Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) ((код ДК 021:2015 - 30210000-4), персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша") з ліцензійним Windows 10 Professional)
Очікувана вартість
612 000,00 UAH
UA-2019-10-16-001544-b ● 90f35162bc7546d0a2da5a6dc1634e32
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяче територіальне медичне об"єднання" Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01990803 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 20 |
Контактна особа: |
Вікторія Малихіна +380626433280,+380508390130 kmu_dtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 612 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 612,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 комплект
Персональний комп’ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша") з ліцензійним Windows 10 Professional)
Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету
Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України, шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 12:29 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc | |
16 жовтня 2019 12:29 |
Додаток № 6 Проект договору.docx | |
16 жовтня 2019 12:28 |
Тендерна документація повна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 16 жовтня 2019 16:12
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 08:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно з п.6 Додатку № 5 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником передбачено дану вимогу.
Документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 21:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 08:30
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, товари іншої торгової марки та моделі допускаються до участі в торгах, але характеристики запропонованого Учасником товару обов’язково повинні відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 5 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
При підготовці технічного завдання Замовником враховано вимоги до системного блоку згідно рекомендаційного листа МОЗ України № 19.2-09-964-13025 від 15.05.2017 р.
При підготовці технічного завдання Замовником враховано вимоги до системного блоку згідно рекомендаційного листа МОЗ України № 19.2-09-964-13025 від 15.05.2017 р.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:24
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання: Згідно з п.3 Додатка № 5 до тендерної документації замовником встановлено вимогу: «Учасник повинен чітко вказувати конкретну торгову марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам ТД».
2. Щодо другого питання: До участі у закупівлі допускаються учасники всіх форм власності зареєстровані на території України. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість товару без ПДВ і вона остаточна.
Згідно ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону , у тому числі ціни за одиницю товару.
2. Щодо другого питання: До участі у закупівлі допускаються учасники всіх форм власності зареєстровані на території України. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість товару без ПДВ і вона остаточна.
Згідно ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону , у тому числі ціни за одиницю товару.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 08:30
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з п.6 Додатку № 5 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником передбачено дану вимогу.
Процесори та ПЗ
Дата подання: 17 жовтня 2019 21:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 08:37
Шановний замовник.
В ТД вимагається процесор Intel Сore i3-8100. Щоб внести конкретику дайте відповідь: чи будете ви розглядати процесори фірми AMD Ryzen як аналоги процесорам Intel Сore? Чи вам потрібні виключно процессори Intel Сore і3 або краще?
Для уникнення контрафактної продукції Майкрософт чи будете вимагати від переможця при поставці продукції надати лист від партнера Майкрософт, що дана продукція Майкрософт була закуплена саме в нього і саме під цей тендер і в потрібному обсязі? В інакшому випадку ви можете не прийняти товар при поставці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При підготовці технічного завдання Замовником враховано вимоги до системного блоку згідно рекомендаційного листа МОЗ України № 19.2-09-964-13025 від 15.05.2017 р. Саме цим листом доведено характеристики комп'ютерного обладнання. Потрібен процесор Intel Сore i3-8100 чи Intel Сore i5-6600 або кращі. Замовником направлено листа в Державне агенстство з питань електронного урядування України на погодження та для отримання експертного висновку саме на процесор Intel Сore i3-8100.
Не переможець , а кожен Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного представника Microsoft в Україні (дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України ) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Не переможець , а кожен Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного представника Microsoft в Україні (дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України ) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
ПЗ
Дата подання: 18 жовтня 2019 09:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:25
По процессорам все понятно.
То что письмо от партнера Майкрософт приложить для квалификации надо это понятно и этот пункт есть в вашей ТД.
Т.к. письмо для квалификации приложить можно, но оно никак не заставляет продавца продать вам именно ПО от этого партнера. Письмо продавец для прохождения квалификации приложить может, но закупить ПО может где захочет. Вот поэтому: БУДЕТЕ ли вы требовать ДОПОЛНИТЕЛЬНО при поставке товара письмо от того же партнера, что это ПО было куплено именно у него и именно в нужном количестве для этого тендера?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, для уникнення контрафактної продукції Microsoft, Замовник може додатково при поставці товару з первинними документами (видатковими накладними на товар) запросити у Постачальника товару підтверджуючого листа. Замовник може і сам звернутися за підтверджуючою інформацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
554 580,00
UAH з ПДВ
|
539 256,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
564 480,00
UAH з ПДВ
|
539 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦСО НІКРОН" |
558 668,88
UAH з ПДВ
|
548 476,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
561 978,00
UAH з ПДВ
|
548 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
569 758,32
UAH з ПДВ
|
549 078,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
594 444,53
UAH з ПДВ
|
575 466,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
539 256,96
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 09:38
|
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3032020536 |
Переможець |
539 280,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:03
|
Звіт про виконання договору.PDF | укладений |
02 січня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 08:50
|
Договір про закупівлю товарів.PDF | укладений |
09 грудня 2019 08:49
|
SCAN_6598.PDF | укладений |
09 грудня 2019 08:48
|
погодження_29.11.2019.xlsx | укладений |
09 грудня 2019 08:48
|