Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні).
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003882-b ● aedd2a3154fd43cea053b903790c6dd8
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Подсадна Дарія Сергіївна 380442816668,380442816667 gosp_golos@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 15:01 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, просп. Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 12:46 |
Документація.docx |
16 жовтня 2019 17:48 |
Договір.docx |
22 жовтня 2019 12:46 |
Документація.docx
|
||||
16 жовтня 2019 17:48 |
Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в документації електронних торгів на закупівлю сидінь, стільців та супутніх виробів і частин до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні), (далі – Документація).
Документацією передбачено, що у випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, спеціфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом визначено право учасників торгів пропонувати відповідні еквіваленти.
Для того, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати товар, представлений учасником закупівлі і могли пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Додатком 1 Документації передбачена вимога учасникам у наданні конкретної марки/моделі запропонованого Товару.
Також, згідно вимог Документації, при наданні пропозицій товару допускається незначне відхилення параметрів виробу від зазначеного Замовником в документації електронних торгів. При цьому учасником окрім вказання конкретної марки/моделі запропонованого Товару необхідно представити порівняльну таблицю з описом всіх вищезазначених характеристик Товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в документації електронних торгів на закупівлю сидінь, стільців та супутніх виробів і частин до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні), (далі – Документація).
Документацією передбачено, що у випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, спеціфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом визначено право учасників торгів пропонувати відповідні еквіваленти.
Для того, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати товар, представлений учасником закупівлі і могли пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Додатком 1 Документації передбачена вимога учасникам у наданні конкретної марки/моделі запропонованого Товару.
Також, згідно вимог Документації, при наданні пропозицій товару допускається незначне відхилення параметрів виробу від зазначеного Замовником в документації електронних торгів. При цьому учасником окрім вказання конкретної марки/моделі запропонованого Товару необхідно представити порівняльну таблицю з описом всіх вищезазначених характеристик Товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
37 363,20
UAH з ПДВ
|
37 096,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
43 027,20
UAH з ПДВ
|
37 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
43 962,00
UAH з ПДВ
|
37 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
45 199,20
UAH з ПДВ
|
45 199,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Очікує рішення |
37 096,80
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 11:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 листопада 2019 13:57 |
Коментар щодо відміни: | Зміна технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі |