Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка(котушка) для матричного принтера ОКІ, стрічка(картридж) для матричного принтера ОКІ)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000730-c e99a9dfaf50b4b0389528a5bb8db7eb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:26
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:26
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:28
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка(котушка) для матричного принтера, стрічка(картридж) для матричного принтера) (Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:22
Проект договору про закупівлю за публічні кошти.doc
16 жовтня 2019 16:22
Додаток 2.doc
16 жовтня 2019 16:22
Додаток 1.doc
16 жовтня 2019 16:22
ТД Стрічка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:54
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо, що в експлуатації ГУ ПФУ у Закарпатській області наявні принтери OКІ МХ 1100, OKI ML 4410, OKI MX 1050, відтак, потрібні картріджі саме для них. Проте, головним управлінням розглядатимуться, еквівалентні стрічки(котушки) та стрічки(картриджі) даних принтерів з ресурсом не нижче або кращим зазначених марок. Під товаром як «еквівалентом» будуть розглядатися тільки оригінальні стрічки (котушки) та стрічки (картриджі) сумісні з друкуючим пристроєм OKI MX 1100, OKI ML 4410, OKI MX 1050.
Тобто учасники можуть запропонувати іншу марку, проте за своїми технічними характеристиками товар має повністю відповідати вимогам замовника. У випадку надання пропозиції, які несумісні з вищевказаними принтерами, ніж визначені замовником, пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Вимогами ТД у Додатку 2 Технічної специфікації передбачено, що Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати заповнену форму «Технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» в якій зазначаються відомості щодо характеристик Товару, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю. Характеристики Товару мають бути не нижче визначених у таблиці.
3. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Згідно до форми «ТЕНДЕРОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Додаток №1 до ТД) « Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ», тобто учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 42 168,00
UAH з ПДВ
31 992,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 33 960,00
UAH з ПДВ
33 082,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології" 34 020,00
UAH з ПДВ
33 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:33
проект договору.pdf
29 жовтня 2019 17:33
наявність працівників.pdf
29 жовтня 2019 17:33
наявність обладнання.pdf
29 жовтня 2019 17:33
згода на обробку даних.pdf
29 жовтня 2019 17:33
ПДВ.pdf
29 жовтня 2019 17:33
Статут(1).pdf
29 жовтня 2019 17:33
Опис.pdf
29 жовтня 2019 17:33
Витяг.pdf
29 жовтня 2019 17:33
тех відповідність.doc.pdf
29 жовтня 2019 17:33
пропозиція.doc.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 12:50
Документи переможця.pdf
01 листопада 2019 10:54
Пропозиція.pdf
01 листопада 2019 10:54
Статут.pdf
01 листопада 2019 10:54
Свідоцтво ПДВ ТОВ В.М..pdf
01 листопада 2019 10:54
Аналогічний договір.pdf
01 листопада 2019 10:54
ISO OKI 9001.pdf
01 листопада 2019 10:54
Висновок OKI.pdf
01 листопада 2019 10:54
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "Інформаційні Авіа Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"
#40218897
Відхилено 31 992,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 17:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 33 082,68
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
33 082,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:54
звіт про виконання договору.pdf укладений
16 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 13:33
підписаний контракт В.М.pdf укладений
28 листопада 2019 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 082,68
UAH (в тому числі ПДВ 5 513,78 UAH)