Реконструкція покрівлі будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17
Очікувана вартість
9 507 102,00 UAH
UA-2019-10-16-000799-b 4b540f2011684cbb9126ce7d681f9c85
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт замовника: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа замовника: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 9 507 102,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 507,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17 (Джерело фінансування закупівлі: Інші джерела власних надходжень бюджетних установ, спец. фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 жовтня 2019 10:48
Електронний цифровий підпис
16 жовтня 2019 10:45
ТД.PDF
16 жовтня 2019 10:45
Додатки до ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 9 347 264,08
UAH з ПДВ
9 347 264,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСЕРВІС" 9 487 829,53
UAH з ПДВ
9 487 829,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 22:15
sign.p7s
09 грудня 2019 19:24
довідка ДФС заборг
09 грудня 2019 19:24
довідка МВС
02 листопада 2019 07:46
sign.p7s
02 листопада 2019 07:44
Файл _ 5 Інші документи.rar
01 листопада 2019 18:21
sign.p7s
01 листопада 2019 17:23
Файл _ 1 Тендерна пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Рішення скасоване 9 347 264,08
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:44
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 9 347 264,08
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:47
ПП "БУДСЕРВІС"
#22432817
Переможець 9 487 829,53
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:23

Документи

02 грудня 2019 16:47
sign.p7s
02 грудня 2019 16:45
Відхилення ДІОРО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДСЕРВІС"
#22432817
9 487 829,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 14:48
Договір №346-19.PDF укладений
26 грудня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 15:04
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №346-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку