Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
16 441,00 UAH
UA-2019-10-16-001945-b 4e162d20117743399aec4f60e8bcad92
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 16 441,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
756 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (джерела фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 13:44
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:20
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: 4.5. Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 13 596,24
UAH з ПДВ
13 596,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:19
Специфікація.pdf
21 жовтня 2019 15:58
Додаток 1. Пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Статут Завірена копія.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Сертифікат MAESTRO standard+.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Положення про філію.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Лист-гарантія.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Контактні дані.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Довіреність.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Витяг з ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Висновок СЕС, файли.pdf
21 жовтня 2019 15:54
висновок клей ПВА.pdf
21 жовтня 2019 15:54
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 13 596,24
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 10:40

Документи

22 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис
22 жовтня 2019 10:39
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
13 596,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис
22 жовтня 2019 10:39
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:35
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:50
договір №157 від 28.10.2019.pdf укладений
28 жовтня 2019 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 15 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 596,24
UAH (в тому числі ПДВ 2 266,04 UAH)