Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт цокольного поверху Народного дому №2 в с.Старе Село Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
675 181,60 UAH
UA-2019-10-16-000713-a e914d418e96d49f2af07c8d15ad51dbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панчук Галина Петрівна

+380322278835 kulturaviddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Пустомитівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02229340
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15
Контактна особа: Панчук Галина Петрівна
+380322278835
kulturaviddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 675 181,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 375,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт цокольного поверху Народного дому №2 в с.Старе Село Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, вул. Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 50 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 674 829,70
UAH з ПДВ
674 829,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 23:00
Штатний розпис.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Техпаспорти техніка.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Статут.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Сертифікат2.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Сертифікат1.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Паспорт директор.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Локальний кошторис.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Ліцензія з додатками.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Дозвіл.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Довідка працівники.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Довідка право підпису.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Довідка обладнання.pdf
23 жовтня 2019 23:00
Дипломи працівники.pdf
23 жовтня 2019 22:59
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
Переможець 674 829,70
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 10:05

Документи

31 жовтня 2019 10:04
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
674 829,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2019 10:04
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 199.pdf укладений
14 листопада 2019 10:06