Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання овочів та фруктів (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
7 360,00 UAH
UA-2019-10-16-002736-b 0fe91d63999c48699ff98493562a0b8f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Земенкова

+380990239785
+380990239785
cspds-mh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38966457
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б
Контактна особа: Марина Земенкова
+380990239785,+380990239785
cspds-mh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 15:37
Очікувана вартість: 7 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,36%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 кілограм
Марква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, пр-к Олександра Поля, 121-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
72 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
134 кілограм
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
75 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
81 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
81 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником рахунку на оплату партії товару, у відповідність до ст.49 Бюджетного кодексу, протягом 10 банківських днів. До рахунку додається видаткова накладна. У розрахункових документах на оплату товару вказується номер та дата договору та видаткової накладної, згідно з якою здійснюється оплата за поставлений товар. Розрахунки за Договором проводяться в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Попередня оплата товару не проводиться - (непередбачено). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карпенко С.В 7 256,20
UAH з ПДВ
6 799,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Алькос" 7 357,00
UAH з ПДВ
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:07
оновлена пропоз..PDF
21 жовтня 2019 13:16
сан.обр. водитель.PDF
21 жовтня 2019 13:16
пропозиц.овощи.PDF
21 жовтня 2019 13:16
кач.овочі.PDF
21 жовтня 2019 13:16
Уставні.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 15:45
Уставні.rar
22 жовтня 2019 15:45
транспорт, поставка.rar
22 жовтня 2019 15:44
сертиф.pdf
22 жовтня 2019 15:44
проект договору.pdf
22 жовтня 2019 15:43
довідки.pdf
22 жовтня 2019 15:43
вимоги якісні.pdf
22 жовтня 2019 15:43
вимоги якісні.pdf
22 жовтня 2019 15:43
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карпенко С.В

Товариство з обмеженою відповідальністю "Алькос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карпенко С.В
#2291600197
Переможець 6 799,90
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:30

Документи

24 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:29
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карпенко С.В
#2291600197
6 799,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:29
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:39
Договір овочі.pdf укладений
28 жовтня 2019 14:39