Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
133 111,70 UAH
UA-2019-10-16-003202-b 3477faba8a384c3bb49cdca4036a5718
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Кушнір

+380567675062 ekotd12tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899708
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Контактна особа: Надія Іванівна Кушнір
+380567675062
ekotd12tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Керуючись Законом закупівля теплової енергії може здійснюватися шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. Технічна неможливість постачання теплової енергії КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №10» ДМР іншим постачальником крім Комунальне підприємство «ТЕПЛОЕНЕРГО» Дніпровської міської ради до мереж, яких підключені об’єкти Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 10» Дніпровської міської ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Липнева,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Остаточний розрахунок за спожиту теплову енергію проводиться в продовж 5 діб після одержання рахунку Теплопостачальної організації. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

16 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:10
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 133 111,70
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:19

Документи

16 жовтня 2019 16:19
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:19
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
133 111,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 16:19
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:19
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 13:58
дод. угода.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 10:45
дод. угода.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 13:48
договір 011433.pdf укладений
22 жовтня 2019 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 011433
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума, визначена в договорі становить 76014,42 грн.(сімдесят шість тисяч чотирнадцять грн. 42 коп.), в т.ч. ПДВ 12669,07 грн., в тому числі - Міський бюджет (загальний фонд) - 75547,81 грн. (сімдесят п'ять тисяч п'ятсот сорок сім грн. 81 коп.), в т.ч. ПДВ - 12591,30 грн.; - Відшкодовані кошти - 466,61 грн. (чотириста шістдесят шість грн. 61 коп.), в т.ч. ПДВ -77,77 грн.
Номер договору про закупівлю: 011433
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 76 014,42
UAH (в тому числі ПДВ 12 669,07 UAH)