Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції (технічного переоснащення та модернізації) пункту пропуску через кордон спільного контролю "Рені (Україна)-Джюрджюлешть (Молдова)" в Одеській області
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-10-16-000702-a a03a41edf6d64821bc93438efd784cb5
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стрілка Людмила Василівна

+380487842518 od.sklad@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39441717
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а
Контактна особа: Стрілка Людмила Василівна
+380487842518
od.sklad@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - Загальний фонд Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції (технічного переоснащення та модернізації) пункту пропуску через кордон спільного контролю "Рені (Україна)-Джюрджюлешть (Молдова)" в Одеській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата по об’єкту здійснюється – протягом 14 календарних днів з дня підписання акту здачі-приймання робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів із дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування відповідних Робіт на свій реєстраційний рахунок. Розрахунок з Виконавцем Замовник проводить по факту виконаних Робіт на підставі Актів та Рахунку виконаних Робіт після отримання позитивного звіту експертизи. У разі наявності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня безспірного стягнення у разі наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Августинович 435 680,00
UAH з ПДВ
435 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 09:32
Згода умов договору.pdf
24 жовтня 2019 09:32
7. Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Августинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Августинович
#34257399
Переможець 435 680,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:32

Документи

29 жовтня 2019 16:32
Рішення ПКД Рені.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Августинович
#34257399
435 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 16:32
Рішення ПКД Рені.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 листопада 2019 14:47
Коментар щодо відміни: При оголошенні закупівлі в результаті технічної помилки в електронну систему закупівель випадково було завантажено невірний варіант проекту договору, який містить розбіжності з правильним варіантом проекту договору. У зв'язку з неможливістю усунення допущеної помилки існує необхідність у відміні закупівлі.
Документи:
07 листопада 2019 14:47
Рішення_відміна ДЗ_ПКД.pdf