послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them. (emergency services, bridge over Konka River on the highway С081405 /О081491/ - Voskresenka at km 0 + 488 in the Pologovsky district)
Очікувана вартість
12 475 190,00 UAH
UA-2019-10-16-002599-b 85c9c5d694f641709123c92f82b3adcb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Oleksandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 09:00
Очікувана вартість: 12 475 190,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 187 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %
Publication date: 16 жовтня 2019 15:04
Enquiries until: 08 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2019 09:00

Information

Estimated total value: 12 475 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 187 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет).)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them. (emergency services, bridge over Konka River on the highway С081405 /О081491/ - Voskresenka at km 0 + 488 in the Pologovsky district).(10.2. Source of procurement financing: subvention funds from the state budget to local budgets under KPKVK MB 3517462 (regional budget).)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги щодо наявності випробувальної дорожньої лабораторії
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:07
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:36
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути та збільшити перелік документів, якими можливо підтвердити наявність власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії. Підтвердженням наявності випробувальної дорожньої лабораторії може бути не тільки свідоцтво про атестацію лабораторії (сертифікацію) з додатком, а й інші документи. Наприклад: - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 з додатком: - Сертифікат визначення (або визнання) вимірювальних можливостей з додатком; - Рішення про визнання спроможності проведення вимірювань з додатком. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 28.10.2019 №3 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги щодо надання інформації про виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:31
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 15:36
Відповідно до Додатку №1 тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про обсяги наданих послуг по договору з експлуатаційного утримання або поточного ремонту мостових переходів (шляхопроводів, мостів) на автомобільних дорогах протягом 2016-2019 років. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінацію учасників. Оскільки, порушує права на участь Учасників, які мають досвід з будівництва, реконструкції та капітального ремонту мостових переходів (мостів та шляхопроводів). Відповідно до визначення, наведеному в державних нормах ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво та реконструкція значно перевищує об’єм та склад робіт з капітального ремонту. Витяг з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»: 3.7. Капітальний ремонт Сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. 3.11. Нове будівництво Будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва. 3.21. Реконструкція Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності). Враховуючи вищенаведене, зрозуміло, що підприємства маючи досвід з будівництва та/або реконструкції мостових переходів (мостів або шляхопроводів), можуть якісно надати послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405 /О081491/ - Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі. Тому, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, якими передбачити можливість надання інформації про виконання аналогічного договору не тільки з експлуатаційного утримання або поточного ремонту мостових переходів (шляхопроводів, мостів) на автомобільних дорогах, а й з будівництва, реконструкції та капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 28.10.2019 №3 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Технічна специфікація. Обсяги та перелік послуг.
Дата подання: 04 листопада 2019 19:40
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:42
Доброго дня! У зв'язку з тим, що відповідно до наданої Замовником Технічної специфікації неможливо визначити вартість послуг, просимо надати кількість матеріалів, яка повинна бути врахована. Кількісні показники відсутні у наступних пунктах таблиці "Обсяги та перелік послуг": п.11, п.12, п.13, п.19 - сталь кутова, сталь листова, гарячекатана арматура; п.14 - сталь кругла; п.16, п.17, п.21, п.22 - гарячекатана арматура та бетонні суміші; п.18 - опалубка, бетонні суміші, арматура та гарячекатана арматура; п.33-38 - взагалі відсутні обсяги робіт Також просимо надати робочі креслення. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації тендерний комітет Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» повідомляє, що протоколом від 07.11.2019 №5 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-16-002599-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 18 грудня 2019 18:02
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ»
Фактичні підстави подання скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (надалі також «учасник», «скаржник») змушене звернутись до Антимонопольного Комітету України у зв'язку із порушенням своїх прав та охоронюваних законом інтересів Державним підприємством "Місцеві дороги Запорізької області" (надалі також замовник) під час проведення процедури закупівлі з предмету: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет), (ID: 85c9c5d694f641709123c92f82b3adcb, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-002599-b . Вказана закупівля оголошена Замовником 16.10.2019. Із додержанням встановленого строку ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» розмістило свою тендерну пропозицію на відповідному акредитованому електронному майданчику для участі у даній процедурі закупівлі. 18 листопада поточного року тендерна пропозиція нашого товариства разом з пропозиціями інших учасників була розкрита. 