Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки розмір L - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33700000-7 — Засоби особистої гігієни (за кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
49 509,00 UAH
UA-2019-10-16-001224-b ● a5237adfe7504acfa06c95e1b430c3e6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37899736 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Виктория Михайловна +380567222183,+380987005090 buxtsentr6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 11:28 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 49 509,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 штука
Підгузки розмір L - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33700000-7 — Засоби особистої гігієни (за кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул.Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 жовтня 2019
—
18 листопада 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 11:42 |
Технічні вимоги підгузки для дорослих.doc | |
16 жовтня 2019 11:42 |
Проект договору -Товар-.docx | |
16 жовтня 2019 11:42 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість в упаковці.
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:03
Доброго дня. Чи можлива поставка підгузків з кількістю 10 од. в упаковці.Чи не буде відхилена пропозиція Учасника торгів?
Відповідь: Доброго дня. Так поставка підгузків по 10 од. можлива і це не буде підставою для відхилення.
об'єм стегон
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:52
Доброго дня. Оскільки обхват талії у кожного виробника індивідуальні, просимо дозволити приймати участь і не дискваліфіковувати учасника, з поданим розміром L але з обхватом талії 100-150 см, що відрізняється від заявлених вимог в ТД на декілька сатиметрів. Дякуємо.
Відповідь відсутня
Вага підгузка
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:07
Доброго дня. Чи буде допущен Учасник з прозицією на підгузок розміру L вагою 100(+-3)грама та поглинальністю >2500мл замість ваги 198грама та поглинальністю не менше 2100-2500мл описаного в ТД?
Відповідь відсутня
Строк поставки товару
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:50
Доброго дня. У які строки повинен бути поставлений товар замовнику?
Відповідь відсутня
Кількість поставок
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:37
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте? Дякую.
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-001224-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ", Код ЄДРПОУ:40002134
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:49
вимоги щодо поставки товару
Шановний Замовнику!
У Проекті Договору п.5.1 вказано «термін поставки протягом 2-х днів за письмово наданою потребою, а при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА.» та п. 5.4. «Товар повинен бути поставлений ЗАМОВНИКУ 3 рази на тиждень, а при необхідності на протязі однією години з дати узгодження заявки ЗАМОВНИКА…»
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників підгузків, окрім тих, які територіально знаходяться у радіусі не більш 100 кілометрів від замовника.
Просимо виправити або редагувати Проект договору п.5.1 та п.5.4., а саме «…при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА…».
Також хочемо зазначити, що в Оголошенні п.6.2 вказано «Строк поставки товару протягом 10 (п’яти) робочих днів з дня підписання договору між Постачальником та Заявником за заявкою відповідальної особи по телефону, не залежно від оплати товару.», що суперечить термінам поставки прописаним у проекті договору, та вводить Учасників в оман.
Вимагаємо актуалізувати проект договору та тендеру документацію щодо строку поставки товару та внести відповідні зміни .
Розгорнути
Згорнути
У Проекті Договору п.5.1 вказано «термін поставки протягом 2-х днів за письмово наданою потребою, а при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА.» та п. 5.4. «Товар повинен бути поставлений ЗАМОВНИКУ 3 рази на тиждень, а при необхідності на протязі однією години з дати узгодження заявки ЗАМОВНИКА…»
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників підгузків, окрім тих, які територіально знаходяться у радіусі не більш 100 кілометрів від замовника.
Просимо виправити або редагувати Проект договору п.5.1 та п.5.4., а саме «…при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА…».
Також хочемо зазначити, що в Оголошенні п.6.2 вказано «Строк поставки товару протягом 10 (п’яти) робочих днів з дня підписання договору між Постачальником та Заявником за заявкою відповідальної особи по телефону, не залежно від оплати товару.», що суперечить термінам поставки прописаним у проекті договору, та вводить Учасників в оман.
Вимагаємо актуалізувати проект договору та тендеру документацію щодо строку поставки товару та внести відповідні зміни .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд |
44 400,00
UAH з ПДВ
|
40 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА ФАРМ" |
45 792,00
UAH з ПДВ
|
40 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ" |
45 792,00
UAH з ПДВ
|
45 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛУМІ" |
47 760,00
UAH з ПДВ
|
47 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" |
47 952,00
UAH з ПДВ
|
47 704,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альтернатива Трейд #37878035 |
Переможець |
40 944,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 15:37
|
дог1-3010 на 40944,00.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 15:36
|