Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апельсини, мандарини, лимони, банани, яблука
Очікувана вартість
91 667,07 UAH
UA-2019-10-16-002824-b db327e36cc4a49c2bdb72588ea7b5b38
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лізогубова Каріна Олександрівна

+380612869668 zddi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02770096
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Контактна особа: Лізогубова Каріна Олександрівна
+380612869668
zddi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 15:31
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 15:31
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:25
Очікувана вартість: 91 667,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
565 кг
Апельсини (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
380 кг
Мандарини (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
101 кг
Лимони (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
162 кг
Банани (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2950 кг
Яблука (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000017 ● 030bed23b85a46df8b5a7e37b8f5ef2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.10.2019 № 171

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель згідно переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.10.2019 № 171


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2019-10-16-002824-b, ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, яка проводиться Комунальною установою "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з проведеним моніторингом та виявленими порушеннями Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та оголошення про закупівлю у вигляді виправлення даних

2019-10-23 16:26:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. Встановлено порушення вимог наказу №680.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 80 853,06
UAH з ПДВ
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ" 84 881,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панфілов Михайло Іванович 91 000,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 08:55
Дов. санкции.PDF
01 листопада 2019 16:04
пропоз.оновл..PDF
30 жовтня 2019 09:50
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:48
Уставние.rar
30 жовтня 2019 09:48
тех. вимог..PDF
30 жовтня 2019 09:48
пропозиц..PDF
30 жовтня 2019 09:48
проект договору.PDF
30 жовтня 2019 09:48
кач. цитрус.PDF
30 жовтня 2019 09:48
Додаток 1.rar
30 жовтня 2019 09:48
довідка зах.довкілля.PDF
30 жовтня 2019 09:48
дов. аналог.дог. фрукти.PDF
30 жовтня 2019 09:48
Дов ст17.PDF
30 жовтня 2019 09:48
аналог дог.фрукти.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:57
якість.pdf
31 жовтня 2019 14:57
технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 14:57
тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 14:57
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 14:57
Наказ про призначення.pdf
31 жовтня 2019 14:57
лист-пояснення.pdf
31 жовтня 2019 14:57
Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 14:57
копія статуту.pdf
31 жовтня 2019 14:57
копія мед книжки водія.pdf
31 жовтня 2019 14:57
Копія вик аналог дог.pdf
31 жовтня 2019 14:57
довідка сертифікація.pdf
31 жовтня 2019 14:57
довідка про учасника.pdf
31 жовтня 2019 14:57
довідка про санкції.pdf
31 жовтня 2019 14:57
довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 10:19
doc.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"

ФОП Панфілов Михайло Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Відхилено 74 999,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 10:37
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
Рішення скасоване 75 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:58
ТОВ "ОКТО КОМПАНІ"
#41876086
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:00
ФОП Панфілов Михайло Іванович
#2105914494
Відхилено 91 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 17:05

Інформація про відміну

Дата відміни
14 листопада 2019 17:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі