Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок з операційною системою, клавіатурою та мишею)
Очікувана вартість
58 500,00 UAH
UA-2019-10-16-003940-b 678b48ad78814245a45e4f2b96aeb38f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 42639235
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 70
Контактна особа: Андрій Топольницький
+380966506490
topolnitskiy93@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 19:00
Очікувана вартість: 58 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблок з операційною системою, клавіатурою та мишею)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, 600-річчя, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 жовтня 2019 18:04
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 18:03
ПД моноблоки.docx
16 жовтня 2019 18:03
ТД ПК моноблоки.docx
16 жовтня 2019 18:03
Титулка_моноблоки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуєм за запитання.
Так, на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Також повідомляємо, що в Тендерній документації в Додатку 1 та Додатку 2 для Учасників передбачено вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, з метою його точної ідентифікації та підтвердження відповідності вимогам Замовника. Також в першому розділі Тендерної документації вказано, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До уваги буде прийматись остаточна сума, яку Замовник повинен буде перерахувати Учаснику за фактично поставлений товар, тому не важливо буде вона включати в себе ПДВ чи ні.

Тендерний комітет Центрально-західного ТУ АРМА.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інтехсервіс-В 58 350,00
UAH з ПДВ
58 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:14
sign.p7s
31 жовтня 2019 17:11
Техн.хар.моноблок.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Пропозиція (2).PDF
31 жовтня 2019 17:11
Проект Договору.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Наказ2.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Наказ1.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Лист-гарантія.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Довідка зах.довкілля.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Дов. підтв. сертиф..PDF
31 жовтня 2019 17:11
Дов. оригін.товару.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Дов. наявн.серв.центру.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Дов. авториз. партнер.PDF
31 жовтня 2019 17:11
Витяг.PDF
31 жовтня 2019 17:11
img-X30154706-0001.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку