Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні).
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003882-b aedd2a3154fd43cea053b903790c6dd8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подсадна Дарія Сергіївна

380442816668
380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37308812
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Подсадна Дарія Сергіївна
380442816668,380442816667
gosp_golos@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 15:01
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:13
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, просп. Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 12:46
Документація.docx
16 жовтня 2019 17:48
Договір.docx
22 жовтня 2019 12:46
Документація.docx
18 жовтня 2019 10:44
Документація.docx
16 жовтня 2019 17:46
Документація.docx
16 жовтня 2019 17:48
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в документації електронних торгів на закупівлю сидінь, стільців та супутніх виробів і частин до них код ДК 021:2015 39110000-6 (крісла офісні), (далі – Документація).
Документацією передбачено, що у випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, спеціфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом визначено право учасників торгів пропонувати відповідні еквіваленти.
Для того, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати товар, представлений учасником закупівлі і могли пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Додатком 1 Документації передбачена вимога учасникам у наданні конкретної марки/моделі запропонованого Товару.
Також, згідно вимог Документації, при наданні пропозицій товару допускається незначне відхилення параметрів виробу від зазначеного Замовником в документації електронних торгів. При цьому учасником окрім вказання конкретної марки/моделі запропонованого Товару необхідно представити порівняльну таблицю з описом всіх вищезазначених характеристик Товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 37 363,20
UAH з ПДВ
37 096,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 43 027,20
UAH з ПДВ
37 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 43 962,00
UAH з ПДВ
37 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 45 199,20
UAH з ПДВ
45 199,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:42
Сертификат.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Технічна специфікація.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Довідка про товар.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Дилерський лист.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Витяг з ЄДР ТОВ ВКФ ВВ.pdf
24 жовтня 2019 14:55
Висновок СЕС стільці.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:09
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf
23 жовтня 2019 18:09
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:44
4619499 Цінова ГУНП Одеса.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Накладна МСД9.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Лист-відгук МСД9.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Статут.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Протокол №2.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Протокол №1.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Паспорт Кухар.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Наказ Директор.PDF
24 жовтня 2019 13:44
ІПН Кухар.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Договір оренди.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Довідка щодо ст. 17.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Довідка про МТБ.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Довідка НАЗК 08.10.19.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Довідка МВС Кухар 01.10.19.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Гарантійний лист 12 міс.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Витяг з ЄДР 24.10.19.pdf
24 жовтня 2019 13:44
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Очікує рішення 37 096,80
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 11:46

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 листопада 2019 13:57
Коментар щодо відміни: Зміна технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі