Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015)
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
Очікувана вартість
93 575 083,50 UAH
UA-2019-10-16-003496-b 694e4226814e425aadee0b0b6a225df8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Mykolaiv City Council
National ID: 02145010
Contact point: Bogdanov Ivan Sergijovychm
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Additional contacts: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 21:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:35
Очікувана вартість: 93 575 083,50 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 575,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 16 жовтня 2019 16:43
Enquiries until: 05 листопада 2019 21:00
Complaints submission until: до 11 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 листопада 2019 21:00

Information

Estimated total value: 93 575 084 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 93 575 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 листопада 2019 19:38
Електронний цифровий підпис
08 листопада 2019 19:35
Додаток 2 - 2.pdf
08 листопада 2019 19:35
Додаток 3 - 2.pdf
08 листопада 2019 19:35
Додаток 4 - 2.pdf
08 листопада 2019 19:35
ТД - 2.pdf
08 листопада 2019 19:35
ЗТД.pdf
08 листопада 2019 19:38
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 16:48
Електронний цифровий підпис
08 листопада 2019 19:35
Додаток 2 - 2.pdf
16 жовтня 2019 16:43
Додаток 2.pdf
08 листопада 2019 19:35
Додаток 3 - 2.pdf
16 жовтня 2019 16:43
Додаток 3.pdf
08 листопада 2019 19:35
Додаток 4 - 2.pdf
16 жовтня 2019 16:43
Додаток 4.pdf
08 листопада 2019 19:35
ТД - 2.pdf
16 жовтня 2019 16:43
ТД.pdf
08 листопада 2019 19:35
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-003496-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ, Код ЄДРПОУ:42524578
Дата подання: 01 листопада 2019 15:45
ВИМОГА на внесення змін на умови тендерної документації
Голові тендерного комітету
Управління освіти Миколаївської міської ради
Ідентифікаційний код 02145010
Місцезнаходження замовника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Інженерна, 3

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-10-16-003496-b

ВИМОГА
на внесення змін на умови тендерної документації

16 жовтня 2019 року тендерним комітетом Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Управління) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень «Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015) Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)» (далі – Процедура закупівлі) з очікуваною вартістю 93 575 083,50 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-10-16-003496-b.
16 жовтня 2019 року о 16:43 Замовником було завантажено до електронної системи закупівель Тендерну документацію Процедури закупівлі.
Ознайомившись із Тендерною документацією Процедури закупівлі було виявлено вимоги, які безпідставно обмежують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушують принцип недискримінації учасників та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».

1. Вимога щодо зазначення факсу у загальних відомостях про Учасника.
У розділі «Необхідні відомості про Учасника торгів» Додатку № 1 Тендерної документації встановлено вимогу щодо зазначення факсу.
Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, оскільки наше підприємство не має факсу, проте має можливість надати у повному обсязі послуги, що є предметом закупівлі. До того ж, належна та законна взаємодія між Замовником та учасниками є цілком можливою за відсутності факсу. Зауважуємо, що електронна система закупівель забезпечує, зокрема, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді. Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявності факсу в якості обов'язкової передумови для можливості участі у процедурі закупівлі.
Вимога щодо зазначення факсу у довідці з відомостями про учасника та у формі Тендерної пропозиції - є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників закупівлі тими учасниками, які мають факс. Учасники, які не мають факсу, позбавлені можливості надати довідку, яка б повністю відповідала вимогам до форми її надання. Проаналізувавши ринкові пропозиції, ми дійшли висновку, що встановлення факсу потребує додаткових витрат.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині зазначення факсу, а саме видалити слово «факс» з розділу «Необхідні відомості про Учасника торгів» Додатку № 1 Тендерної документації або позначити «за наявності».

2. Вимога щодо обов’язкової наявності складського приміщення на території Миколаївської області.
Пунктом 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу:
«…Також Учасник повинен мати складське приміщення на території Миколаївської області…».
Дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, які мають складське приміщення на території Миколаївської області.
При цьому, Замовником не обґрунтовано жодним чином, у зв'язку з чим інші суб'єкти господарювання не зможуть виконати зобов'язання за договором, укладеним за результатами даного тендеру, зокрема, у разі, якщо у таких суб'єктів господарювання відсутнє складське приміщення на території Миколаївської області.
Виконати наведену вище умову Тендерної документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання Пропозиції мають складське приміщення на території Миколаївської області, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Також слід звернути увагу, що, наприклад, якщо складські приміщення знаходяться на території міста Херсон (Херсонська область), який знаходиться приблизно 70 кілометрів від Миколаєва, то таке розміщення складу є набагато ближчим до Миколаєва, ніж якщо складське приміщення знаходилось би на території Миколаївської області, наприклад, у місті Первомайськ, який знаходиться приблизно на відстані 160 кілометрів від міста Миколаїв. Навіть місто Доброслав Одеської області знаходиться на відстані приблизно 120 кілометрів від міста Миколаїв, що є ближчим, ніж складське приміщення, яке знаходилось би на території Миколаївської області.
Враховуючи вищезазначене, можливість надати у повному обсязі послуги, що є предметом закупівлі, можуть учасники, які не мають складського приміщення території Миколаївської області, а умови щодо наявності в учасників складського приміщення на території Миколаївської області є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників закупівлі тими учасниками, які мають складське приміщення на території Миколаївської області.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині вимог до наявності в учасників складського приміщення на території Миколаївської області, а саме – видалити умови «…Також Учасник повинен мати складське приміщення на території Миколаївської області…» з пункту 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації.

3. Вимога щодо надання копій свідоцтва про право власності або договорів оренди та/або позички, чи документів про право господарського відання на холодильне обладнання.
Пунктом 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «У якості документально підтвердження в складі тендерної пропозиції надати:
<…>
копії документів, які підтверджують наявність у Учасника холодильного обладнання для надання послуги, а саме: копії свідоцтва про право власності або договорів оренди та/або позички, чи документів на підтвердження права господарського відання (копія витягу зі статуту, копія оборотно-сальдової відомості рахунку 10 балансу підприємства «Основні засоби», копію інвентаризаційного опису».

Дана вимога Тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, які орендують холодильне обладнання окремо від складських приміщень.
Слід зазначити, що у більшості випадків складські приміщення вже мають холодильне обладнання та при укладанні договору оренди складського приміщення зазначається, що у складському приміщенні наявне холодильне обладнання.
Таким чином, разом із складським приміщенням одразу орендується й холодильне обладнання, тому, немає сенсу в укладенні окремого договору оренди на холодильне обладнання.
Враховуючи вищезазначене, виконати умову Тендерної документації щодо наявності холодильного обладнання мають можливість також учасники, у яких відсутні договори оренди холодильного обладнання, але наявні договори оренди складського приміщення, у якому наявне холодильне обладнання, та в яких зазначено щодо наявності холодильного обладнання. Проте такі учасники позбавлені можливості взяти участь у Процедурі закупівлі, оскільки обмежені переліком способів документального підтвердження наявності холодильного обладнання.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині наявності в учасників договорів оренди та/або позички холодильного обладнання, а саме – умову: «…у якості документально підтвердження в складі тендерної пропозиції надати копії документів, які підтверджують наявність у Учасника холодильного обладнання для надання послуги, а саме: копії свідоцтва про право власності або договорів оренди та/або позички, чи документів на підтвердження права господарського відання (копія витягу зі статуту, копія оборотно-сальдової відомості рахунку 10 балансу підприємства «Основні засоби», копію інвентаризаційного опису…» пункту 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації викласти у редакції «…копії документів, які підтверджують наявність у Учасника холодильного обладнання для надання послуги, а саме: договір оренди складського приміщення, у якому зазначено наявність холодильного обладнання…».

4. Вимога щодо надання копій свідоцтва про право власності або договорів оренди та/або позички, чи документів про право господарського відання на холодильне обладнання.
Пунктом 2 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «У разі, якщо учасник для надання послуги не буде використовувати власний автотранспорт, а буде використовувати найманий та/або орендований автотранспорт то він повинен надати: -копію або копії договору або договорів оренди або користування транспортних засобів та копії відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів , що будуть підтверджувати право користування Учасника спеціалізованим автотранспортом».

Щодо спеціалізованого автотранспорту слід зазначити, що згідно зі статтею 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
Стаття 19 цього Закону містить згадку про «спеціалізоване призначення» в нормі про автобуси (в реєстраційних документах робиться позначка), легкові автомобілі (в реєстраційних документах робиться позначка про спеціалізований транспортний засіб медичної допомоги). Щодо вантажних автомобілів такий термін не застосовується, вказується лише призначення транспортного засобу за документами виробника.
Інші нормативно-правові акти передбачають спеціалізовані транспортні засоби для ветеринарної та фітосанітарної служби, санітарні транспортні засоби (реанімація тощо).
Якщо термін «спеціалізований автотранспорт» вживається у значенні згідно з чинним законодавством, то це дискримінаційна умова, оскільки учасник не є підрозділом ветеринарної служби/фітосанітарної служби/підрозділом швидкої медичної допомоги тощо.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що Замовнику необхідно конкретизувати, у якому саме значенні він вживає термін «спеціалізований автотранспорт» або внести зміни до Тендерної документації, а саме – замінити «спеціалізований автотранспорт» на «автотранспорт» у всіх випадках вживання такого словосполучення в Тендерній документації та проекті договору.

5. Вимога щодо загальної кількості зазначених у довідці Учасника працівників виробничого персоналу (завідуючий виробництвом, технолог, повар, кухонний робітник, тощо), яких буде задіяно для організації харчування, а саме не менше 125 осіб.
Частиною 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «З урахуванням закладів, де буде надаватись послуга з організації харчування, загальна кількість зазначених у довідці Учасника працівників виробничого персоналу (завідуючий виробництвом, технолог, повар, кухонний робітник, тощо), який буде задіяний для організації харчування, має складати не менше 125 осіб».

Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною і такою, що обмежує коло потенційних учасників, виходячи з наступного. Чинним законодавством Замовнику не надається таке повноваження, як вимагати від учасника певну кількість осіб, що працюють в учасника.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник повинен підтвердити відповідність, такого критерію: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Альтернатив Замовнику не надано.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які мають постійні трудові відносини з працівниками у кількості не менше ніж 125 осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, учасників малого та середнього бізнесу, які також можуть виконати договір про закупівлю у повному обсязі шляхом залучення необхідної кількості персоналу на підставі цивільно-правових договорів, угод про співпрацю, договорів про надання послуг тощо.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, а саме щодо кількості працівників не менше 125 осіб, порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині вимог до кількості працівників не менше 125 осіб, а саме видалити умови «…З урахуванням закладів, де буде надаватись послуга з організації харчування, загальна кількість зазначених у довідці Учасника працівників виробничого персоналу (завідуючий виробництвом, технолог, повар, кухонний робітник, тощо), який буде задіяний для організації харчування, має складати не менше 125 осіб…» з частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації.

