Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Водопостачальник" |
Код ЄДРПОУ: | 31378219 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., м Татарбунари, Одеська обл., Татарбунарський р-н, м. Татарбунари, вул. Степова, 3 |
Контактна особа: |
Іванченко Наталія Анатоліївна +380484432403 vodopostachalnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 3.1 Розрахунки за кожну окрему партію Покупець проводить з моменту фактичного отримання Покупцем ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з боковим завантаженням на базі МАЗ - 5337) (або еквівалент) протягом 1-3 днів . 3.2. Днем оплати за цим Договором вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Покупця. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 3 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 21:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 21:19 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc | |
13 листопада 2019 21:19 |
Протокол внесення змін_сміттєвоз.doc | |
06 листопада 2019 20:39 |
Протокол внесення змін_сміттєвоз.doc | |
06 листопада 2019 20:39 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc | |
30 жовтня 2019 15:26 |
протокол.pdf | |
30 жовтня 2019 15:26 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc | |
16 жовтня 2019 17:38 |
ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc |
13 листопада 2019 21:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 листопада 2019 21:19 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc
|
|||||||||
13 листопада 2019 21:19 |
Протокол внесення змін_сміттєвоз.doc
|
|||||||||
06 листопада 2019 20:39 |
Протокол внесення змін_сміттєвоз.doc
|
|||||||||
06 листопада 2019 20:39 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc
|
|||||||||
30 жовтня 2019 15:26 |
протокол.pdf
|
|||||||||
30 жовтня 2019 15:26 |
Нова редакція_ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc
|
|||||||||
16 жовтня 2019 17:38 |
ТД_сміттєвоз оригинал 2019.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000051 ● b395c30c41364a3280c6e3fbe7853869
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-10-16-003855-b 16.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-26 17:21:34
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2019 № 414 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з боковим завантаженням на базі МАЗ - 5337) (або еквівалент), яка проводиться Комунальним підприємством «Водопостачальник» (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-16-003855-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні від Замовника пояснень із таких питань:
1) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника фізичної-особи підприємця Стоянової Іванни Федорівни (далі – ФОП Стоянова І.Ф.) вимогам пункту 3.1 додатку 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про працівників (вих. № б/н від 30.10.2019), в якій відсутня інформація про наявність відповідної кваліфікації, необхідні знання та досвід працівників?
2) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ФОП Стоянової І.Ф. вимогам підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надана тендерна пропозиція за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації, із загальною вартістю предмета закупівлі без урахування ПДВ, та одночасно надана довідка (вих. № б/н від 30.10.2019) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до цієї документації, відповідно до якого, Постачальник визначений платником податку на додану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-28 09:50:40
Пояснення на запит щодо моніторингу UA-M-2019-11-26-000051
Відповідно до моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з боковим завантаженням на базі МАЗ - 5337) (або еквівалент) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-16-003855-b) надаємо пояснення.
Щодо запитання 1:
Ні підставі того, що у довідці вих. № б/н від 30.10.2019 року про працівників учасника фізичної-особи підприємця Стоянової Іванни Федорівни було зазначено, що вона є фізичною особою-підприємцем та буде виконувати договір самостійно, тендерний комітет вважає, що наразі не існує законодавчо встановлених вимог для підтвердження наявності відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду для фізичної особи-підприємця. Крім цього, у тендерній документації була встановлена вимога щодо довільної форми надання цієї довідки. Тобто, учасник на думку тендерного комітету повністю підтвердив наявність необхідних знань та досвіду працівника у довільній формі.
Щодо питання 2
У складі тендерної документації були надані додатки №1 та №4. Відповідно до форми додатку №1 Форма тендерної пропозиції в учасників була можливість обрати показник з урахуванням або без урахування ПДВ. Проте зазначений проект договору у Додатку №4 та відповідно погодження на цей проект договору надаються учасником без змоги внесення змін до проекту та без необхідності заповнювати будь-яку інформацію. Слід зауважити, що проект договору не є остаточним варіантом договору, адже на підставі статті 639 Цивільного кодексу України якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами. В нашому випадку мова йдеться про узгодження істотних умов договору, проте сума зазначена у проекті договору, якщо вона була б зазначена, все одно зміниться у результаті аукціону. Тому тендерний комітет не вбачає у відсутності показника в проекті договору «без ПДВ» помилкою. При підписанні договору з переможцем будуть узгоджені всі його пункти.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо моніторингу UA-M-2019-11-26-000051 На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" КП "Водопостачальник" відповідно до моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з боковим завантаженням на базі МАЗ - 5337) (або еквівалент) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-16-003855-b) надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02 грудня 2019 року. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Слід зауважити, що Замовник, відповідно до п. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з власної ініціативи вніс зміни та продовжив строк для подання тендерних пропозицій не менше ніж на сім днів з дня внесення змін. А також оприлюднив нову редакцію тендерної документації кожного разу, коди вносилися зміни, додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться (у вигляді протоколу засідання тендерного комітету). Також за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Стоянової І.Ф. встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. На думку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, пропозиція ФОП Стоянової І.Ф. не відповідає умовам ТД, оскільки відсутня у довідці про працівників інформація про наявність відповідної кваліфікації, необхідні знання та досвід працівників, і це свідчить про те, що тендерна пропозиція ФОП Стоянової І.Ф. не відповідає вимогам пункту 3.1 Розділу І додатку 2 до ТД. Крім цього, за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Стоянової І.Ф. встановлена її невідповідність вимогам визначеним пунктом 1 Розділу ІІІ ТД. Проте, Замовник не згодний із висновком контролюючого органу з наступних причин. На підставі того, що у довідці вих. № б/н від 30.10.2019 року про працівників учасника фізичної-особи підприємця Стоянової Іванни Федорівни було зазначено, що вона є фізичною особою-підприємцем та буде виконувати договір самостійно, тендерний комітет вважає, що наразі не існує законодавчо встановлених вимог для підтвердження наявності відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду для фізичної особи-підприємця. Оскільки, у тендерній документації була встановлена вимога щодо довільної форми надання цієї довідки, довідка відповідає вимогам тендерної документації. Отже, учасник на думку тендерного комітету повністю підтвердив наявність необхідних знань та досвіду працівника у довільній формі. У складі тендерної документації були надані додатки №1 та №4. Відповідно до форми додатку №1 Форма тендерної пропозиції в учасників була можливість обрати показник з урахуванням або без урахування ПДВ. Проте зазначений проект договору у Додатку №4 та відповідно погодження на цей проект договору надаються учасником без можливості внесення змін до проекту та без необхідності заповнювати будь-яку інформацію.Тобто, вимагається лише згода на проект договору без його коригування. Слід зауважити, що проект договору не є остаточним варіантом договору, адже на підставі статті 639 Цивільного кодексу України, якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами. Зазначаємо, що з учасником у тендерній пропозиції повинно бути узгоджено істотні умови договору. Проте передбачити наявність ПДВ або іншого податку у учасників торгів до аукціону просто неможливо, а сума пропозиції подається без показника ПДВ. Крім цього, сума зазначена у проекті договору (якщо вона була б зазначена) все одно зміниться у результаті аукціону. При підписанні договору з переможцем будуть узгоджені всі його пункти, зокрема, наявність або відсутність ПДВ. Тому тендерний комітет не вбачає у відсутності показника в проекті договору «без ПДВ» помилкою, адже до вимог замовника торгів відносилося надання підписаного проекту договору та згода на нього. Маємо зазначити, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами тендерної окументації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель, оскільки, з документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції неможливо зробити висновок щодо її невідповідності умовам тендерної документації. Слід зазначити, що ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв'язку з вищезазначеним, дії КП "Водопостачальник" в частині визначення переможцем торгів - ФОП Стоянової І.Ф., не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження КП "Водопостачальник" до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2019-12-04 14:56:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стоянова Іванна Федорівна |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР ГРУП" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стоянова Іванна Федорівна #1896119342 |
Переможець |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 10:22
|
прот7.jpeg | зміни до договору |
12 грудня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 17:47
|
Договір | укладений |
10 грудня 2019 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |