Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів
Очікувана вартість
8 860,00 UAH
UA-2019-10-16-003753-b 10b1712c46e144b8ac02cf47a92af299
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Пухальська

380976723300 ljola2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитяча школа мистецтв №6 ім. Г. П.Жуковського Дніпровського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05459648
Місцезнаходження: 02100, Україна , місто Київ обл., Київ, Бульвар Верховної Ради,15
Контактна особа: Ольга Пухальська
380976723300
ljola2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:33
Очікувана вартість: 8 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 Одиниця
Придбання канцелярських товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Верховної Ради,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 14:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Добрий день! Аналоги нерозглядаються. 2) Неплатників ПДВ допускаємо,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 286,00
UAH з ПДВ
8 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" 8 856,50
UAH з ПДВ
8 856,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:56
сканирование0005.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Документы.zip

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:27
Лист-гарантія.pdf
18 жовтня 2019 11:27
Довідка-ліцензія.pdf
18 жовтня 2019 11:27
СТАТУТ.pdf
18 жовтня 2019 11:27
ЛИСТ КОНТАКТИ.pdf
18 жовтня 2019 11:27
ЛИСТ ПРО ЯКІСТЬ ТОВАРУ.pdf
18 жовтня 2019 11:27
ЛИСТ ПРО КОРУПЦІЮ.pdf
18 жовтня 2019 11:27
Відгук-подяка.pdf
18 жовтня 2019 11:27
Лист ПРІМІ-ОФІС.pdf
18 жовтня 2019 11:27
Справка Банк Прими.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 8 286,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
Переможець 8 856,50
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
8 856,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:53
ЗВІТ про виконання договору ТОВ ПРІМІ ОФІС кан.товари.docx укладений
16 грудня 2019 16:52
Договор №37.pdf укладений
31 жовтня 2019 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 856,50
UAH