповідальності та недопущення зривів з основного виду діяльності нами встановлені інші вимоги, які б надали можливість залучити до виконання умов договору страхову компанію із спроможністю забезпечити виконання фінансових обов’язків перед нами.
Додатково інформуємо що встановлені замовником умови у тендерній документації на 2020 рік значно розширило коло потенційних учасників у порівнянні з умовами тендерної документації 2019 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003945-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес", Код ЄДРПОУ:20344871
Дата подання: 08 листопада 2019 15:51
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відносно дискримінаційних умов в частині вимог до учасника, згідно яких, щодо наявності гарантійного фонду у сумі не менше 100 млн. та страхових резервів у сумі не менше 100 млн. грн. станом на 30 червня 2019 року.
В тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови: Відповідно до пунктів 10-11 таблиці 3 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» від Учасника вимагається надати: Лист від Учасника у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* щодо наявності гарантійного фонду у сумі не менше 100 млн. грн. станом на 30 червня 2019 року. Лист від Учасника у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* щодо наявності страхових резервів у сумі не менше 100 млн. грн. станом на 30 червня 2019 року. Вказані критерії не мають ніякого відношення до платоспроможності та надійності учасника процедури закупівлі, його досвіду, та відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII. Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» має наступні показники по критеріям які вказує Замовник: Сума гарантійного фонду станом на 30 червня 2019 року становить 37 198 000 грн. (коди рядків 1405, 1415, 1420 з Балансу (Звіту про фінансовий стан) Форма 1 на 30 вересня 2019р.) Сума страхових резервів станом на 30 червня 2019 року становить 99 646 000 грн. (код рядка 1530 з Балансу (Звіту про фінансовий стан) Форма 1 на 30 вересня 2019р.) Жодним нормативно-правовим актом не передбачено, необхідність страхової компанії мати такі показники яких вимагає Замовник! Так, відповідно до ч. 1 ст. 984 Цивільного кодексу України, вимоги, яким повинен відповідати страховик, встановлюються законом. Статтею 30 Закону України «Про страхування» встановлено умови забезпечення платоспроможності страховиків. Згідно абз. 8 цієї статті страховики відповідно до обсягів страхової діяльності зобов’язані підтримувати належний рівень фактичного запасу платоспроможності (нетто-активів). Платоспроможність Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» підтверджується перевищенням фактичного запасу платоспроможності над нормативним на 62 136 000 грн. (п. 6.2 Розділу 6: «Умови забезпечення платоспроможності страховика за I півріччя 2019 року»). Умовами абз. 14 цієї ж статті передбачено, необхідний показник власного утримання страховика: якщо страхова сума за окремим предметом договору страхування перевищує 10 відсотків суми сплаченого статутного капіталу і сформованих вільних резервів та страхових резервів, страховик зобов’язаний укласти договір перестрахування. При цьому, показник власного утримання Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» становить 15 105 тис. грн., що розраховується наступним чином: 51 400 тис. грн. + 99 646 тис. грн. = 151 046 *10%= 15 105 тис. грн. Звідки: 51 400 тис. грн. – зареєстрований (пайовий) капітал, код рядка 1400 з Балансу (Звіту про фінансовий стан) Форма 1 на 30 вересня 2019р. 99 646 тис. грн. – страхові резерви, код рядка 1530, з Балансу (Звіту про фінансовий стан) Форма 1 на 30 вересня 2019р. Отже, Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» має достатній рівень власного утримання та можливість вчасно, якісно та в повному обсязі надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі. При цьому, Замовник встановлює наведенні вище умови Тендерної документації, які завідомо є суто дискримінаційними, штучно обмежують конкуренцію та цілеспрямовано обмежують кількість учасників до п’ятнадцяти компаній, які відповідно до даних журналу "InsuranceTop" відповідають вказаним критеріям. Адже, вказані умови Тендерної документації не підтверджені жодними розрахунками, та не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють відносини страхування в Україні. В журналі "InsuranceTop" містяться показники по кожному критерію відносно приблизно 50 компаній, із загальної кількості страховиків, яких налічується більше 200. В свою чергу, вказані умови Тендерної документації безпідставно позбавляють можливості взяти участь у процедурі закупівлі МАЙЖЕ ВСІХ надійних платоспроможних страхових компаній, за виключенням 15 компаній, які відповідно до даних журналу "InsuranceTop" відповідають вказаним критеріям. При цьому, відповідно до пункту 5 таблиці 3 «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» ризики мають бути перестраховані не менше ніж 96% загальної страхової суми. Отже, якщо ризики будуть перестраховані практично на всю суму, тому немає необхідності встановлювати додаткові критерії щодо наявності гарантійного фонду і страхових резервів. Тому, такі дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Разом з тим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників процедури закупівлі з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII. Нормою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Керуючись абзацем 3 частини 5 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 11 листопада 2019 17:39
рішення від 13.11.2019 №16507.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 19:13

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 15:51
Баланс.pdf
08 листопада 2019 15:51
Витяг з InsurenseTop.pdf
08 листопада 2019 15:51
Розділ 6.pdf
08 листопада 2019 15:51
Скарга.pdf
08 листопада 2019 15:51
платежка 18002.pdf

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2019 19:13
рішення від 13.11.2019 №16507.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 листопада 2019
UA-2019-10-16-003945-b306429eb0ace4e169e97d105e04050f0
Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Страхова група "ТАС" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 листопада 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:23
Ф2 ІІ 2019.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ф1 ІІ 2019.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ф1 2018.PDF
15 листопада 2019 10:23
Статут 19.pdf
15 листопада 2019 10:23
Рішення договора.pdf
15 листопада 2019 10:23
Рейтинг.pdf
15 листопада 2019 10:23
Протокол Нестеров.PDF
15 листопада 2019 10:23
Повноваження.PDF
15 листопада 2019 10:23
Підписаний_LICENSE.pdf
15 листопада 2019 10:23
Підписаний_GarLIST 9105.pdf
15 листопада 2019 10:23
Нацкомфін нормативи.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ліцензія авіація.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ТЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ст17.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка резерви.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка нормативи.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ліцензія.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка КЗВЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка договори.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка довкілля.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка гфонд.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ санкції.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ перестрахування.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ брокер.pdf
15 листопада 2019 10:23
Відомості.pdf
15 листопада 2019 10:23
Антикор програма.pdf
15 листопада 2019 10:23
ЦП.pdf
15 листопада 2019 10:23
Листи ТЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 4979.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 4978.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 2791.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка персонал.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка досвід.pdf

Документи

15 листопада 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 14:02
ТАС_Антикорупційна.pdf
15 листопада 2019 14:02
РейтингСК_2019(09)26.pdf
15 листопада 2019 14:02
РейтингКредитний_2019(09)26.pdf
15 листопада 2019 14:02
Статут від 16.05.19.pdf
15 листопада 2019 14:02
Наказ Царук.pdf
15 листопада 2019 14:01
ІІІ квартал.zip
15 листопада 2019 14:01
Договора та сертифікати.7z
15 листопада 2019 14:01
Довідки.pdf
15 листопада 2019 14:01
ГАРАНТИЯ.7z

Документи

15 листопада 2019 20:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ"

ПрАТ Страхова група "ТАС"

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна" 18 400 752,83
UAH
18 400 752,83
UAH
Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 20 829 640,38
UAH
20 829 640,38
UAH
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:23
Ф2 ІІ 2019.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ф1 ІІ 2019.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ф1 2018.PDF
15 листопада 2019 10:23
Статут 19.pdf
15 листопада 2019 10:23
Рішення договора.pdf
15 листопада 2019 10:23
Рейтинг.pdf
15 листопада 2019 10:23
Протокол Нестеров.PDF
15 листопада 2019 10:23
Повноваження.PDF
15 листопада 2019 10:23
Підписаний_LICENSE.pdf
15 листопада 2019 10:23
Підписаний_GarLIST 9105.pdf
15 листопада 2019 10:23
Нацкомфін нормативи.pdf
15 листопада 2019 10:23
Ліцензія авіація.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ТЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ст17.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка резерви.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка нормативи.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка ліцензія.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка КЗВЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка договори.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка довкілля.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка гфонд.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ санкції.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ перестрахування.pdf
15 листопада 2019 10:23
ГЛ брокер.pdf
15 листопада 2019 10:23
Відомості.pdf
15 листопада 2019 10:23
Антикор програма.pdf
15 листопада 2019 10:23
ЦП.pdf
15 листопада 2019 10:23
Листи ТЗ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 4979.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 4978.pdf
15 листопада 2019 10:23
Договір 2791.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка персонал.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка МТБ.pdf
15 листопада 2019 10:23
Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ АСК "ІНГО Україна"

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ АСК "ІНГО Україна"
#16285602
Переможець 18 400 752,83
UAH
03 грудня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ АСК "ІНГО Україна"
#16285602
18 400 752,83
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:55
ДУ № 5 від 10.12.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 12:04
ДУ № 4 від 19.11.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:43
ДУ№3 від 22.10.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (Додаток №3 до ГД).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 17:14
ДУ № 3 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД).pdf зміни до договору
30 липня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 17:06
ДУ № 2 до Договору № 202901041.20 від 20.12.2019 (додаток 2 до ГД).pdf зміни до договору
30 липня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:19
ДУ № 2 від 02.04.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД).pdf зміни до договору
02 квітня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 17:14
ДУ № 2 від 30.01.2020 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД).pdf зміни до договору
30 січня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:27
ДУ № 1 від 15.01.2020 до Договору № 202701042.20 від 20.12.2019 (додаток 4 до ГД).pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:24
ДУ № 1 від 15.01.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД).pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:21
ДУ № 1 від 15.01.2020 до Договору № 202901041.20 від 20.12.2019 (додаток 2 до ГД).pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:16
ДУ № 1 від 15.01.2020 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД).pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:09
ДУ № 1 від 15.01.2020 до ГД № INGO.DAP.1.1 від 20.12.2019.pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:26
Додаток 1 до ГД Договір № 202801040.20 від 20.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 14:18
Додаток 3 до ГД Договір № 202701039.20 від 20.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 14:18
Додаток 2 до ГД Договір № 202901041.20 від 20.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 14:18
Генеральний договір № INGO.DAP.1.1 від 20.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 14:18
Додаток 4 до ГД Договір № 202701042.20 від 20.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківські реквізити Страхувальника
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.01.2020 до ГД № INGO/DAP/1.1 від 20.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківські реквізити Страхувальника
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.01.2020 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківські реквізити Страхувальника
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.01.2020 до Дог. № 202901041.20 від 20.12.2019 (додаток 2 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківські реквізити Страхувальника
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.01.2020 до Дог. № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківські реквізити Страхувальника
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 15.01.2020 до Дог. № 202701042.20 від 20.12.2019 (додаток 4 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились включити застреження в Договір.
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 30.01.2020 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в загальний список членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу ДАП "Україна"
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 02.04.2020 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Страховик відмовляється від всіх прав суброгації стосовно компанії UAB FL Technics.
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 29.07.2020 до Договору № 202901041.20 від 20.12.2019 (додаток 2 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Страховик відмовляється від всіх прав суброгації, виключаючи їх навмисні дії або грубу недбалість, щодо співробітників компанії UAB FL Technics
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 202801040.20 від 20.12.2019 (додаток 1 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в загальний список членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу ДАП "Україна"
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору обов'язкового страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу за № 202701039.20 від 20.12.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до загального списка членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу ДАП "Україна"
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до Договору № 202701039.20 від 20.12.2019 (додаток 3 до ГД)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до загального списка членів екіпажу та іншого авіаційного персоналу ДАП "Україна"
Номер договору про закупівлю: INGO/DAP/1.1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 400 752,83
UAH