Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
27 200,00 UAH
UA-2019-10-16-002836-b ● ac51087962604882b42853f393e8cebb
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна державна адміністрація (апарат) |
Код ЄДРПОУ: | 20089290 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул.Соборна 70 |
Контактна особа: |
Анатолій Лебідь +380432651746 lebid@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 27 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 15:27 |
Документація на принтери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:59
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документацією і вимогами даної закупівлі передбачені торгові марки та моделі необхідного нам обладнання та обов’язок учасників зазначати їх в своїх пропозиціях.
До участі в закупівлі допускаються платники і неплатники ПДВ, загальна вартість пропозицій (товару) яких не буде вищою за зазначену в документації та оголошенні даної закупівлі.
До участі в закупівлі допускаються платники і неплатники ПДВ, загальна вартість пропозицій (товару) яких не буде вищою за зазначену в документації та оголошенні даної закупівлі.
Запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:26
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 17:43
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документацією і вимогами даної закупівлі передбачені торгові марки та моделі необхідного нам обладнання та обов’язок учасників зазначати їх в своїх пропозиціях.
До участі в закупівлі допускаються платники і неплатники ПДВ, загальна вартість пропозицій (товару) яких не буде вищою за зазначену в документації та оголошенні даної закупівлі.
Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (пункт 6 «Інструкції про порядок використання електронної системи») Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Пропозиції учасників, які не відповідають умовам закупівлі визначеними документацією Замовника, будуть дискваліфіковані.
До участі в закупівлі допускаються платники і неплатники ПДВ, загальна вартість пропозицій (товару) яких не буде вищою за зазначену в документації та оголошенні даної закупівлі.
Згідно наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (пункт 6 «Інструкції про порядок використання електронної системи») Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Пропозиції учасників, які не відповідають умовам закупівлі визначеними документацією Замовника, будуть дискваліфіковані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
22 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" |
26 400,00
UAH з ПДВ
|
24 979,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
26 994,00
UAH з ПДВ
|
24 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" |
26 780,00
UAH з ПДВ
|
26 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Очікує рішення |
22 080,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 жовтня 2019 15:11 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність кошторисних призначень для придбання обладнання за КЕКВ 2110 (предмети, матеріали, обладнання та інвентар) |
Документи:
23 жовтня 2019 15:11
|
Протокол на принтери.pdf |