Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки розмір L - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33700000-7 — Засоби особистої гігієни (за кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
49 509,00 UAH
UA-2019-10-16-001224-b a5237adfe7504acfa06c95e1b430c3e6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктория Михайловна

+380567222183
+380987005090
buxtsentr6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899736
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: Виктория Михайловна
+380567222183,+380987005090
buxtsentr6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 11:28
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:31
Очікувана вартість: 49 509,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 штука
Підгузки розмір L - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33700000-7 — Засоби особистої гігієни (за кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул.Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  18 листопада 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:42
Технічні вимоги підгузки для дорослих.doc
16 жовтня 2019 11:42
Проект договору -Товар-.docx
16 жовтня 2019 11:42
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість в упаковці.
Дата подання: 18 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:03
Доброго дня. Чи можлива поставка підгузків з кількістю 10 од. в упаковці.Чи не буде відхилена пропозиція Учасника торгів?
Відповідь: Доброго дня. Так поставка підгузків по 10 од. можлива і це не буде підставою для відхилення.
об'єм стегон
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:52
Доброго дня. Оскільки обхват талії у кожного виробника індивідуальні, просимо дозволити приймати участь і не дискваліфіковувати учасника, з поданим розміром L але з обхватом талії 100-150 см, що відрізняється від заявлених вимог в ТД на декілька сатиметрів. Дякуємо.
Відповідь відсутня
Вага підгузка
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:07
Доброго дня. Чи буде допущен Учасник з прозицією на підгузок розміру L вагою 100(+-3)грама та поглинальністю >2500мл замість ваги 198грама та поглинальністю не менше 2100-2500мл описаного в ТД?
Відповідь відсутня
Строк поставки товару
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:50
Доброго дня. У які строки повинен бути поставлений товар замовнику?
Відповідь відсутня
Кількість поставок
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:37
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте? Дякую.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-16-001224-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ", Код ЄДРПОУ:40002134
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:49
вимоги щодо поставки товару
Шановний Замовнику!
У Проекті Договору п.5.1 вказано «термін поставки протягом 2-х днів за письмово наданою потребою, а при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА.» та п. 5.4. «Товар повинен бути поставлений ЗАМОВНИКУ 3 рази на тиждень, а при необхідності на протязі однією години з дати узгодження заявки ЗАМОВНИКА…»
Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників підгузків, окрім тих, які територіально знаходяться у радіусі не більш 100 кілометрів від замовника.
Просимо виправити або редагувати Проект договору п.5.1 та п.5.4., а саме «…при необхідності на протязі однією години у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА…».
Також хочемо зазначити, що в Оголошенні п.6.2 вказано «Строк поставки товару протягом 10 (п’яти) робочих днів з дня підписання договору між Постачальником та Заявником за заявкою відповідальної особи по телефону, не залежно від оплати товару.», що суперечить термінам поставки прописаним у проекті договору, та вводить Учасників в оман.
Вимагаємо актуалізувати проект договору та тендеру документацію щодо строку поставки товару та внести відповідні зміни .

Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 44 400,00
UAH з ПДВ
40 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА ФАРМ" 45 792,00
UAH з ПДВ
40 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ" 45 792,00
UAH з ПДВ
45 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛУМІ" 47 760,00
UAH з ПДВ
47 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 47 952,00
UAH з ПДВ
47 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:33
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:30
оновлена пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 13:26
Електронний підпис
22 жовтня 2019 12:18
ТД ДЦПМСД 6 жовтень 2019.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 09:49
Альфа Фарм 001.pdf
24 жовтня 2019 09:49
тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 09:49
сертифікат якості.pdf
24 жовтня 2019 09:49
реквізити.pdf
24 жовтня 2019 09:49
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 09:49
виписка стор 2.pdf
24 жовтня 2019 09:49
виписка стор 1.pdf
24 жовтня 2019 09:49
dergstat2 (1).pdf
24 жовтня 2019 09:49
Протокол.pdf
24 жовтня 2019 09:49
Наказ.pdf
24 жовтня 2019 09:49
Инструкция подгузники.pdf
24 жовтня 2019 09:49
Витяг.pdf
24 жовтня 2019 09:49
dergstat1_ (3).pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис
24 жовтня 2019 09:51
Електронний підпис

Публічні документи

24 жовтня 2019 11:23
Повноваження.pdf
24 жовтня 2019 11:23
Технічна частина.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 11:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ТОВ "АЛЬФА ФАРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ"

ТОВ "БЛУМІ"

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 40 944,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 10:09

Документи

28 жовтня 2019 10:09
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:07
прот перем.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
40 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 10:09
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:07
прот перем.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 15:37
дог1-3010 на 40944,00.pdf укладений
30 жовтня 2019 15:36