13 грудня Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (протокол прекваліфікації від 13.12.2019) та рішення про відміну торгів відповідно до абз. 6 частини 1 ст. 31 Закону у зв’язку із фактичним допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Обґрунтування наявності порушених прав Згідно абз.2 ч.1 ст. 28 Закону «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Оскільки рішенням Замовника від 13.12.2019 тендерна пропозиція нашого підприємства відхилена, то ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» позбавлене права і будь-якої можливості взяти участь в електронному аукціоні, а оцінка нашої пропозиції проводитись не буде. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. З огляду на таке вказане рішення Замовника від 13.12.2019 р., буз сумніву, порушує права нашого підприємства на участь у вказаних торгах на підставі та в порядку, передбаченому законодавством України про публічні закупівлі. Обґрунтування незаконності рішень Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують. Як вбачається своє рішення від 13.12.2019 р. Замовник прийняв, спираючись на абз. 2 п.1 та п.4 частини 1 ст.30 Закону, та вказав, що: 1) у тендерній пропозиції ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» відсутні: - дані щодо наявності механізму для забивання стояків бар’єрної огорожі, наріжчика швів та маркувальної машини, що не відповідає вимогам Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації; 2) в «Інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування» Учасника від 15.11.2019 №15/11-06 відсутня інформація щодо форми трудових відносин з працівниками, інформації про яких зазначена у пунктах 21 та 86, що не відповідає вимогам п.2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, та наголошує, що воно є необ’єктивним, необґрунтованим та незаконним, а тендерна пропозиція нашого підприємства має бути допущеною до аукціону на підставі наступного. По-перше. ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» як учасник торгів повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону та тендерною документацією. Так частина 3 даної статті встановлює, що: «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)». Натомість Замовником ані в Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», ані в Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації взагалі не встановлена вимога щодо наявності/залучення учасником конкретних механізмів, тим більше не встановлена вимога щодо наявності «механізму для забивання стояків бар’єрної огорожі, наріжчика швів та маркувальної машини». Замовником лише у п.1 таблиці Додатку 1 визначено, що учасник, має надати «Копію інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 3), з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), реєстраційного номеру або державного номерного знаку відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (стосовно машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації), інвентарного номеру (стосовно обладнання (машин та механізмів), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України), року випуску, власне, орендоване. На підтвердження відповідності даного кваліфікаційного критерію ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» у складі власної тендерної пропозиції (файл «1. Інформація про наявність обладнання_машин та механізмів.pdf») надано фотокопію «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин і механізмів), необхідних для виконання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі» вих. №15/11-17 від 15.11.2019, в якій вказані 48 одиниць машин та механізмів, із використанням яких ми готові виконати дані послуги. По-друге. На виконання вимог п.2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» у складі тендерної пропозиції наша компанія надала «Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування» від 15.11.2019 №15/11-06 (файл «6. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників.pdf»), в якій міститься інформація про залучення 112 фахівців, по 110 з яких інформація є повною та вичерпною відповідно до вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації! І лише щодо двох спеціалістів (асфальтобетонника 3 розряду та завідувача виробництвом) нами не була вказана інформація про форму трудових відносин! При цьому слід відзначити, що тендерна документація взагалі не містить вимог про кількість працівників, які учасник має зазначити в даній довідці. У будь-якому разі є очевидним, що вказані послуги можуть бути цілком успішно виконані 110 спеціалістами із наведених 112. Приймаючи до уваги наведені факти та підстави, вважаємо, що неправомірні рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, а також рішення про відміну торгів відповідно до абз. 6 частини 1 ст. 31 Закону у зв’язку із фактичним допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій порушують право ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» як учасника торгів на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому мають бути скасованими. За подання цієї скарги внесено плату у розмірі 5 тис. грн. згідно платіжного доручення №11573 від 17.12.2019. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.3,18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Державним підприємством "Місцеві дороги Запорізької області" (код ЄДРПОУ 42698149) при прийнятті рішення від 13.12.2019 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (ідентифікаційний код 32794511). 3. Зобов'язати Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" (код ЄДРПОУ 42698149) скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (ідентифікаційний код 32794511) у процедурі закупівлі з предмету: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет), (ID: 85c9c5d694f641709123c92f82b3adcb, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-16-002599-b та допустити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» ( ідентифікаційний код 32794511) до аукціону у вищевказаній процедурі закупівлі. 4. Зобов’язати Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" (код ЄДРПОУ 42698149) скасувати своє рішення про відміну торгів відповідно до абз. 6 частини 1 ст. 31 Закону у зв’язку із фактичним допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 13:01
рішення від 20.12.2019 № 18965 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 13:01
рішення від 10.01.2020 № 555.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 23:18

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 18:02
Скарга від 18.12.2019

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000008 ● cec3937ae2884fbbb8318eca20fde108
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-13 12:42:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
13.12.2019 № 231
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р. Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) (код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2019-10-16-002599-b, яка проводиться Державним підприємством "Місцеві дороги Запорізької області".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету від 13.12.2019 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» на підставі вимог абз. 2 п.1 (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) та п.4 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) частини 1 ст.30 Закону, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИДНІПРОВ’Я» на підставі вимог п.3 (наявні підстави, зазначені у статті 17 цього Закону) частини 1 ст.30 Закону та відмінено торги на закупівлю 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі))» відповідно до абз. 6 частини 1 ст. 31 Закону (допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій).

2019-12-13 15:30:45

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області", 42698149, Украина, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р.Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) (10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет).), 12475190UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 85c9c5d694f641709123c92f82b3adcb, 2019-10-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства "Місцеві дороги Запорізької області" (далі - Замовник), що оформлено протоколом № 5 від 07 листопада 2019 року; тендерні пропозиції учасників ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" та ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ". За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації. Так, у тендерній пропозиції ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" відсутні: - дані щодо наявності механізму для забивання стояків бар'єрної огорожі, наріжчика швів та маркувальної машини, що не відповідає вимогам Додатку 1 "Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям" та Додатку 3 "Технічна специфікація" до тендерної документації; - Додаток 1 "Договірна ціна" до договору про закупівлю робіт № 14-07-18від 24.07.2018, який укладений Учасником зі Службою автомобільних доріг у Полтавській області у новій редакції; - в "Інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування" Учасника від 15.11.2019 № 15/11-06 відсутня інформація щодо форми трудових відносин з працівниками, інформація про яких зазначена у пунктах 21 та 86, що не відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 "Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям" до тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. Також моніторингом встановлено, учаснику ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" підлягає відмова в участі у процедурі закупівлі та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню оскільки посадову особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення. Так, згідно даних Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, директора ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" І.Д.Тахтарова, якого уповноважено на підписання документів тендерної пропозиції та інших документів, притягнуто до відповідальності рішенням Тернівського районного суду м. Кривого Рогу за вчинення злочинів, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 Кримінального кодексу України. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 3 частини першої статті 30 Закону. Вимогами абзацу 3 частини 5 статті 28 та абзацу 6 частини 1 статті 31 Закону встановлено обов’язок Замовника щодо відміни торгів у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи те, що тендерні пропозиції ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" та ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" підлягають відхиленню, та залишається пропозиція одного учасника, торги на закупівлю Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, міст через р. Конка на автомобільній дорозі С081405/О081491/- Воскресенка на км 0+488 у Пологівському районі) підлягають відміні на підставі вимог абзацу 3 частини 5 статті 28 та абзацу 6 частини 1 статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій та їх розгляду, встановлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ "ПРИДНІПРОВ'Я" та ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" вимогам ТД. Отже, тендерні пропозиції зазначених учасників підлягають відхиленню на підставі пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 30 Закону. Таким чином, торги підлягають відміні на підставі вимог абзацу 3 частини 5 статті 28 та абзацу 6 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
UA-2019-10-16-002599-b85c9c5d694f641709123c92f82b3adcb
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВ'Я" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПІВДЕНРЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 листопада 2019 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 16:30
sign.p7s
15 листопада 2019 16:30
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 16:30
Інші документи.pdf
15 листопада 2019 16:29
Довідка про субпідрядника.pdf

Документи

18 листопада 2019 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2019 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 08:11
sign.p7s
17 листопада 2019 23:23
Альтком 12218-40 p7s.rar
17 листопада 2019 23:23
18. Проект договору.pdf
17 листопада 2019 23:23
11. Технічна специфікація.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 грудня 2019
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку