Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Server hardware
Очікувана вартість
15 300 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003895-b f78309e5dcbe425daceacadc6b3c3795
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Походня Анатолій Олександрович

380442946445
380731153411
dbr_uzd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне бюро розслідувань
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,
Контактна особа: Походня Анатолій Олександрович
380442946445,380731153411,
dbr_uzd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE BUREAU OF INVESTIGATION
National ID: 41760289
Contact point: Pokhodnya Anatoly
380442946445,380731153411,
dbr_uzd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 11:38
Очікувана вартість: 15 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153000 UAH
Publication date: 16 жовтня 2019 17:47
Enquiries until: 10 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 15 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 153 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, Симона Петлюри, 15
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Server hardware
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 18:07
ТД Сервери із змінами.docx
12 листопада 2019 18:05
Зміни ТД сервера.pdf
12 листопада 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 18:07
ТД Сервери із змінами.docx
16 жовтня 2019 17:47
ТД ДБР Сервери(нова закупівля).docx
12 листопада 2019 18:05
Зміни ТД сервера.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому так важко провести справжні відкриті торги?
Дата подання: 23 жовтня 2019 18:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 17:54
Пані та панове, - Чи дійсно Замовник має ті 24 ноди ще й різних поколінь, які зібрався міксувати? - Чи дійсно Замовник збирається переносити дані розслідувань за кордон у хмари Microsft та Amazon? - Чи дійсно так необхідні 255000 моментальних знімків і що то за розрахунок? - Чи дійсно має сенс закупати allflash щоб потім доповнювати його системами на жорстких дисках? - і т.д. Навіщо взагалі «заточувати» весь тендер на одного виробника (так – і на його OEM, бо вони не конкурують)? Замовник переповнений обладнанням цього виробника і вимушений піклуватися про сумісність? Замовник планує продемонструвати тендер-шоу з одним виробником і наперед заданим учасником, якому будуть підігравати статисти? Кінець кінцем, чи це дійсно неможливо - підготувати торги, які б не дискримінували нікого на користь наперед заданих друзів задля забезпечення їх незаконного прибутку у відсутність конкуренції? Чи це дійсно так важко? Ну хоча б ДБР може не створювати умови для корупційних дій та зловживань? Може це помилка? Тоді прйміть наші вибачення за емоції, та дозвольте передати вам велике прохання від нас та, переконані, всього народу України: скорегувати вимоги таким чином, щоб вони дозволяли конкуренцію хоча б тих виробників, які є визнаними лідерами за аналітикою Gartner або іншого авторитетного дослідника ринку на ваш вибір. Дуже дякуємо. Слава Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі технічні вимоги, прораховані нашими технічними спеціалістами виходячи з задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів.
Закупівля не містить дискримінаційних вимог та в жодному разі не обмежує коло учасників, які пропонують своє обладнання. Також наголошуємо, що вимоги відповідають обладнанню декількох всесвітньо відомих виробників – лідерів у виробництві систем зберігання даних.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Строк поставки товару
Дата подання: 05 листопада 2019 15:17
Дата відповіді: 08 листопада 2019 17:31
Згідно Розділу 1 (п.4.4) ТД визначено дату поставки обладнання - до 15 грудня 2019р. В той же час аукціон заплановано на 24 грудня 2019р. Прохання уточнити терміни проведення торгів та виконання постачання обладнання. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, яке є порушенням до процедури проведення торгів.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що строк поставки обладнання становить до 15 грудня 2019 року, продовження якого не є можливим, оскільки закупівля фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, а оплата за поставлене обладнання має відбутись до кінця поточного року.
Щодо дати аукціону повідомляємо.
Згідно оголошення та положень тендерної документації кінцева дата подачі пропозицій 18.11.2019р.
Відповідно до норм ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто дата аукціону є орієнтовною, визначена електронною системою із розрахунку максимальних строків розгляду тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»). Після розгляду Замовником тендерних пропозицій, дата аукціону автоматично зміститься на найближчу.
Про закон
Дата подання: 05 листопада 2019 21:22
Дата відповіді: 08 листопада 2019 17:32
Шановний Замовник, чи не підкажете де в Законі "Про публічні Закупівлі" дозволяється після подання пропозицій виконувати якісь дії з учасниками, які не можуть бути прозоро відстеженні іншими учасниками торгів? Наприклад, "за вимогою Замовника протягом 2-х робочих днів надати тестовий доступ до існуючої системи з функціональною роллю що дозволить перевірити існуючий функціонал системи Учасника". Такі речі неодноразово успішно оскаржені, так буде і цього разу, але все ж цікаво - де така можливість передбачена у законодавстві? Де заздалегідь підготовлений протокол такого тестування, де відкритий доступ до такого тестування? Логін та пароль? Що мають відповідати ті чатботи, які згадуються у документації? Чи є якісь вимоги до цих діалогів та функціоналу? Ще цікаво, яким чином ISO27001 постачальника має убезпечити "критичну інфраструктуру"? Чи Замовник ознайомився з цим стандартом? Які саме його розділу релевантні до предмету заупівлі? І як же чат-боти? У них з ISO 27001 все добре склалося? В Телеграма та Вайбера? Які взагалі вимоги до системи управління проектами, скільки шановний замовник вбачає фаз у цьому "проекті" постачання? І як збирається їм керувати? Ще цікаво, що Замовник опікується сертифікацією ITIL і навіть не поцікавився в учасників, чи є в них статус сервісного центру та взагалі сертифіковані _Сервісні_ інженери для обслуговування продукції, що постачається. Як так? Можливо, Замовнику невідомо, що сервісні центри виробників та їх система логістики має відповідні автоматизовані системи управління та обслуговування? Невідомо, що обслуговування буде виконувати саме виробник? Можливо, відповіді містяться у вже розпочатій закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-000648-c? То всі ці «хитрощі» лише для того, щоб так звузити коло учасників, що довелося шукати, хто підіграє, а коло виробників звузити до одного? І як Замовнику така конкуренція – мета досягнута? Ціна тепер контрольована? А як вам система керування проектом, зі штаб квартирою в Кілінінграді? Цьго разу таке ж буде? Але з ISO 27001? До речі, а як перевірити, що воно працює – це ж публічні закупівлі, правда? То де логін та пароль? А ManageEngine (СервісДеск) з доступом по http? Ми ледве зайшли, бо браузер свариться, що незахищене з’єднання, вимагає https. Знову ж таки, ISO врятує? Панове, ви публікуєте торги, які перш за все вирішують завдання отримання незаконного прибутку третіми сторонами через імітацію торгів шляхом звуження конкуренції. Звісно, ви вважвєте, що ДБР може собі дозволити все що завгодно, а з держбюджету багатостраждальної країни можна неконтрольовано вилучити на користь імітаторів конкуренції (і не лише?) будь-які кошти, якщо освячує це все ДБР. Може й так. А може й ні. Вам здалося що ми упереджені? Чи згоден Замовник організувати суспільне обговорення серії дивовижних торгів на відкритих площадках, с залученням ІТ спільноти? Будь-яке місце: Facebook, преса, тощо. Якщо вже країни судилося платити за ваші симпатії до наперед обраних компаній та виробників – то давайте зробимо це разом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації готуються зміни, які будуть оприлюднено відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кваліфікація та сертивіковані спеціалісти.
Дата подання: 08 листопада 2019 15:53
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:12
В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Чим обумовлені зазначені вимоги в тендерній документації, по предмету закупівлі серверного обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кваліфікація та сертифіковані спеціалісти
Дата подання: 08 листопада 2019 15:55
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:14
В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Яким чином замовник планує залучати спеціалістів Учасника при поставці обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кваліфікація та сертифіковані спеціалісти
Дата подання: 08 листопада 2019 15:59
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:16
В п. 1.4 Додатка 4 тендерної документації зазначаються вимоги до компетенції Учасника щодо технічної підтримки, де на підтвердження необхідно надати у складі пропозиції наступні документи: 2.1. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. 2.2. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти - копія сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. 2.3. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання - копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 на впроваджену систему менеджменту управління якістю. 2.4. Один фахівець з досвідом в імплементації комплексних рішень в сфері інформаційної безпеки - копію сертифікату, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та фахівцем з управління інформаційної безпеки відповідним до стандарту ISO 27001. Яким чином Замовник планує забезпечити наявність зазначених спеціалістів на протязі всього виконання договірних зобов'язань, в тому числі технічної підтримки, гарантійного та післягарантійного періоду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до норм ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні вимоги до обладнання
Дата подання: 08 листопада 2019 16:01
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:32
• Пункт 1.5.2 – додаткова вимога «СЗД повинна мати захист даних при виході будь-яких трьох дисків одночасно за допомогою технології RAID що гарантує відновлення масиву (ребілд) без втрати продуктивності». Чим обумовлена дана технічна вимога?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Тобто, Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до свої потреб.
Відтак, технічні вимоги до обладнання, встановлені виходячи із задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів. Вимога п. 1.5.2 Додатку 4 тендерної документації обумовлена необхідністю гарантування відновлення масиву (ребілду) даних без втрати продуктивності.
Технічні вимоги
Дата подання: 08 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 12 листопада 2019 18:36
• Пункт 1.5.1 - комбінація вимог Безпека - «для запобігання стороннього втручання до роботи серверу потрібна наявність функції відключення кнопки живлення у BIOS» та Дисковий контролер - «апаратний 12G SAS RAID контролер з підтримкою рівнів RAID 0, 1, 10, 5, 50 , 6, 60». Чим обумовлена така комбінація вимог?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Тобто, Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до свої потреб.
Відтак, технічні вимоги до обладнання, встановлені виходячи із задач, функцій та з урахуванням масштабування ІТ-інфраструктури в подальшому, для забезпечення безперебійного функціонування Бюро та його структурних підрозділів. Вимога п. 1.5.1 Додатку 4 тендерної документації обумовлена необхідністю запобігання стороннього або неавторизованого втручання до роботи серверу та необхідністю підтримки створення RAID масивів із достатнім рівнем продуктивності та надійності.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-10-16-003895-bf78309e5dcbe425daceacadc6b3c3795
Найменування: Державне бюро розслідувань
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «АЙАДМІН» Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 листопада 2019 10:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:08
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2019 10:08
Довідка ДПС.pdf
19 листопада 2019 14:30
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:30
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:30
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 14:30
Ліцензія завірена копія.zip
19 листопада 2019 14:30
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 14:30
Гарантия 14600.zip

Документи

20 листопада 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:46
23166_АЙАДМІН_Гарантія_19_11_2019.rar
19 листопада 2019 16:45
1-2 Протокол Засновників.pdf
19 листопада 2019 16:45
3 Довідка стаття 17.pdf
19 листопада 2019 16:45
4 Копія Статуту.pdf
19 листопада 2019 16:45
5 Свідоцтво ПДВ.pdf
19 листопада 2019 16:45
11 Довідка про санкції.pdf
19 листопада 2019 16:45
7 код інн Ребров.pdf
19 листопада 2019 16:45
Додаток 4 (ТЧ).pdf
19 листопада 2019 16:45
Dell Corporation & Dell Ukraine.pdf
19 листопада 2019 16:45
IADMIN_TTX129.pdf
19 листопада 2019 16:45
NetApp Ukraine letter_signed.pdf
19 листопада 2019 16:45
9 Довідка Service Desk.pdf
19 листопада 2019 16:45
DELL Сервісні_центри_29.10.2019.pdf
19 листопада 2019 16:45
NetApp_ukr.pdf
19 листопада 2019 16:45
8 Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 16:45
ДБР_Айадмін_4.11.2019.pdf
19 листопада 2019 16:45
IADMIN_AUTLETTER127.pdf
19 листопада 2019 16:45
IADMIN_INFOLETTER128.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ «АЙАДМІН»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 15 273 000,00
UAH з ПДВ
15 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 15 266 400,00
UAH з ПДВ
15 266 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 10:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:08
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2019 10:08
Довідка ДПС.pdf
19 листопада 2019 14:30
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:30
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:30
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 14:30
Ліцензія завірена копія.zip
19 листопада 2019 14:30
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 14:30
Гарантия 14600.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 15 120 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
15 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:42
257.PDF укладений
09 грудня 2019 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 120 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 520 000,00 UAH)