6. Вимога щодо наявності відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство, за газове господарство та особи (осіб), яка/які будуть здійснювати обслуговування чи ремонт холодильного обладнання.
Частиною 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії посвідчень/посвідчення відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство, за газове господарство та копію посвідчення особи (осіб), яка/які будуть здійснювати обслуговування чи ремонт холодильного обладнання».
Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною виходячи з наступного.
І. Щодо відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство.
Відповідно до пункту 3.1 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258, особа, відповідальна за електрогосподарство, - електротехнічний працівник, у обов'язки якого входить безпосереднє виконання функцій щодо організації технічної та безпечної експлуатації електроустановок споживача, призначення якого здійснюється розпорядчим документом споживача.
Згідно з пунктом 1.4 зазначених Правил для безпосереднього виконання функцій щодо організації експлуатації електроустановок керівник споживача своїм розпорядчим документом повинен призначити особу, відповідальну за електрогосподарство, та особу, яка буде її заміщати у разі відсутності (відпустка, хвороба).
Розпорядчий документ щодо призначення особи, відповідальної за електрогосподарство, та особи, яка буде її заміщати, видається після успішної перевірки знань з питань технічної експлуатації електроустановок, пожежної безпеки та охорони праці і присвоєння цим особам ІV групи з електробезпеки для обслуговування електроустановок на напругу до 1 кВ або V групи з електробезпеки для обслуговування електроустановок на напругу понад 1 кВ.
Відповідно до пункту 1.8 Правил, особу, відповідальну за електрогосподарство, можуть не призначати споживачі, які мають один несекціонований ввідно-розподільний пристрій напругою до 380 В та електрогосподарство, яке складається з електропобутових і освітлювальних приладів, які розміщені в приміщеннях без підвищеної небезпеки і не знаходяться у вибухо- та пожежонебезпечних зонах.
По-перше, вищезгадана умова обмежує можливість участі учасників, які мають один несекціонований ввідно-розподільний пристрій напругою до 380 В та електрогосподарство, яке складається з електропобутових і освітлювальних приладів, які розміщені в приміщеннях без підвищеної небезпеки і не знаходяться у вибухо- та пожежонебезпечних зонах.
По-друге, наявність осіб, відповідальних за електрогосподарство, не належить до умов, які забезпечують виконання договору, такі особи не залучені до процесу його виконання.
По-третє, учасники можуть забезпечувати обслуговування електрогосподарства підрядними організаціями.
ІІ. Щодо відповідальної особи (осіб) за газове господарство.
Відповідно до пункту 3.1 Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285, на підприємстві, де експлуатується система газопостачання власними силами, повинна бути створена газова служба, затверджено відповідне положення про газову службу та визначено особу, відповідальну за газове господарство.
По-перше, вищезгадана умова обмежує можливість участі учасників, у яких не експлуатується система газопостачання власними силами, а відповідно й особа, відповідальна за газове господарство, не визначена.
По-друге, наявність осіб, відповідальних за газове господарство, не належить до умов, які забезпечують виконання договору, такі особи не залучені до процесу його виконання.
По-третє, учасник може забезпечувати обслуговування газового господарства підрядними організаціями.
ІІІ. Щодо особи (осіб), яка/які будуть здійснювати обслуговування чи ремонт холодильного обладнання.
По-перше, Замовнику слід зазначити вичерпний перелік холодильного обладнання щодо якого необхідно буде здійснювати обслуговування чи ремонт.
По-друге, Замовнику слід зазначити у Тендерній документації вичерпний перелік обставин, за яких настає обов’язок особи учасника-переможця здійснити обслуговування чи ремонт холодильного обладнання.
По-третє, Замовнику слід зазначити у Тендерній документації умови підтвердження передачі учаснику-переможцю холодильного обладнання належного стану та такого, що на час передачі не потребує ремонту.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині наявності відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство, за газове господарство та особи (осіб), яка/які будуть здійснювати обслуговування чи ремонт холодильного обладнання, а саме видалити умови «…«Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії посвідчень/посвідчення відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство, за газове господарство…» з частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації та внести зміни до Тендерної документації щодо холодильного, а саме – зазначити вичерпний перелік холодильного обладнання щодо якого необхідно буде здійснювати обслуговування чи ремонт, вичерпний перелік обставин, за яких настає обов’язок особи учасника-переможця здійснити обслуговування чи ремонт холодильного обладнання, умови підтвердження передачі учаснику-переможцю холодильного обладнання належного стану та такого, що на час передачі не потребує ремонту.

7. Вимога щодо надання довідки відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів).
Частиною 2 Розділу «Перелік документів, які вимагаються від переможця закупівлі на виконання вимог статті 17 Закону» Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогу: «Довідка уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документа (надається у паперовому вигляді або у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу)».
Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною і такою, що обмежує коло потенційних учасників, виходячи з наступного.
По-перше, зі змісту умови не вбачається за можливе встановити, що мається на увазі: довідка надається у паперовому вигляді або у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу Замовнику або від контролюючого органу?
По-друге, при замовленні довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), заявникові надходить довідка у вигляді HML файлу без ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, а не у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
По-третє, встановлюючи вимогу щодо ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, Замовник встановлює вимоги, виконання яких залежить від волевиявлення, дій та рішень третіх осіб, а не учасника.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни в частині умови «Довідка уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документа (надається у паперовому вигляді або у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу)» у частині 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації та викласти у редакції: «Довідка уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документа».

8. Вимога щодо забезпечення харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів у разі заборгованості бюджетних коштів.
Абзацом 1 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу: «У разі заборгованості бюджетних коштів забезпечувати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів».
Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною та протиправною, виходячи з наступного. Необхідність забезпечення харчування виконавцем за рахунок власних оборотних коштів може виникнути в тому випадку, якщо на рахунок виконавця не надходять кошти, передбачені про закупівлю. Така ситуація може скласти може виникнути в тому разі, якщо замовник не виконуватиме свої зобов’язання за договором про закупівлю. Отже, встановивши цю вимогу, Замовник встановив обов’язок виконавця виконувати свої зобов’язання, навіть якщо Замовник свої зобов’язання за договором не виконує.
Вбачається, що викладення умов договору в такій редакції створює істотний дисбаланс між інтересами сторін договору, ставить виконавця у безпідставно вразливе становище, надаючи замовникові можливість не виконувати свої зобов’язання за договором без жодних правових наслідків. При цьому, проектом договору не встановлено обмежень щодо періоду часу, протягом якого виконавець повинен надавати послуги з організації харчування безоплатно, фактично «на громадських засадах». Також проект договору не містить чіткого визначення поняття «заборгованість бюджетних коштів», що також створює підґрунтя для зловживання замовником щодо нездійснення оплати за надання послуг виконавцем.
Таким чином, зазначена вище умова порушує законний інтерес виконавця договору щодо отримання своєчасної та повної оплати за надані послуги. Учасників ця умова позбавляє можливості визначити свою спроможність виконати договір про закупівлю, адже відсутня інформація щодо розміру «заборгованості бюджетних коштів», яка може виникнути під час виконання договору та теоретично вона може досягнути розміру очікуваної вартості закупівлі близько 92 мільйонів гривень.
Зважаючи на викладене, вбачаємо за необхідне внести зміни до Абзацу1 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації, яким встановлено вимогу: «У разі заборгованості бюджетних коштів забезпечувати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів», а саме – обмежити таку вимогу строком до 15 календарних днів або виключити таку вимогу з Тендерної документації та проекту договору.

9. Вимога щодо наявності технологічних допусків, тощо.
Абзацом 7 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник (у подальшому надавач послуги) повинен забезпечити обслуговування та поточний ремонт технологічного обладнання (наявність технологічних допусків, тощо)».
Вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині вимоги до наявності технологічних допусків, тощо, а саме внести зміни в умову «Учасник (у подальшому надавач послуги) повинен забезпечити обслуговування та поточний ремонт технологічного обладнання (наявність технологічних допусків, тощо)» абзацу 7 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації та зазначити замість «тощо» вичерпний перелік документів, які необхідні Замовнику для підтвердження відповідності учасника вимогам Тендерної документації, та додати до Тендерної документації інформацію, які саме (для чого саме) технологічні допуски Замовник вимагає, хто видає технологічні допуски, наявність яких вимагається Замовником у Тендерній документації.

10. Вимога щодо відшкодовувати Замовнику вартості використаної електроенергії, послуг з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі.
Вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині вимог щодо відшкодовування Замовнику вартості використаної електроенергії, послуг з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі, а саме - внести до Тендерної документації умову, згідно з якою відшкодовування Замовнику вартості використаної електроенергії, послуг з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі, відбувається згідно з показниками лічильників приміщень, які надані учаснику (у подальшому надавачу послуг) для надання послуг, які є предметом закупівлі, а не за весь навчальний заклад, у якому буде надаватись послуги, які є предметом закупівлі, тобто за фактично використану електроенергію, фактично використані послуги з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі.
Також переліки послуг, відшкодування за які здійснює виконавець договору про закупівлю, мають бути вичерпними у всіх пунктах Тендерної документації та проекту договору, в яких вони містяться, не мати позначок «та інші», «тощо», з метою забезпечення принципу відкритості і прозорості здійснення закупівель та надання учасникам повної та достовірної інформації щодо переліку послуг, які їм необхідно буде відшкодовувати.

11. Вимога щодо обов’язкового погодження примірного двотижневого меню з Державною установою «Миколаївський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України».
Розділом «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розроблене та затверджене примірне двотижневе меню…обов’язково погоджене з Державною установою «Миколаївський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України…».

Вважаємо вищезазначену умову дискримінаційною і такою, що обмежує коло потенційних учасників, виходячи з того, що чинним законодавством не передбачено погодження примірного двотижневого меню з Державними установами, а саме з Обласними лабораторними центрами Міністерства охорони здоров’я України.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині обов’язкового погодження примірного двотижневого меню з Державною установою «Миколаївський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», а саме – видалити умови «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розроблене та затверджене примірне двотижневе меню…обов’язково погоджене з Державною установою «Миколаївський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України…» Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації.

12. Вимога щодо відповідності ДСТУ, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства.
Абзацом 3 Додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу: «Послуги повинні відповідати ДСТУ, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства».

Вважаємо, що Замовнику необхідно конкретизувати, яким саме ДСТУ повинні відповідати послуги, зазначити вичерпний перелік ДСТУ, яким повинні відповідати послуги або видалити «ДСТУ» з вищезазначеної вимоги.
Також, слід звернути увагу Замовника, що відповідно до чинного законодавства Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» не існує.
Станом на сьогодні існує Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Вважаємо, що Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації щодо відповідності ДСТУ, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства, а саме умов: «Послуги повинні відповідати ДСТУ, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства» абзацу 3 Додатку 3 Тендерної документації та викласти у редакції: «…Послуги повинні відповідати (зазначити вичерпний перелік ДСТУ або видалити «ДСТУ»), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства».

Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до пункту 5 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Зазначені вище положення тендерної документації унеможливлюють участь постачальників на рівних умовах.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
У відповідності до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 5, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:

Усунути порушення статті 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», допущене під час проведення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень «Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015) Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)», оголошеної з ідентифікатором закупівлі UA-2019-10-16-003496-b, а саме внести зміни до Тендерної документації у наступному:
1) у частині зазначення факсу, а саме видалити слово «факс» з розділу «Необхідні відомості про Учасника торгів» Додатку № 1 Тендерної документації;
2) видалити умови «…Також Учасник повинен мати складське приміщення на території Миколаївської області…» з пункту 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації;
3) викласти умову «…у якості документально підтвердження в складі тендерної пропозиції надати копії документів, які підтверджують наявність у Учасника холодильного обладнання для надання послуги, а саме: копії свідоцтва про право власності або договорів оренди та/або позички, чи документів на підтвердження права господарського відання (копія витягу зі статуту, копія оборотно-сальдової відомості рахунку 10 балансу підприємства «Основні засоби», копію інвентаризаційного опису…» пункту 1 частини 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації у редакції «…копії документів, які підтверджують наявність у Учасника холодильного обладнання для надання послуги, а саме: договір оренди складського приміщення, у якому зазначено наявність холодильного обладнання…»;
4) конкретизувати у якому саме значенні Замовник вживає термін «спеціалізований автотранспорт» або у всій Тендерній документації замінити «спеціалізований автотранспорт» на «автотранспорт»;
5) видалити умови «…З урахуванням закладів, де буде надаватись послуга з організації харчування, загальна кількість зазначених у довідці Учасника працівників виробничого персоналу (завідуючий виробництвом, технолог, повар, кухонний робітник, тощо), який буде задіяний для організації харчування, має складати не менше 125 осіб…» з частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації;
6) видалити умови «…«Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії посвідчень/посвідчення відповідальної особи (осіб) за електрогосподарство, за газове господарство…» з частини 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації;
7) зазначити вичерпний перелік холодильного обладнання щодо якого необхідно буде здійснювати обслуговування чи ремонт, вичерпний перелік обставин, за яких настає обов’язок особи учасника-переможця здійснити обслуговування чи ремонт холодильного обладнання, умови підтвердження передачі учаснику-переможцю холодильного обладнання належного стану та такого, що на час передачі не потребує ремонту;
8) внести змінити до умови «Довідка уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документа (надається у паперовому вигляді або у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу)» у частині 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 Тендерної документації та викласти у редакції: «Довідка уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документа»;
9) внести зміни в умову «Учасник (у подальшому надавач послуги) повинен забезпечити обслуговування та поточний ремонт технологічного обладнання (наявність технологічних допусків, тощо)» абзацу 7 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації та зазначити замість «тощо» вичерпний перелік документів, які необхідні Замовнику для підтвердження відповідності учасника вимогам Тендерної документації, та додати до Тендерної документації інформацію, які саме (для чого саме) технологічні допуски Замовник вимагає, хто видає технологічні допуски, наявність яких вимагається Замовником у Тендерній документації;
10) внести зміни до умови Тендерної документації щодо відшкодовування Замовнику вартості використаної електроенергії, послуг з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі та зазначити у редакції: відшкодовування Замовнику вартості використаної електроенергії, послуг з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі відбувається згідно з показниками лічильників приміщень, які надані учаснику (у подальшому надавачу послуг) для надання послуг, які є предметом закупівлі, тобто за фактично використану електроенергію, фактично використані послуги з теплопостачання, газопостачання, водопостачання, водовідведення, необхідного для забезпечення технологічного процесу приготування їжі»;
11) видалити умови «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розроблене та затверджене примірне двотижневе меню…обов’язково погоджене з Державною установою «Миколаївський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України…» Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації;
12) конкретизувати, які саме послуги входять до «інших послуг» Договору, який розміщено у Додатку 7 Тендерної документації, зазначити вичерпний перелік послуг, які необхідно буде відшкодовувати;
13) внести зміни до умов: «Послуги повинні відповідати ДСТУ, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства» абзацу 3 Додатку 3 Тендерної документації та викласти у редакції: «…Послуги повинні відповідати (зазначити вичерпний перелік ДСТУ або видалити «ДСТУ»), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим відповідним нормативно-правовим актам чинного законодавства»;
14) внести зміни до Абзацу1 Розділу «Вимоги до учасника» Додатку 3 Тендерної документації, яким встановлено вимогу: «У разі заборгованості бюджетних коштів забезпечувати харчування дітей за рахунок власних оборотних коштів», а саме – обмежити таку вимогу строком до 15 календарних днів або виключити таку вимогу з Тендерної документації та проекту договору;
15) внести інші зміни до Тендерної документації, необхідність внесення яких заявлено за текстом цієї вимоги.

З повагою та сподіваннями на плідну співпрацю,
Потенційний учасник Процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 19:31
Ознайомившись з Вашою Вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015) Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)» за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 повідомляємо таке.
По-перше предметом закупівлі є послуги з організації харчування в навчальних закладах міста, а не товар як вказано Вами у тексті Вашої Вимоги.
По-друге Замовником будуть враховані Ваші зауваження у розрізі уточнень та неврахованих моментів тендерної документації та внесені відповідні зімни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-003496-b.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 24 листопада 2019 17:41
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом допуску до аукціону учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Рішення Замовника про допуск до аукціону учасника КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ порушують законні інтереси Суб’єкта оскарження.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 20:49
рішення від 27.11.2019 № 17489 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 20:49
рішення від 12.12.2019 № 18513.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 20:57

Документи подані скаржником

24 листопада 2019 17:41
Скарга.pdf
24 листопада 2019 17:41
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-10-16-003496-b694e4226814e425aadee0b0b6a225df8
Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Місцезнаходження: 54001, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Документи
Відхилено
Документи

Документи

15 листопада 2019 21:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 12:01
sign.p7s
15 листопада 2019 11:58
9.ЕБГ _КВПОХНЗ UA-2019-10-16-003496-b.zip
15 листопада 2019 11:58
медичны картки дипломи3.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні книжки дипломи Т-Я.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи2.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Р-С.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Н-П.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи К-Л.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Г-З.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи А-В.pdf
15 листопада 2019 11:58
Медичні документи-3.PDF
15 листопада 2019 11:58
лист МО Лабораторія МОЗ.pdf
15 листопада 2019 11:58
Довідка ЕЦП.pdf
15 листопада 2019 11:58
диратизація дезінсекція.pdf
15 листопада 2019 11:58
державний акт земля.pdf
15 листопада 2019 11:58
Технічний паспорт будівлі.pdf
15 листопада 2019 11:58
ОСВ 10.PDF
15 листопада 2019 11:58
Листи довідки2.PDF
15 листопада 2019 11:58
Листи довідки.pdf
15 листопада 2019 11:58
Експлуатаційний дозвіл.pdf
15 листопада 2019 11:57
дизенфекція склад.pdf
15 листопада 2019 11:57
Дезінсекція.pdf
15 листопада 2019 11:57
Відгук Школа №11.pdf
15 листопада 2019 11:57
Відгук Дельфін.pdf
15 листопада 2019 11:57
аналогічні договори акти.pdf
15 листопада 2019 11:57
аналогічний договір акти.pdf

Документи

15 листопада 2019 21:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 17:44
sign.p7s
15 листопада 2019 17:41
12. 632-665.pdf
15 листопада 2019 17:41
11.Стор. 554-631.pdf
15 листопада 2019 17:41
10. Стор.529-553.pdf
15 листопада 2019 17:41
8.Меню-ч.4.pdf
15 листопада 2019 17:41
7.Меню-ч.3.pdf
15 листопада 2019 17:41
6.Меню-ч.2.pdf
15 листопада 2019 17:41
5.Меню-ч.1.pdf
15 листопада 2019 17:41
4.Мед. книжки-4.pdf
15 листопада 2019 17:41
3.Мед. книжки-3.pdf
15 листопада 2019 17:41
2.Мед.книжки-2.pdf
15 листопада 2019 17:41
1.Мед.книжки-1.pdf
15 листопада 2019 17:41
Реєстр документів.pdf

Документи

15 листопада 2019 21:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 19:50
sign.p7s
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть7.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть6.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть5.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть4.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть3.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть2.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть1.pdf

Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:01
sign.p7s
15 листопада 2019 11:58
9.ЕБГ _КВПОХНЗ UA-2019-10-16-003496-b.zip
15 листопада 2019 11:58
медичны картки дипломи3.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні книжки дипломи Т-Я.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи2.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Р-С.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Н-П.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи К-Л.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи Г-З.pdf
15 листопада 2019 11:58
медичні картки дипломи А-В.pdf
15 листопада 2019 11:58
Медичні документи-3.PDF
15 листопада 2019 11:58
лист МО Лабораторія МОЗ.pdf
15 листопада 2019 11:58
Довідка ЕЦП.pdf
15 листопада 2019 11:58
диратизація дезінсекція.pdf
15 листопада 2019 11:58
державний акт земля.pdf
15 листопада 2019 11:58
Технічний паспорт будівлі.pdf
15 листопада 2019 11:58
ОСВ 10.PDF
15 листопада 2019 11:58
Листи довідки2.PDF
15 листопада 2019 11:58
Листи довідки.pdf
15 листопада 2019 11:58
Експлуатаційний дозвіл.pdf
15 листопада 2019 11:57
дизенфекція склад.pdf
15 листопада 2019 11:57
Дезінсекція.pdf
15 листопада 2019 11:57
Відгук Школа №11.pdf
15 листопада 2019 11:57
Відгук Дельфін.pdf
15 листопада 2019 11:57
аналогічні договори акти.pdf
15 листопада 2019 11:57
аналогічний договір акти.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Южноукраїнський комбінат харчування Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 19:50
sign.p7s
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть7.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть6.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть5.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть4.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть3.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть2.pdf
15 листопада 2019 19:45
File_1_Часть1.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2019 13:31
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015) на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій».
Документи:
18 грудня 2019 13:31
Електронний цифровий підпис
18 грудня 2019 13:30
Протокол №1.7.pdf

Актуальні тендери

До пошуку