Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003729-b ● 41078f0f67f146048156b4772d8522dd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42257545 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Драгоманова, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ірина Бородавко +380362266838 42257545@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 23:59 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінасування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Папір код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Драгоманова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 17:14 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:31
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 14:34
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за інтерес проявлений до закупівлі Папір код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Повідомляємо про відхилення пропозиції щодо внесення змін в технічні вимоги до закупівлі Папір код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», так як для забезпечення роботи установи планується закупити папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у тендерній документації, згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Токож повідомляємо, що тендерна документація містить вимогу щодо надання Учасником, у складі тендерної пропозиції, інформації про те що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.1 розділу 3).
З повагою, Рівненський апеляційний суд.
Повідомляємо про відхилення пропозиції щодо внесення змін в технічні вимоги до закупівлі Папір код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», так як для забезпечення роботи установи планується закупити папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у тендерній документації, згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Токож повідомляємо, що тендерна документація містить вимогу щодо надання Учасником, у складі тендерної пропозиції, інформації про те що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.1 розділу 3).
З повагою, Рівненський апеляційний суд.
Інформація про відміну
Дата відміни
31 жовтня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій