Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція покрівлі будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17
Очікувана вартість
9 507 102,00 UAH
UA-2019-10-16-000799-b 4b540f2011684cbb9126ce7d681f9c85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 9 507 102,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 507,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція покрівлі будівлі Славутицької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17 (Джерело фінансування закупівлі: Інші джерела власних надходжень бюджетних установ, спец. фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 10:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:45
ТД.PDF
16 жовтня 2019 10:45
Додатки до ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 9 347 264,08
UAH з ПДВ
9 347 264,08
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСЕРВІС" 9 487 829,53
UAH з ПДВ
9 487 829,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 22:15
Електронний підпис
09 грудня 2019 19:24
довідка ДФС заборг
09 грудня 2019 19:24
довідка МВС
02 листопада 2019 07:46
Електронний підпис
02 листопада 2019 07:44
Файл _ 5 Інші документи.rar
01 листопада 2019 18:21
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:23
Файл _ 1 Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

ПП "БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Рішення скасоване 9 347 264,08
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:44
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 9 347 264,08
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:47
ПП "БУДСЕРВІС"
#22432817
Переможець 9 487 829,53
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:45
Відхилення ДІОРО.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДСЕРВІС" #22432817

№ рішення у справі

171-р

Дата рішення у справі

15.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДСЕРВІС"
#22432817
9 487 829,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:34
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:04
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:48
Договір №346-19.PDF укладений
26 грудня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №346-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 433 179,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 572 196,56 UAH)