послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури"
Очікувана вартість
617 030,00 UAH
UA-2019-10-16-001266-b c6046d9fd5924b2596f53557c55bd5a6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей історії України
Код ЄДРПОУ: 02226103
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Володимирська,2
Контактна особа: Свиридюк Світлана Володимирівна
380442797846
kadry-museum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 00:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:21
Очікувана вартість: 617 030,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 510,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 085,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури" Джерело фінансування закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Володимирська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51314000-6 — Послуги зі встановлення відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на підставі оформлених належним чином актів прийому-передачі наданих послуг (форма КБ-2б, КБ-3) протягом 20-ти банківських днів з дати їх підписання у разі наявності бюджетного фінансуванняна на банківський рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний досвід
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:40
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:21
Можна замість форми КБ3 надати акти виконаних робіт?
Відповідь: Національний музей історії України уважно розглянув Ваше звернення та керуючись ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Національний музей історії України (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та ін. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником у тендерній документації встановлено, що Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
Шляхом подання Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; предмет Закупівлі; сума договору. Також Учасник повинен надати договір, який вказано в Інформаційній довідці з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), акту виконаних послуг та/або іншого документу, який підтверджує факт надання послуг, які є предметом закупівлі.
У випадку подання учасником замість форми КБ3 актів виконаних робіт, Замовник не буде відхиляти пропозицію такого учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000047 ● 26cccf7b88e64617b6d2bb952c7cf47a
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-05 12:12:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-10-16-001266-b 16.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:52:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури", очікуваною вартістю 617 030,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-16-001266-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
з яких підстав не укладений договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 14:47:49

пояснення в рамках моніторингу

Інформація та документи що запиту наявні в додатку

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення в додатку (протокол про відміну закупівлі)

2020-07-03 11:31:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Національний музей історії України, 02226103, Україна, Київ, Володимирська,2
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги із встановлення та обслуговування системи відеонагляду у будівлі Національного музею історії України на вул. Володимирській, 2 у м. Києві - код ДК 021:2015 - 51314000-6 "Послуги з встановлення відеоапаратури" Джерело фінансування закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, 617030UAH, 51314000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: c6046d9fd5924b2596f53557c55bd5a6, 2019-10-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 05 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного музею історії України (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.10.2019 року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.10.2019, роз’яснення Замовника від 23.10.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Капіталстрой» (далі – ТОВ «Капіталстрой»), протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2019 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2019, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель від 12.06.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі 51314000-6 «Послуги з встановлення відеоапаратури» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником п’ятої цифри основного словника, чим не дотримався вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) через не визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника. Відповідно до Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник 08.11.2019 в електронній системі закупівель розмістив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Капіталстрой». Проте, станом на початок моніторингу (05.06.2020) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору з ТОВ «Капіталстрой». На запит Держаудитслужби від 10.06.2020 Замовник надав пояснення від 12.06.2020 № 298 про те, що сторони не досягли згоди щодо істотних умов, зокрема, строку виконання робіт, що мало наслідком не укладання договору закупівлі. Відповідно до абзацу першого пункту другого частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Відповідно частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Капіталстрой» та не оприлюднив інформацію про її відхилення, чим порушив вимоги абзацу першого пункту другого частини першої та частини другої статті 30 Закону. Відповідно абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Капіталстрой» установлено порушення вимог абзацу першого пункту другого частини першої та частини другої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів

2020-08-12 15:54:31

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 561 524,00
UAH з ПДВ
561 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙ СОФТ ТЕКНОЛОДЖІ" 607 500,00
UAH з ПДВ
598 244,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 10:55
довідка мвс.pdf
13 листопада 2019 10:55
довідка пдв.pdf
13 листопада 2019 10:55
корупційні правопорушення2.pdf
13 листопада 2019 10:55
корупційні правопорушення.pdf
13 листопада 2019 10:55
не банкрут.pdf
13 листопада 2019 10:54
пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 17:49
sign.p7s
31 жовтня 2019 17:49
sign.p7s
31 жовтня 2019 17:47
проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:47
транспортні засоби.pdf
31 жовтня 2019 17:47
статут о.pdf
31 жовтня 2019 17:47
кошторис.pdf
31 жовтня 2019 17:47
Fwd_ Fwd_ Гарантия_21378 (1).zip
31 жовтня 2019 17:47
декларація 1,3 м.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обробка даних.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналогічний договір.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обробка даних 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 4.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 3.pdf
31 жовтня 2019 17:47
якісні х-стики.pdf
31 жовтня 2019 17:47
сертифікат корупція.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 1.pdf
31 жовтня 2019 17:47
трудовий договір 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
паспорт+код.pdf
31 жовтня 2019 17:47
тех.вимоги.pdf
31 жовтня 2019 17:47
мат-тех база.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відомості єдр.pdf
31 жовтня 2019 17:47
розрахунок ціни тп.pdf
31 жовтня 2019 17:47
витяг пдв.pdf
31 жовтня 2019 17:47
наявність працівників.pdf
31 жовтня 2019 17:47
опис документів.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналогічний акт.pdf
31 жовтня 2019 17:47
бенефіціарний власник.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відгук.pdf
31 жовтня 2019 17:47
замовник відхиляє тп.pdf
31 жовтня 2019 17:47
календарний графік.pdf
31 жовтня 2019 17:47
аналог.дог.довідка.pdf
31 жовтня 2019 17:47
захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 17:47
невраховані витрати.pdf
31 жовтня 2019 17:47
пояснення баланс.pdf
31 жовтня 2019 17:47
пояснення ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 17:47
виправлення недоліків.pdf
31 жовтня 2019 17:47
обмежувальні заходи.pdf
31 жовтня 2019 17:47
відповідність робіт.pdf
31 жовтня 2019 17:47
90 днів 2.pdf
31 жовтня 2019 17:47
90 днів.pdf
31 жовтня 2019 17:46
витяг ПДВ (1).jpg
31 жовтня 2019 17:46
акт огляду.jpeg
31 жовтня 2019 17:46
транспортний засіб.pdf
31 жовтня 2019 17:46
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 561 524,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
561 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 11:37
Коментар щодо відміни: Керуючись вимогами ст. 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Наказом НМІУ «Про уповноважену особу за закупівлю UA-2019-10-16-001266-b» № 107 від 03.07.2020р. та Висновком про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 26.06.2020р., з підстави що передбачена ч.2 п.1 ст. 32 Закону, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
03 липня 2020 11:34
Протокол 1 від 03.07.20.pdf

Актуальні тендери

До пошуку