Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний.
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-10-16-002177-b e01e3e52e58246518c14c5da38ebcaf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вдовиченко Олександр

+380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40385478
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47
Контактна особа: Вдовиченко Олександр
+380433321520
kalynivka_miskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:49
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
430 пачка
Папір офісний ( кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка Товару здійснюється Постачальником за його рахунок. Ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Ціна за одиницю товару за цим Договором може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, а також за письмовою пропозицією Замовника при зниженні ціни, підтвердженої письмовим висновком відповідних установ. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 14:19
проект договору_папір офісний 2019.docx
16 жовтня 2019 14:19
ТД папір офісний 2019_новій.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:31
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:22
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши дане запитання,повідомляємо, що запропоновані Вами зміни в технічних умовах,взяті до уваги частково.
Так,як папір використовується для офіційних документів, а тому такий показник,як яскравість в процесі друку, сканування не матиме належного вигляду, супроводжуватиметься сірістю, помутнінням.
Беремо до уваги внести зміни в техічних умовах, лише в деяких показниках.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 32 121,00
UAH з ПДВ
30 413,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 32 611,20
UAH з ПДВ
30 418,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 11:28
оновлена_пропозиція.pdf
08 листопада 2019 11:27
код_паспорт_перем.pdf
08 листопада 2019 11:27
довідка_податкова.pdf
08 листопада 2019 11:27
довідка_мвс.pdf
31 жовтня 2019 12:58
технічні_вимоги.pdf
31 жовтня 2019 12:58
пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 12:58
опис_товару.pdf
31 жовтня 2019 12:58
накладна_ямпіль_пфу.pdf
31 жовтня 2019 12:58
накладна_бершадь_пфу.pdf
31 жовтня 2019 12:58
лист_відгук_52.pdf
31 жовтня 2019 12:58
Лист_відгук_23.PDF
31 жовтня 2019 12:58
копія_договору_52.pdf
31 жовтня 2019 12:58
копія_договору_23.pdf
31 жовтня 2019 12:58
код_паспорт.pdf
31 жовтня 2019 12:58
довітка_мтб.pdf
31 жовтня 2019 12:58
довідка_тех_вимоги.pdf
31 жовтня 2019 12:58
довідка_ст_17.pdf
31 жовтня 2019 12:58
гарантійний_лист.pdf
31 жовтня 2019 12:58
витяг_платкника_ЄП.pdf
31 жовтня 2019 12:58
витяг_єдрпоу.pdf
31 жовтня 2019 12:58
висновок_папір.pdf
31 жовтня 2019 12:58
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:15
Цінова пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 16:15
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
31 жовтня 2019 16:15
Про договір (Дот.6).pdf
31 жовтня 2019 16:15
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
31 жовтня 2019 16:15
Довідка НАЗК_Браво_15.10.zip
31 жовтня 2019 16:15
ВІДОМОСТІ (Дот.5).pdf
31 жовтня 2019 16:15
Браво_ДФС_до 25.10.pdf
31 жовтня 2019 16:15
Magistr.jpg
31 жовтня 2019 16:15
Накладні_Канц.товари.pdf
31 жовтня 2019 16:15
Договор_1.pdf
31 жовтня 2019 16:15
Відгук Тернопіль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
Переможець 30 413,90
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
30 413,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 09:47
Договіо 44.pdf укладений
18 листопада 2019 09:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 413,90
UAH