Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
241 500,00 UAH
UA-2019-10-16-001049-b 8d0981ad360c4a68a9418bb52f461b51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Корнєєв

+380508758204 h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34894735
Вебсайт: https://krjust.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7
Контактна особа: Григорій Корнєєв
+380508758204
h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:58
Очікувана вартість: 241 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Системні блоки з програмним забезпеченням (державні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Дворцова , 6/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:17
Додаток 1 -5 Кваліф.крит. виправлене.doc
16 жовтня 2019 11:17
ТД Комп’ютерне обладнання 2019.doc
18 жовтня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:17
Додаток 1 -5 Кваліф.крит. виправлене.doc
16 жовтня 2019 11:17
Додаток 1 -5 Кваліф.крит..doc
16 жовтня 2019 11:17
ТД Комп’ютерне обладнання 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:06
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:49
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерний комітет Головного територіального управління юстциії у Кіровоградській області із залученням ІТ спеціаліста надає Вам наступну відповідь: замовник проводить оплату за товар фактично одержаний. Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють ПК на відповідність технічним вимогам, які зазначені в оголошенні, в тому числі, і програмне ліцензійне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Майкрософт. Незалежно від того яким чином учасник надасть програмне ліцензійне забезепечення (диском або імпортовано у складі пристрою). Тому необхідність вносити запропоновані Вами зміни в оголошенні, немає потреби.
Документація
Дата подання: 16 жовтня 2019 22:36
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:52
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Всі системні блоки мають бути в зборі зі встановленим ПЗ ОС "Windows 10 Pro x64 Ukr" та антивірусом "ESET NOD32 Antivirus" з доставною до ГТУЮ у Кіровоградській області.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 09:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Ні, допускаються моделі вказані в пропозиції. Від учасників буде вимагатися щоб вказувалась контрактна торгова марка чи модель товару в своїх цінових пропозиція. До закупівлі допускаються всі підприємства, які є платниками ПДВ або знаходяться на єдиному податку. В цінових пропозиція планетників ПДВ повинно бути включено 20% ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Буде розглянуто та внесено зміни в тендерну пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 238 860,00
UAH з ПДВ
233 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 239 892,00
UAH з ПДВ
233 799,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 240 162,00
UAH з ПДВ
240 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:53
Довідка_ДФС.pdf
11 листопада 2019 15:53
МВС_26.10.19.pdf
08 листопада 2019 16:27
13189334_пропозиція_оновлена.pdf
01 листопада 2019 00:50
Електронний підпис
01 листопада 2019 00:50
Статут копія.pdf
01 листопада 2019 00:50
Наказ директора копія.pdf
01 листопада 2019 00:50
Наказ директора .pdf
01 листопада 2019 00:50
13189334_проект договору.pdf
01 листопада 2019 00:50
Авторизаційний лист Microsoft.pdf
01 листопада 2019 00:50
Статут копія.pdf
01 листопада 2019 00:50
Витяг ПДВ копія.pdf
01 листопада 2019 00:50
Витяг_10.10.19_копія.pdf
01 листопада 2019 00:50
Відомості про підприємство.pdf
01 листопада 2019 00:50
13189334_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:02
Установчі документи.rar
01 листопада 2019 13:02
Технічні документи на ПК.rar
01 листопада 2019 13:02
Авторизаційний лист Microsoft.pdf
01 листопада 2019 13:02
Авторизаційний лист на ПК.pdf
01 листопада 2019 13:02
2.Технічні характеристики.pdf
01 листопада 2019 13:02
16.Проект договору.pdf
01 листопада 2019 13:02
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 02:06
Електронний підпис
31 жовтня 2019 02:06
Витяг з ЄДР копія.pdf
31 жовтня 2019 02:06
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 233 798,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
233 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:52
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:36
Договір 165 від 26.11.2019.pdf укладений
26 листопада 2019 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 483,17 UAH)