Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Влаштування поливо-зрошувальної системи по об'єкту: «Капітальний ремонт скверу на вул. Героїв Дніпра, 20, 20-А, 20-Б, 20-В, 22-А в Оболонському районі»
Очікувана вартість
3 823 628,00 UAH
UA-2019-10-16-003731-b 266b2ea512234c6b955f444c33467ab1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:04
Очікувана вартість: 3 823 628,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 118,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Влаштування поливо-зрошувальної системи по об'єкту: «Капітальний ремонт скверу на вул. Героїв Дніпра, 20, 20-А, 20-Б, 20-В, 22-А в Оболонському районі» (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Героїв Дніпра, 20, 20-А, 20-Б, 20-В, 22-А в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:15
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000030 ● ed90768c84c5465fa54a63469aaa8c93
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-10-16-003731-b 16.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Необхідність документів обґрунтовується необхідністю підтвердження повноважень даної фізичної особи здійснювати керівні функції юридичної особи (директора). Відповідно до ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) відображаються відомості про керівника юридичної особи, а також осіб які мають право вчиняти правочин від імені товариства, тощо. Відповідно до статей 14, 15, 16 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» у разі зміни керівника юридичної особи документи на підставі яких здійснюється така зміна перевіряється державним реєстратором, про що вноситься відповідна інформація до Єдиного державного реєстру. Згідно витягу з ЄДР Дикий Ю.М. є директором ТОВ «ІБК Плюс» з відповідними повноваженнями. Чинним законодавством не передбачено можливості оспорювання Замовником наданих Учасником документів, в даному випадку Наказу № 19/06 від 20.06.2019 року. Враховуючи, що даний Наказ був прийнятий державним реєстратором, про що свідчить відповідний запис в ЄДР тому Замовник прийняв зазначені документи, як такі, що відповідають чинному законодавству. Отже ТОВ «ІБК Плюс» у своїй тендерній пропозиції надав документи на підтвердження повноваження керівника, тому у Замовника не було підстав для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.

2019-12-09 12:22:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 3 729 927,20
UAH з ПДВ
3 729 927,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП «Новіченко Андрій Павлович» 3 815 405,25
UAH з ПДВ
3 815 405,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 3 821 920,54
UAH з ПДВ
3 821 920,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 16:57
Документи про повноваження
13 листопада 2019 16:57
Ліценція та дозвіл
13 листопада 2019 16:57
Тендерна пропозиція
13 листопада 2019 16:57
Довідка МВС
13 листопада 2019 16:57
Довідка з ЄДР
13 листопада 2019 16:57
Рішення участника
12 листопада 2019 15:47
Документи про повноваження
12 листопада 2019 15:47
Ліценція та дозвіл
12 листопада 2019 15:47
Тендерна пропозиція
12 листопада 2019 15:47
Довідка з податкової
12 листопада 2019 15:47
Довідка МВС
12 листопада 2019 15:47
Довідка з ЄДР
01 листопада 2019 13:01
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:32
Фотофіксація.rar
01 листопада 2019 12:32
Кошторисна документація.rar
01 листопада 2019 12:32
Документи.rar
01 листопада 2019 12:32
1. Інформація про ціну.rar

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:14
Г.Днепра.rar

Публічні документи

01 листопада 2019 16:48
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:46
32. 8_ДЦ_ИВР.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
Ел. Розрахунки.zip
01 листопада 2019 16:46
35.4. КП - Гідротехнік.pdf
01 листопада 2019 16:46
35.3. КП - Ав., УЗТ - Матеріали.pdf
01 листопада 2019 16:46
35.2. КП -ТСК Матеріали.pdf
01 листопада 2019 16:46
35.1. КП -ПК Матеріали.pdf
01 листопада 2019 16:46
34. r_ОПР_АР_Таб ЕТГ.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
31. 8_ДЦ_ОС_2-1.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
30.3. 8_ДЦ_ЛС2_2-1-2.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
30.2. 8_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
30.1. 8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
29. 8_ДЦ_ДЦ.xls.pdf
01 листопада 2019 16:46
28. Графік.pdf
01 листопада 2019 16:46
24. Довідка субпідряд.pdf
01 листопада 2019 16:46
23. Додаток 4.pdf
01 листопада 2019 16:46
22. Гаранійний лист_дозвола.pdf
01 листопада 2019 16:46
18. Наказ на виконроба.pdf
01 листопада 2019 16:46
15. Антикорупційна програма.pdf
01 листопада 2019 16:46
14. Довідка ст 17.pdf
01 листопада 2019 16:46
13. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
01 листопада 2019 16:46
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 16:46
9. Статут.pdf
01 листопада 2019 16:46
8. Дозвіл.pdf
01 листопада 2019 16:46
7. Ліцензія.pdf
01 листопада 2019 16:46
6.5. Лист-відгук.pdf
01 листопада 2019 16:46
6.4. Фотофіксація.pdf
01 листопада 2019 16:46
5. Підтвердження досвіду.pdf
01 листопада 2019 16:46
4. Довідка про працівників.pdf
01 листопада 2019 16:46
3.4. Договір ЄТГ - ЛК послуги.pdf
01 листопада 2019 16:46
3.2. договір від 14-го червня.pdf
01 листопада 2019 16:46
3.1. Договір від 3-го червня.pdf
01 листопада 2019 16:46
2. Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 16:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

Новіченко Андрій Павлович»

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 3 729 927,20
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
3 729 927,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 18:35
договір укладений
22 листопада 2019 16:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з невиконанням умов Договору