Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір А 4 для чорно-білого друку та копіювання
Очікувана вартість
12 930,00 UAH
UA-2019-10-16-002756-b ● 4fcc496f83414fcb9baafabf6b9d5e16
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26203284 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64, к.171 |
Контактна особа: |
Кравченко Оксана Миколаївна 380577253148 kravchenko.gs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 12 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155 пачка
Офісний папір А 4 для чорно-білого друку та копіювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 64, к. №179
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 15:20 |
Проект договору3.doc |
16 жовтня 2019 15:20 |
Оголошення та інструкція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:27
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Управлінню праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради в даний час для роботи необхідний офісний папір А 4 для чорно-білого друку та копіювання з технічними та якісними характеристиками, що викладені в п. 4.2. оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Додатково повідомляємо що, згідно з пп. 8 п.5 оголошення про проведення допорогової закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати листа в довільній формі про те, що при виготовленні (доставці) товару здійснюються заходи із захисту довкілля.
Додатково повідомляємо що, згідно з пп. 8 п.5 оголошення про проведення допорогової закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати листа в довільній формі про те, що при виготовленні (доставці) товару здійснюються заходи із захисту довкілля.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-002756-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:43
Неправомірне відхилення
ТОВ “Український папір” ознайомилось із Протоколом №8/2 засідання тендерного комітету від 30.10.2019р. про розгляд пропозиції учасника, та не погоджується з рішенням про відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” по причині того, що «Виробником паперу А4 80 Rey Copy, який запропоновано ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», є ЗАТ «Інтернешнл пейпер» (Російська Федерація). Відповідно до абзацу 4 пп. 2 п. 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 року № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», заборонено здійснення державних закупівель товарів походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.»
Зазначаємо, що посилання на розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» як на підставу для заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт, послуг у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації є безпідставним з огляду на наступне. Зазначеним розпорядженням Кабінету Міністрів України було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені. Крім того, за результатами пошуку інформації щодо застосування санкцій до ТОВ «Українській папір» та іноземного суб’єкта господарської діяльності ЗАО «Інтернешнл пейпер», здійсненого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, відомості відсутні.
Також додаємо Роз’яснення Вих.№3302-05/4087-07 від 09.02.2015 щодо підпункту 2 пункту 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», та Рішення №6306-р/пк-пз від 21.05.2019р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” та просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що посилання на розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» як на підставу для заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт, послуг у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації є безпідставним з огляду на наступне. Зазначеним розпорядженням Кабінету Міністрів України було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені. Крім того, за результатами пошуку інформації щодо застосування санкцій до ТОВ «Українській папір» та іноземного суб’єкта господарської діяльності ЗАО «Інтернешнл пейпер», здійсненого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, відомості відсутні.
Також додаємо Роз’яснення Вих.№3302-05/4087-07 від 09.02.2015 щодо підпункту 2 пункту 1 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», та Рішення №6306-р/пк-пз від 21.05.2019р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” та просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції та повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2019 12:04
Члени тендерного комітету Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради вирішили відхилити вимогу про усунення порушення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР відповідно до абзацу 4 пп. 2 п. 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 року № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
11 094,90
UAH з ПДВ
|
10 769,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
11 271,60
UAH з ПДВ
|
10 778,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
11 308,80
UAH з ПДВ
|
10 862,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
10 769,40
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 12:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
10 778,70
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор_123.pdf | укладений |
19 листопада 2019 10:10
|