Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів
Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003926-b f189697fcc404045819af2618bca7808
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Володимирович Лихач

+380956442525 eco.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Олександр Володимирович Лихач
+380956442525
eco.d@dn.gov.ua
Додаткові контактні особи: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT OF ECOLOGY AND NATURAL RESOURCES OF THE DONETSK REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 38707906
Contact point: Lihach OV
+380956442525
eco.d@dn.gov.ua
Additional contacts: Lozinskyi Sergey Valeriyovich
+380997667116
lozinskyisergey@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 17:45
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 жовтня 2019 17:57
Enquiries until: 07 листопада 2019 17:45
Complaints submission until: до 13 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 листопада 2019 17:45

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Scope of the procurement
Лот № 1 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 800 од.;
Лот № 2 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 5 од.;
Лот № 3 - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів - 300 од.
Лот № 1 - «Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers» - 800 од.;
Лот № 2 - «Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers» - 5 од.;
Лот № 3 - «Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers» - 300 од.

Тендерна документація

08 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:08
+3 ТЗ - Лот 3.doc
08 листопада 2019 15:08
+2 ТД.doc
08 листопада 2019 15:08
+3 ТЗ - Лот 2.doc
08 листопада 2019 15:08
+Перелік змін від 08.11.2019.docx
16 жовтня 2019 17:57
+3 ТЗ - Лот 1.doc
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 3.docx
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 2.docx
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 1.docx
16 жовтня 2019 17:57
+1 Оголошення про закупівлю.doc
08 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 15:08
+3 ТЗ - Лот 3.doc
16 жовтня 2019 17:57
+3 ТЗ - Лот 3.doc
08 листопада 2019 15:08
+2 ТД.doc
05 листопада 2019 17:13
+2 ТД.doc
16 жовтня 2019 17:57
+2 ТД.doc
08 листопада 2019 15:08
+3 ТЗ - Лот 2.doc
16 жовтня 2019 17:57
+3 ТЗ - Лот 2.doc
08 листопада 2019 15:08
+Перелік змін від 08.11.2019.docx
05 листопада 2019 17:13
Перелік змін від 05.11.2019.docx
16 жовтня 2019 17:57
+3 ТЗ - Лот 1.doc
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 3.docx
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 2.docx
16 жовтня 2019 17:57
+4 Проект договору Лот 1.docx
16 жовтня 2019 17:57
+1 Оголошення про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо товщини кришки контейнера (Лот 1)
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:24
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно Товщини кришки не менше 6 мм. Чому Замовник зазначає саме таку товщину. Пояснюємо, що товщина кришки контейнера ніяким чином не впливає на його міцність та довго тривалість використання. Контейнери із товщиною кришки менше за 6 мм. використовуються для передбачених цілей. Окрім того на ринку є контейнери із різною товщиною кришки, при цьому всі вони відповідають стандарту EN 840-3. Товщина кришки контейнера не впливає на його довгострокову експлуатацію. Навіть контейнер із найбільшою товщиною кришки може вийти з ладу внаслідок неналежної експлуатації порушуючи норми інструкції. Товщина кришки не гарантує що контейнери не почнуть розтріскуватися або ламатися, або того, що вони будуть стійкими до впливу навколишнього середовища. Враховуючи це, вищезгадана вимога є надмірною і штучно обмежує конкуренцію постачальників.Тому дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасників які виготовляють контейнери із товщиною кришки меншою ніж передбачає Замовник. Що значно зменшує кількість Учасників які можуть прийняти участь у тендері та запропонувати нижчу ціну, що призведе до економії коштів. Просимо виключи з тендерної документації дискримінаційну вимогу, та вимогу яка порушує норми ч.4 ст. 22 та ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України "Про публічні закупівлі" , а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товщина кришки контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою ніж зазначено у технічному завданні. Згідно з визначенням "ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА утримання територій населених місць" затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 N 145 контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів. Також у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Вимога щодо ваги контейнера (Лот 1)
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:26
Зазначаючи вимогу щодо ваги контейнера не менше 62 кг. Замовник порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дискримінуючи Учасників які виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840-3 проте з вагою меншою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його міцність та довго тривалість у використанні. Головне згідно стандарту щоб контейнер витримував навантаження в 440 кг. Отже встановлюючи самостійно максимально допустиму вагу контейнера Замовник дискримінує тих Учасників які виготовляють контейнер з вагою меншою за 62 кг. Тим самим порушує принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 ЗУ про публічні закупівлі. Тому просимо внести зміни у дану вимогу, з метою приведення її у відповідність до закону, оскільки вона є дискримінаційною та необгрунтованю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Характеристики, вказані в технічному завданні, повністю відповідають або потрапляють в граничні допуски характеристик, зазначених в стандарті EN 840-3. Щодо запитуваного технічного параметру додаткових вимог Замовника не передбачено. Це впливає на кількість використаної сировини для виготовлення контейнерів та товщини стінок за для досягнення якості виробу та його довговічності. Враховуючи досвід подібних закупівель, замовник вважає за необхідне придбати товар належної якості та розмірів. Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає запитання щодо ваги документації дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Дякуємо за запитання.
Вимога щодо товщини стінок контейнера (Лот 1)
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:11
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:28
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно Товщина стінок контейнера не менше 6,5 мм. Чому Замовник зазначає саме таку товщину. Пояснюємо, що товщина стінок контейнера ніяким чином не впливає на його міцність та довготривалість використання. Контейнери із товщиною стінок менше за 6,5 мм. використовуються для передбачених цілей та виконують такі є функції, що і контейнер із товщиною більшою. Окрім того на ринку є контейнери із різною товщиною стінки, при цьому всі вони відповідають стандарту EN 840-3. Товщина стінки контейнера не впливає на його довгострокову експлуатацію. Навіть контейнер із найбільшою товщиною стінки може вийти з ладу внаслідок неналежної експлуатації порушуючи норми інструкції. Товщина стінки не гарантує що контейнери не почнуть розтріскуватися або ламатися, або того, що вони будуть стійкими до впливу навколишнього середовища. Тому дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Учасників які виготовляють контейнери із товщиною стінки меншою ніж передбачає Замовник. Що значно зменшує кількість Учасників які можуть прийняти участь у тендері та запропонувати нижчу ціну, що призведе до економії коштів. Просимо виключи з тендерної документації дискримінаційну вимогу, та вимогу яка порушує норми ч.4 ст. 22 та ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Закупівля проводиться відповідно до принципів, встановлених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р № 922-УІІІ. Керуючись пп 3 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ми використовуємо контейнери для сміття протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеною товщиною не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Технічні характеристики предмета закупівлі відповідають або потрапляють в граничні допуски розмірів, зазначених в стандарті EN 840-3. Враховуючи досвід подібних закупівель, вважаємо за необхідне придбати товар належної якості та розмірів. Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає запитання щодо товщини стінок документації дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку та запит комерційних пропозицій встановили що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Терміни виконання
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:56
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 10:25
По друге звертаемся за розясненням -стосовно термінів поставки товару та термінів проведення торгів.Термін виконання поставки до 20.12 а торги проводяться 23.12.Надайте пояснення що до відповідності термінів ,а також як можна виконати поставку товасру,коли торги ще не пройшли.Разом с цим згідно з чинним законодавством визначення переможця торгів проводиться протягом 5 днів з моменту проведення торгів. Потім з моменту обьвленія переможця до укладення договору відводиться від 10 до 20 днів. Таким чином переможець навіть при мінімальних термінах процедур не зможе поставити продукцію в 2019 гору, а тим більше до 20.12.2019 як вказано в документаціі.І якщо враховувати реальні терміни поставки обсягу продукції зазначеного в ТД то на її поставку піде близько місяця Таким чином Замовнику необхідно ретельно прересмотреть документацію, привести її до реальних термінів виконання, врахувати особливості тендерного законодавства для реального проведення торгів дати можливість Учасникам реально в них брати участь і реально виконувати зобов'язання. До всього іншого ваш аргумент щодо добровільної участі в торгах не звільняє вас від дотримання законів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повторно роз'яснюємо Вам, що відповідно до ст. 48, ст. 3 бюджетного кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років. Додатково, оскільки у цій закупівлі має місце етап прекваліфікації, то дата аукціону 23.12 не є остоточною і буде змінена системою автоматично після закінчення вищезазначеного етапу на більш ранню. Повторно повідомляємо, що участь у закупівлях є вільною і абсолютно добровільною.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003926-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:58
Привести документацію у відповідність до дотримання процедури торгів згідно з чинним законодавством.
Згідно з чинним законодательсву визначення переможця торгів проводиться протягом 5 днів з моменту проведення торгів. Потім з моменту обьвленія переможця до укладення договору відводиться від 10 до 20 днів. Таким чином переможець навіть при мінімальних термінах процедур не зможе поставити продукцію в 2019 гору, а тим більше до 20.12.2019 як вказано в документаціі.І якщо враховувати реальні терміни поставки обсягу продукції зазначеного в ТД то на її поставку піде близько місяця Таким чином Замовнику необхідно ретельно прересмотреть документацію, привести її до реальних термінів виконання, врахувати особливості тендерного законодавства для реального проведення торгів дати можливість Учасникам реально в них брати участь і реально виконувати
 зобов'язання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 10:03
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 2 ст. 21 розд. IV в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кількість та місце поставки товарів, а також строк поставки товарів, що і зроблено Замовником. Відповідно до п. 2 ст. 5 розд. І замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Відповідно до ст. 48, ст. 3 бюджетного кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років. Додатково повідомити що участь у закупівлях є вільною і абсолютно добровільно.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003926-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 01 листопада 2019 16:45
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 3
На підставі наведених фактів у Вимозі, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни у пункт 2.1.3 Додатку № 1(Лот № 3) щодо цинкового покриття. А у разі неможливості, виключити з пункту 2.1.3 Додатку № 1(Лот № 3) вимогу щодо цинкового покриття.
2. Виключити з п 5. (Організаційні вимоги до учасників закупівлі) документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 3» від 16.10.2019, вимогу щодо того, що Учасник повинен надати у складі пропозиції дилерські посвідчення або завірену в установленому порядку копію дилерського договору (лише для дилерів) через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі.
3. Виключити вимогу визначену на сторінці 8 тендерної документації під пунктом 10. «Учасник повинен надати завірену копію дилерського договору або копію офіційного листа/документа від виробника, що підтверджує повноваження учасника торгів на реалізацію продукції від імені виробника, завірену Учасником» через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі.
4. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі тендерну документацію(з додатками) розміщену на сайті Уповноваженого органу.

ДОДАТКИ:
1. Лист від ТОВ «Екран» перша Українська цинковня № 36/19 від 31.10.2019.
2. Рішення АМКУ від 14.03.2017 № 1207.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 17:11
Уважно вивчивши суть вимоги, задовольнити вимогу потенційного учасника частково оскільки:
- Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товар планується використовувати у комунальному господарстві для збору побутових відходів вологість, яких досягає 50%, що є агресивним середовищем для виробів з металу та вимагає підвищеної надійності. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 гальванічний захисний покрив контейнерів забезпечується відповідно до ГОСТ 9.307. Відповідно до п. 2.2 ГОСТ 9.307 товщина покриття повинна бути не менше 40 мкм та не більше 200 мкм та визначатися умовами експлуатації оцинкованих виробів.
Враховуючи досвід подібних закупівель, вважаємо за необхідне придбати товар належної якості, оскільки дослідження ринку встановило, що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.
Вимогу в цій частині відхилити.
- Вимога до учасників, наведена у п. 5 документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 3» від 16.10.2019, стосується лише дилерів (у визначенні відповідно до норм діючого законодавства) про що і вказано в документі. Якщо учасник за визначенням не є дилером зазначена вимога до нього не застосовується.
Вимогу в цій частині відхилити.
- Стосовно вимоги зазначеної на сторінці 8 тендерної документації під пунктом 10 запропоновано видалити зазначений пункт з тендерної документації.
Вимогу в цій частині задовольнити.
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003926-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:36926941
Дата подання: 07 листопада 2019 15:34
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
вимога в файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 16:37
Відхилити вимогу учасника оскільки: замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з визначенням у «ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЙ НАСЕЛЕНИХ МІСЦЬ», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 17.03.2011 № 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів. Звертаємо Вашу увагу, що у технічному завданні з усіма його додатками до предмету закупівлі Лоту 1, а також у тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності товару європейському стандарту EN 840-3. Натомість державний стандарт ДСТУ 8476:2015 не містить вимог щодо товщини кришки контейнера, товщини стінок контейнера, а також ваги.
Товщина кришки контейнера, товщина стінок контейнера і як наслідок його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Також на території міста для якого призначені контейнери діє унітарна система збору відходів, тому до них потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи, що є також підвищує вимоги до міцності товару.
Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок, товщини кришки та ваги предмету закупівель дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку встановили, що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.

Документи

18 жовтня 2019 10:03
Протокол №212.PDF

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 16:45
Вимога UA-2019-10-16-003926-b (1).pdf
01 листопада 2019 16:45
2. Рішення від 14.03.2017 № 1207.pdf

Документи

05 листопада 2019 17:11
Протокол №220.PDF

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 15:34
вимога.pdf

Документи

12 листопада 2019 16:37
Протокол №224.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003926-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 12 листопада 2019 15:09
Скарга про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
На підставі наведених фактів у вкладеній Скарзі, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни у пункти 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1 щодо товщини стінки контейнера, товщини кришки, ваги контейнера. А у разі неможливості, виключити дані вимоги з пункту 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1. 3. Виключити з п 5. (Організаційні вимоги до учасників закупівлі) документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 1» від 16.10.2019, вимогу щодо того, що Учасник повинен надати у складі пропозиції дилерські посвідчення або завірену в установленому порядку копію дилерського договору (лише для дилерів) через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі. 4. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі тендерну документацію (з додатками) розміщену на сайті Уповноваженого органу. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1406 від 12.11.2019. 2. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019. 3. Копія Рішення АМКУ від 14.03.2017 № 1207. 4. Копія Рішення від 05.08.2019 № 640/9921/19.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2019 17:30
рішення від 15.11.2019 № 16717 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:30
рішення від 28.11.2019 № 17620 .pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 22:03

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів
Опис предмету закупівлі:
800 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 6 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 64 000,00 UAH з ПДВ


Title: Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers
Description: 800 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 6 400 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

800 шт
Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2019

Purchase of equipment for collecting household waste, namely: containers
CPV: 34920000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003926-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:36926941
Дата подання: 07 листопада 2019 15:34
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
вимога в файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 16:37
Відхилити вимогу учасника оскільки: замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з визначенням у «ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЙ НАСЕЛЕНИХ МІСЦЬ», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 17.03.2011 № 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів. Звертаємо Вашу увагу, що у технічному завданні з усіма його додатками до предмету закупівлі Лоту 1, а також у тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності товару європейському стандарту EN 840-3. Натомість державний стандарт ДСТУ 8476:2015 не містить вимог щодо товщини кришки контейнера, товщини стінок контейнера, а також ваги.
Товщина кришки контейнера, товщина стінок контейнера і як наслідок його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Також на території міста для якого призначені контейнери діє унітарна система збору відходів, тому до них потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи, що є також підвищує вимоги до міцності товару.
Посилаючись на вищезазначене, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок, товщини кришки та ваги предмету закупівель дискримінацією Учасників, оскільки дослідження ринку встановили, що на ринку є мінімум 3 учасники, які можуть зробити поставку відповідного товару, зазначеного в тендерній документації.

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 15:34
вимога.pdf

Документи

12 листопада 2019 16:37
Протокол №224.PDF

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-10-16-003926-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 12 листопада 2019 15:09
Скарга про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі у закупівлі за Лотом № 1
На підставі наведених фактів у вкладеній Скарзі, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни у пункти 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1 щодо товщини стінки контейнера, товщини кришки, ваги контейнера. А у разі неможливості, виключити дані вимоги з пункту 2.1.3 Технічного завдання Лот № 1. 3. Виключити з п 5. (Організаційні вимоги до учасників закупівлі) документу під назвою «+3 ТЗ - Лот 1» від 16.10.2019, вимогу щодо того, що Учасник повинен надати у складі пропозиції дилерські посвідчення або завірену в установленому порядку копію дилерського договору (лише для дилерів) через невідповідність її ЗУ Про публічні закупівлі. 4. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі тендерну документацію (з додатками) розміщену на сайті Уповноваженого органу. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1406 від 12.11.2019. 2. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019. 3. Копія Рішення АМКУ від 14.03.2017 № 1207. 4. Копія Рішення від 05.08.2019 № 640/9921/19.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2019 17:30
рішення від 15.11.2019 № 16717 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 17:30
рішення від 28.11.2019 № 17620 .pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 22:03

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2019
UA-2019-10-16-003926-bf189697fcc404045819af2618bca7808
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Місцезнаходження: 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 17:30
Електронний підпис
17 листопада 2019 17:26
Довідка про мат тех базу.pdf
17 листопада 2019 17:26
Установчий документ.pdf
17 листопада 2019 17:26
Технічна відповідність.pdf
17 листопада 2019 17:26
Склади зап частин.pdf
17 листопада 2019 17:26
Сертифікація товару.pdf
17 листопада 2019 17:26
Сертифікація матеріалу.pdf
17 листопада 2019 17:26
Сертифікати.pdf
17 листопада 2019 17:26
Проспект.pdf
17 листопада 2019 17:26
Проект договору.pdf
17 листопада 2019 17:26
Повноваження щодо підпису.pdf
17 листопада 2019 17:26
Ліцензування матеріалів.pdf
17 листопада 2019 17:26
Ліцензування баків.pdf
17 листопада 2019 17:26
Довідка захист довк.pdf
17 листопада 2019 17:26
Детальний опис товару.pdf
17 листопада 2019 17:26
Гарантійний лист WEBER 14.11.2019.pdf

Документи

Публічні документи

17 листопада 2019 17:41
Фотографії товару (ЛОТ №3).pdf
17 листопада 2019 17:41
Фотографії товару (ЛОТ №1).pdf
17 листопада 2019 17:41
Установчий документ-копія.pdf
17 листопада 2019 17:41
Установчий документ.pdf
17 листопада 2019 17:41
Проект Договору (ЛОТ №3).pdf
17 листопада 2019 17:41
Проект Договору (ЛОТ №1).pdf
17 листопада 2019 17:41
Пояснення щодо ліцензії.pdf
17 листопада 2019 17:41
Договір перевезення.pdf
17 листопада 2019 17:41
договір оренди приміщення.pdf
17 листопада 2019 17:41
Довідка захист довкілля.pdf
17 листопада 2019 17:41
Відгук - СКПКПО.pdf
17 листопада 2019 17:41
Висновок СЕС (ЛОТ №1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій