Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури"
Очікувана вартість
617 030,00 UAH
UA-2019-10-16-001266-b c6046d9fd5924b2596f53557c55bd5a6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свиридюк Світлана Володимирівна

380442797846 kadry-museum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей історії України
Код ЄДРПОУ: 02226103
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Володимирська,2
Контактна особа: Свиридюк Світлана Володимирівна
380442797846
kadry-museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:21
Очікувана вартість: 617 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 085,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18510.9 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури" Джерело фінансування закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на підставі оформлених належним чином актів прийому-передачі наданих послуг (форма КБ-2б, КБ-3) протягом 20-ти банківських днів з дати їх підписання у разі наявності бюджетного фінансуванняна на банківський рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний досвід
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:40
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:21
Можна замість форми КБ3 надати акти виконаних робіт?
Відповідь: Національний музей історії України уважно розглянув Ваше звернення та керуючись ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Національний музей історії України (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та ін. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником у тендерній документації встановлено, що Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
Шляхом подання Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; предмет Закупівлі; сума договору. Також Учасник повинен надати договір, який вказано в Інформаційній довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), акту виконаних послуг та/або іншого документу, який підтверджує факт надання послуг, які є предметом закупівлі.
У випадку подання учасником замість форми КБ3 актів виконаних робіт, Замовник не буде відхиляти пропозицію такого учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000047 ● 26cccf7b88e64617b6d2bb952c7cf47a
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-10-16-001266-b 16.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:52:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури", очікуваною вартістю 617 030,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-16-001266-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
з яких підстав не укладений договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 14:47:49

пояснення в рамках моніторингу

Інформація та документи що запиту наявні в додатку

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення в додатку (протокол про відміну закупівлі)

2020-07-03 11:31:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів

2020-08-12 15:54:31

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 561 524,00
UAH з ПДВ
561 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙ СОФТ ТЕКНОЛОДЖІ" 607 500,00
UAH з ПДВ
598 244,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 10:55
довідка мвс.pdf
13 листопада 2019 10:55
довідка пдв.pdf
13 листопада 2019 10:55
корупційні правопорушення2.pdf
13 листопада 2019 10:55
корупційні правопорушення.pdf
13 листопада 2019 10:55
не банкрут.pdf
13 листопада 2019 10:54
пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 17:49
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:49
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:47
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:47
транспортні засоби.pdf
31 жовтня 2019 17:47
статут о.pdf
31 жовтня 2019 17:47
кошторис.pdf
31 жовтня 2019 17:47
Fwd_ Fwd_ Гарантия_21378 (1).zip
31 жовтня 2019 17:47
декларація 1,3 м.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обробка даних.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналогічний договір.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обробка даних 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 4.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 3.pdf
31 жовтня 2019 17:47
якісні х-стики.pdf
31 жовтня 2019 17:47
сертифікат корупція.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 1.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
паспорт+код.pdf
31 жовтня 2019 17:47
тех.вимоги.pdf
31 жовтня 2019 17:47
мат-тех база.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відомості єдр.pdf
31 жовтня 2019 17:47
розрахунок ціни тп.pdf
31 жовтня 2019 17:47
витяг пдв.pdf
31 жовтня 2019 17:47
наявність працівників.pdf
31 жовтня 2019 17:47
опис документів.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналогічний акт.pdf
31 жовтня 2019 17:47
бенефіціарний власник.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відгук.pdf
31 жовтня 2019 17:47
замовник відхиляє тп.pdf
31 жовтня 2019 17:47
календарний графік.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналог.дог.довідка.pdf
31 жовтня 2019 17:47
захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 17:47
невраховані витрати.pdf
31 жовтня 2019 17:47
пояснення баланс.pdf
31 жовтня 2019 17:47
пояснення ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 17:47
виправлення недоліків.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обмежувальні заходи.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відповідність робіт.pdf
31 жовтня 2019 17:47
90 днів 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
90 днів.pdf
31 жовтня 2019 17:46
витяг ПДВ (1).jpg
31 жовтня 2019 17:46
акт огляду.jpeg
31 жовтня 2019 17:46
транспортний засіб.pdf
31 жовтня 2019 17:46
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВ "СКАЙ СОФТ ТЕКНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 561 524,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
561 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 11:37
Коментар щодо відміни: Керуючись вимогами ст. 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Наказом НМІУ «Про уповноважену особу за закупівлю UA-2019-10-16-001266-b» № 107 від 03.07.2020р. та Висновком про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 26.06.2020р., з підстави що передбачена ч.2 п.1 ст. 32 Закону, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
03 липня 2020 11:34
Протокол 1 від 03.07.20.pdf