Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013-інші (код ДК 021:2015 - 45210000-2 «Будівництво будівель») «Реконструкція туристичної мультифункціональної бази «Перлина Гір» по вул. Кобилянської, 90, с. Банилів-Підгірний, Сторожинецького району Чернівецької області».
Очікувана вартість
6 510 022,00 UAH
UA-2019-10-16-002365-b 5f07c49477c24f5d8a3021781c7d0ffa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Наявність додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті. Відповідно до протоколів нарад (протокол 22.11.2017 року, 02.11.2018 року, 07.12.2018 року) обговорено проблемні питання, які виникли в процесі виконання робіт. Зокрема, в ході виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті виявлено ряд додаткових робіт не передбачених проектно-кошторисною документацією. У зв’язку з чим було прийнято рішення внести зміни до проектно-кошторисної документації та включити: трансформаторну підстанцію та резервне джерело електрозабезпечення; утеплення перекриття спортзалу корпусу №1 та скеледрому; заїзди та доріжки для осіб мало мобільних груп населення; система опалення перехідної галереї корпусу №5 (між спальним корпусом №2 та їдальнею корпус №3); вуличні санітарні вузли; котельня та джерело теплопостачання; спортивні майданчики; скоригувати розділ благоустрою території; уточнити обсяги огородження; замінити очисні споруди «ВІОТАL-30ВТ» на аналогічне обладнання системи очистки стічних вод.
Зважаючи на зазначене, проектною організацією скориговано проектно-кошторисну документацію та забезпечено проходження експертизи за всіма напрямками (експертний звіт від 04.10.2019 року №26-0646-19/2).
Протягом виконання робіт згідно договору №29 від 31.08.2017р. підрядною організацією частково виконувалися додаткові роботи згідно технологічного процесу, які виконувалися в межах коштів виділених на реалізацію проекту, а саме:
- підсилення фундаментів існуючих споруд;
- влаштування підсилення стрічкових фундаментів під перегородки по дерев’яним балкам, передбаченим проектом;
- влаштування зовнішніх стін в корпусу №1; влаштування залізобетонних сходових маршів в корпусі №1;
- підсилення, заміна дерев’яних балок перекриття;
- проведення обстеження корпусу №3 з визначенням доцільності капітального ремонту замість внесення подальшим будівництвом нового корпусу №3 за його призначенням з прокладанням зовнішніх мереж каналізації, водо- та електропостання;
- проведення обстеження зовнішнього водопроводу, джерела водопостачання - передбачити нове;
- внести зміни в проект в частині благоустрою території.
З метою забезпечення виконання робіт по даному об’єкту вважаємо за доцільне та необхідне здійснити закупівлю по об’єкту «Реконструкція туристичної мультифункціональної бази «Перлина Гір» по вул. Кобилянської, 90, с. Банилів-Підгірний, Сторожинецького району Чернівецької області» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Будторгінвест», відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 14:45
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013-інші (код ДК 021:2015 - 45210000-2 «Будівництво будівель») «Реконструкція туристичної мультифункціональної бази «Перлина Гір» по вул. Кобилянської, 90, с. Банилів-Підгірний, Сторожинецького району Чернівецької області» (кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59020, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький р-н, с. Банилів-Підгірний , вул. Кобилянської, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

16 жовтня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 6 510 022,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:45

Документи

16 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:44
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
6 510 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:44
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 11:08
Договір Перлина Гір.pdf укладений
29 жовтня 2019 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 510 022,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 085 003,67 UAH)