Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області"  (продовження робіт)
Очікувана вартість
21 975 936,00 UAH
UA-2019-10-16-003810-b ed7f8f44297d416488981531a9f33d62
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Винокуров

+380932682037 bud.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юрій Винокуров
+380932682037
bud.d@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:48
Очікувана вартість: 21 975 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 659 278,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 270 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 8 527,52 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області" (продовження робіт)
(Джерело фінансування: Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87040, Україна, Донецька область, с. Кальчик, вул. Центральна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
16 жовтня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:29
Специфікація Кальчик ЗОШ Капрем (прод роб).rar
16 жовтня 2019 17:29
Проект Договору.docx
16 жовтня 2019 17:29
ТД_№61 (447) Кальчик ЗОШ Капрем (прод роб).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 21 605 901,74
UAH з ПДВ
21 605 901,74
UAH з ПДВ
1.0315789474 20 944 496.58 Документи
ТОВ "ТЕРМОПРОМАВТОМАТИКА" 21 975 000,00
UAH з ПДВ
21 975 000,00
UAH з ПДВ
1 21 975 000 Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:56
Проект Договору.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Зведена довідка.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Заява пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Досвід КЦПТО.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Довідка тех.хар-ки.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Довідка субпідрядники.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Довідка досвід.pdf
31 жовтня 2019 14:56
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВ "ТЕРМОПРОМАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Відхилено 21 605 901,74
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 09:43
ТОВ "ТЕРМОПРОМАВТОМАТИКА"
#31509243
Відхилено 21 975 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 09:46

Документи

08 листопада 2019 09:43
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:40
Пр-л №61 (447)-Р1.pdf
01 листопада 2019 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

08 листопада 2019 09:46
Електронний підпис
08 листопада 2019 09:45
Пр-л №61 (447)-Р2.pdf
08 листопада 2019 09:45
Пр-л №61 (447)-В.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 09:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі