Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжко 1-спальне з металевою сіткою
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003441-b ● 163d935ce302405e94e89584b8f7c471
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Код ЄДРПОУ: | 02125639 |
Вебсайт: | http://udpu.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2 |
Контактна особа: |
Олена Юрченко +380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 13:28 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Ліжко 1-спальне з металевою сіткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти загального фонду державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 09:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
21 жовтня 2019 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2019 09:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кромка ПВХ
Дата подання: 19 жовтня 2019 12:59
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 09:22
Шановний замовнику. В описі щодо предмету закупівлі ви вказали два типа ПВХ кромки " Матеріал: ДСП ламінована 16 мм, ПВХ - 2,0 мм, фасади - ПВХ - 1,0 мм." Предмет закупівлі має одну деталь з дсп ламінованого. Яка товщина ПВХ кромки повинна бути? Дякую
Відповідь: кромка ПВХ 2,0 мм, в оголошення про закупівлю внесли зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003441-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРАВАНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3160914736
Дата подання: 19 жовтня 2019 14:08
Термін поставки
Згідно наказу N35 від 13.04.2016 ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» пункт 9.5. Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору, або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Згідно з частиною четвертою статті 36 Закон України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Виходячи з умов даного тендеру замовник встановив строки поставки товару до 10 листопада 2019 року. В свою чергу підписання договору може відбутися після запланованої дати поставки і це не вважатися порушенням з боку замовника. В звязку з чим:
- цей договір може бути визнаним не дійсним і може бути відмова у реестрації Казначейською службою України
- постачальник не має уяви на момент проведення Аукціону про реальні терміни на виконання зобов’язань щодо поставки товару.
Вважаємо ці умови дискримінаційними, вимагаємо змінити термін поставки на такий, що рахуватися від моменту підписання договору. Наприклад «30 днів з моменту підписання договору», або встановити термін поставки, щоб він не суперечив законам України.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з умов даного тендеру замовник встановив строки поставки товару до 10 листопада 2019 року. В свою чергу підписання договору може відбутися після запланованої дати поставки і це не вважатися порушенням з боку замовника. В звязку з чим:
- цей договір може бути визнаним не дійсним і може бути відмова у реестрації Казначейською службою України
- постачальник не має уяви на момент проведення Аукціону про реальні терміни на виконання зобов’язань щодо поставки товару.
Вважаємо ці умови дискримінаційними, вимагаємо змінити термін поставки на такий, що рахуватися від моменту підписання договору. Наприклад «30 днів з моменту підписання договору», або встановити термін поставки, щоб він не суперечив законам України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 09:57
Замовником даної закупівлі є державна установа, що фінансується за кошти державного бюджету. Оплата за товар здійснюється відповідно до п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Тому ми внесли зміни до 3.4. Оголошення про закупівлю у розділ "Умови оплати", змінивши 15 банківських днів на 10 б/днів з моменту отримання товару. В даному випадку закупівля буде завершена вчасно, відповідно до п. 9.5 Наказу № 35 ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016
п. 3.4 Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної. Оплата за товар проводиться згідно видаткової накладної протягом 10 банківських днів після доставки товару на територію замовника. Оплата здійснюється Замовником відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки фінансування – по мірі надходження фінансування та проведення оплати ГУ ДКСУ.
п. 3.4 Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної. Оплата за товар проводиться згідно видаткової накладної протягом 10 банківських днів після доставки товару на територію замовника. Оплата здійснюється Замовником відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки фінансування – по мірі надходження фінансування та проведення оплати ГУ ДКСУ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" |
134 400,00
UAH з ПДВ
|
125 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНДАСТРІ" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
126 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Літпол-Україна" |
162 600,00
UAH з ПДВ
|
154 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРАВАНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
156 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТКС ПРОМ" #40255677 |
Переможець |
125 700,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 11:12
|
ДогСкан.pdf | укладений |
05 листопада 2019 11:11
|