Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
785 697,00 UAH
UA-2019-10-16-003804-b d96657b2195b4f6bb7fb0f7dd24ec97c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:19
Очікувана вартість: 785 697,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 928,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
інтерактивні панелі (субвенція з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата на підставі видаткових накладних, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:27
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 жовтня 2019 17:27
Додаток 6 - Проект договору.docx
16 жовтня 2019 17:27
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 16:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003804-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974
Дата подання: 08 листопада 2019 17:01
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Українське навчання" вимогам Замовника
Шановний Замовнику,

даним листом Товариство з обмеженою відповідальністю «Едпро Дистрибюшн», як учасник закупівлі, детально ознайомившись з поданою на торги тендерною пропозицією ТОВ «Українське навчання», повідомляє про виявлені невідповідності вимогам тендерної документації Замовника (у прикладеному файлі).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 13:57
В Україні з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втратив чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. На що, ТОВ «Українське навчання» надано лист № ТВ215 від 30.10.2019 в довільній формі із зазначенням законодавчих актів про необов’язковість сертифікації в Україні.
Учасником ТОВ «Українське навчання» також надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи «602-123-20-1/16840 від «16» квітня 2018 року на «Інтерактивні та розвивальні панелі і пристрої для занять з дітьми для навчальних закладів згідно з додатком», сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: використання для навчання, в учбових закладах. Використання запропонованого товару в тому числі для корекційно-розвиваючих занять не звужує, а розширює можливі сфери застосування. Надання даного висновку не суперечить вимогам тендерної документації.
Замовником в тендерній документації не вимагалось надання Учасником декларацій відповідності будь яким технічним регламентам.
Також відповідно до ст. 24 розділу VI Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Учасником ТОВ «Українське Навчання» надано декларацію про відповідність з зазначенням, що об’єкт декларації, а саме панель LCD-тач відповідає вимогам відповідних технічних регламентів: з електромагнітної сумісності обладнання, регламенту низьковольтного електричного обладнання.

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 17:00
Невідповідність .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 594 000,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 784 800,00
UAH з ПДВ
784 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 785 692,00
UAH з ПДВ
785 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 17:41
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:36
МВС 14.11.pdf
26 листопада 2019 17:36
п.2ч.1.ст17.pdf
26 листопада 2019 17:36
дфс Дніпро.pdf
31 жовтня 2019 20:08
Електронний підпис
31 жовтня 2019 20:07
статут.pdf
31 жовтня 2019 20:07
СЕС.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Копія Паспорт та ІПН.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Копія Витягу ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Мат тех база.pdf
31 жовтня 2019 20:07
дислокація.pdf
31 жовтня 2019 20:07
тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 20:07
працівники.pdf
31 жовтня 2019 20:07
згода з тз.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Товар якісний та новий.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Специфікація.pdf
31 жовтня 2019 20:07
ст 17.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Порівняльна таблиця.pdf
31 жовтня 2019 20:07
тех.спец.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Авторизаційний лист.pdf
31 жовтня 2019 20:07
г.л.поставки.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Зрозумілість змін.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Право підпису.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Код доступу.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Санкції.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Сертифікація.pdf
31 жовтня 2019 20:07
ПО є ліцензійним.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Персональні дані.pdf
31 жовтня 2019 20:07
відповідальна особа.pdf
31 жовтня 2019 20:07
Форма оподаткування.pdf
31 жовтня 2019 20:06
Ліцензування.pdf
31 жовтня 2019 20:06
Надання документів.pdf
31 жовтня 2019 20:06
Істотні умови.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:48
Статут.pdf
31 жовтня 2019 17:48
8.Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:48
Висновок СЕС_2019.pdf
31 жовтня 2019 17:48
Протокол_№1.pdf
31 жовтня 2019 17:48
Декларация ЕМС_2019.pdf
31 жовтня 2019 17:48
Декларація_РО_2019.pdf
31 жовтня 2019 17:47
Декларация НЕО_2019.pdf
31 жовтня 2019 17:47
Витяг платника ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 17:47
Відгук.pdf
31 жовтня 2019 17:47
2.Специфікація.pdf
31 жовтня 2019 17:47
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
29 жовтня 2019 10:04
AEPCertificate 2020.jpg
29 жовтня 2019 10:04
фин.результаты 2018г.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2019 10:04
СЭС_Prestigio MB.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Скан 19 сент. 2019 г..pdf
29 жовтня 2019 10:04
СЕТ-65.pdf
29 жовтня 2019 10:04
Сертифікат 65 дюймов.pdf
29 жовтня 2019 10:03
Свідотство ПДВ.pdf
29 жовтня 2019 10:03
проект договора.pdf
29 жовтня 2019 10:03
порівняльна таблиця.pdf
29 жовтня 2019 10:03
паспорт+инн.pdf
29 жовтня 2019 10:03
Отзыв Гум политика 2017.pdf
29 жовтня 2019 10:03
окпо.pdf
29 жовтня 2019 10:03
накази на сотрудников.pdf
29 жовтня 2019 10:03
код статут.jpg
29 жовтня 2019 10:03
Декларація 65 дюймов.pdf
29 жовтня 2019 10:03
Витяг від 23.03.2018.pdf
29 жовтня 2019 10:03
антикор уповноважений.jpg
29 жовтня 2019 10:03
антикор программа.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 594 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 17:58
Дод. угода 1 від 06.12.2019 до дог. СБ19_69.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 17:57
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 17:47
Договір № СБ19_69 від 06.12.2019.pdf укладений
06 грудня 2019 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: СБ19/69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 594 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 000,00 UAH)