Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
823 700,00 UAH
UA-2019-10-16-000707-a f10fabf5b1d14273a55e2322a8fdc19e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлінська Любов Петрівна

+380985875793 ODESSA-AAS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42261436
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 19-21
Контактна особа: Бєлінська Любов Петрівна
+380985875793
ODESSA-AAS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:09
Очікувана вартість: 823 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери у комплекті (системний блок, монітор, миша, клавіатура)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська обл., Одеса, проспект Гагаріна, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти Державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 17:23
ТД. ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, можливість пропозиції еквівалентного товару та вимоги до Учасників вказувати повне найменування товару, країну походження виробника та точне маркування моделі зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації (розділ ІІ «Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником»).
2.До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм (п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за єдиним критерієм – ціна (п.1 розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»). Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання з урахуванням усіх витрат, податків та зборів (п.2 розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»).
Уточнення ТД/Внесення змін
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:01
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 12:51
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації,а саме Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі,у таблиці зазначені наступні вимоги до корпусу: 7. Зовнішні інтерфейси: Зовнішні інтерфейси — не менше 10 USB (з них:не менше 4— на передній панелі за технологією 1хUSB 3.1 (Type-C), 1хUSB 3.1, 2x USB 2.0), RJ-45, VGA, HDMI,DVI, line in, lineout. 8. Корпус — типу mATX або ATX з відмовостійким блоком живлення з енергоефективністю не менше 85%, який забезпечує надійну роботу усіх компонентів системного блоку; наявність замку з комплектом ключів, який у закритому положенні блокує включення системного блоку. На офіційному ринку товарів України не знайдено жодної моделі корпусу або комп'ютеру,який відповідає сукупності Ваших вимог: 1) 4 порти USB на передній панелі за технологією 1хUSB 3.1 (Type-C), 1хUSB 3.1, 2x USB 2.0) 2) наявність замку з комплектом ключів, який у закритому положенні блокує включення системного блоку. Вимагаємо надати роз'яснення яка саме модель товару вимагається Вашою тендерною документацією,а також її найближчі аналоги (аби уникнути майбутньої скарги до АМКУ про дискримінацію учасників) або внести зміни до тендерної документації,а саме викреслити пункт "наявність замку з комплектом ключів, який у закритому положенні блокує включення системного блоку",або зменшити кількість портів USB на передній панелі корпусу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у технічних вимогах тендерної документації до персональних комп’ютерів в комплекті немає жодних суперечностей, які унеможливлюють подання пропозиції персональних комп'ютерів, що повністю відповідають технічним вимогам з наступних причин: 1. Вимагаються персональні комп’ютери в комплекті виключно із зазначеної кількістю інтерфейсних портів, їх розміщення та функціональне призначення є для нас оптимальним і не потребує перегляду та коригуванню. 2. Наголошуємо на тому, що в технічних характеристиках тендерної документації вимагається корпус типу mATX або АТХ замком та комплектом ключів, який у закритому положенні блокує включення системного блоку. Дана особливість технічних вимог до корпусу підвищує рівень безпеки в рази та регламентується РД 50-34.698-90 «Методические указания. Информационная технология. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Требования к содержанию документов». НД ТЗІ 2.5-005-99 «Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу». Затверджено наказом ДСТСЗІ СБ України від 28.04.1999 № 22. НД ТЗІ 3.3-001-07 «Захист інформації на об'єктах інформаційної діяльності. Створення комплексу технічного захисту інформації. Порядок розроблення та впровадження заходів із захисту інформації», затверджений наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 12.12.2007 № 232. «Тимчасові рекомендації з технічного захисту інформації від витоку каналами побічних електромагнітних випромінювань і наводок». (ТР ТЗІ-ПЕМВН-95), затверджені наказом Державної служби України з питань технічного захисту інформації від 09.06.1995 № 25. НД ТЗІ 2.5-008-02 «Вимоги із захисту службової інформації від несанкціонованого доступу під час оброблення в автоматизованих системах класу 2».
Наголошуємо на тому, що зазначені торги є міжнародні, що дає змогу залучити більшу кількість світових виробників та їх представників для участі в торгах. До компетенції тендерного комітету не входить проведення маркетингових досліджень та надання посилань на веб-сайти виробників того чи іншого обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 728 778,00
UAH з ПДВ
728 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 807 100,73
UAH з ПДВ
807 100,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 820 109,71
UAH з ПДВ
820 109,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 12:45
МВС 10.11.rar
11 листопада 2019 21:59
ДФС.rar
11 листопада 2019 21:59
МВС_26.10.19.pdf
11 листопада 2019 21:59
Довідка_Кор_Юр_11.11..zip
11 листопада 2019 21:59
Довідка_Кор_Фіз_11.11..zip
03 листопада 2019 23:02
Електронний підпис
03 листопада 2019 23:00
реєстр документів.pdf
03 листопада 2019 23:00
довідка санкції.pdf
03 листопада 2019 23:00
проект договору.pdf
03 листопада 2019 23:00
Витяг ПДВ копія.pdf
03 листопада 2019 23:00
Протокол_право підпису.pdf
03 листопада 2019 23:00
Баланс 9 місяців 2019р.pdf
03 листопада 2019 23:00
відомості про учасника.pdf
03 листопада 2019 23:00
Статут копія.pdf
03 листопада 2019 23:00
повноваження директора.pdf
03 листопада 2019 23:00
Технічна документація.pdf
03 листопада 2019 23:00
13200564_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 16:18
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:18
Технічна частина.pdf
01 листопада 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:18
Кваліфікаційні документи.pdf
01 листопада 2019 16:18
1 Реєстр наданих документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 728 778,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
728 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:58
Звіт ПК.pdf укладений
20 грудня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:14
Догов.ПК.pdf укладений
25 листопада 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 728 778,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 463,00 UAH)