Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація фасадів і даху пам’ятки архітектури ХVІІ ст. Церкви Різдва Христового (охор. №636) по вул. Руська, 22 у м. Тернополі»
Очікувана вартість
5 623 386,40 UAH
UA-2019-10-16-000881-c 61e2745d7b054711b034956bf3e3c533
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудінова Тетяна Ігорівна

+380678643934 kudinka1004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РО "ПАРАФІЯ ХРАМУ РІЗДВА ХРИСТОВОГО М. ТЕРНОПІЛЬ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ЄПАРХІЇ УАПЦ"
Код ЄДРПОУ: 21161871
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Руська, будинок 22
Контактна особа: Кудінова Тетяна Ігорівна
+380678643934
kudinka1004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
30 серпня 2019 року опубліковано оголошення № UA-2019-08-30-000275-b на веб – порталі Prozorro, згідно якого було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 18:00 17.09.2019 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю. Відповідно до оголошення № UA-2019-09-19-000642-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 18:00 07 жовтня 2019 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч.1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ: замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У зв’язку з наведеними обставинами, згідно до п.4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі": замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, в цьому випадку Замовник торгів може, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:47
Оскарження наміру укласти договір: 27 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація фасадів і даху пам’ятки архітектури ХVІІ ст. Церкви Різдва Христового (охор. №636) по вул. Руська, 22 у м. Тернополі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Руська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 50 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Джерело фінансування: місцевий бюджет, обласний бюджет, власні кошти Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування: місцевий бюджет, обласний бюджет, власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

16 жовтня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
Переможець 5 581 812,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:47

Документи

16 жовтня 2019 17:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
5 581 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 17:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2023 14:32
Додаток 3 дод угода 7 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 17:36
Додаток 2 дод угода 7 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 17:36
Додаткова угода 7 Тернопільбуд 2 стор.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 17:36
Додаткова угода 7 Тернопільбуд 1 стор.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 17:36
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 19:03
Додаток 3 дод угода 6 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
11 січня 2022 11:56
Додаток 2 дод угода 6 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
11 січня 2022 11:56
Додаткова угода 6 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
11 січня 2022 11:56
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 13:03
Додаткова угода 5 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 13:14
Додаткова угода _ 4 Тернопільбуд.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 17:54
File0006.PDF зміни до договору
09 червня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:47
File0004.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 16:44
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 13:42
SKM_C36819110413210.jpg зміни до договору
04 листопада 2019 13:41
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 18:30
Договір укладений
31 жовтня 2019 18:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділу 15. Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.2. Договору та Розділу 15
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.2 Розділу 3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3.2. розділу 3 та розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов"язань
Номер договору про закупівлю: 40
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність фінансування, військовий стан
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML