Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (файли, маркери, папір, штампи та інші)
Очікувана вартість
20 489,00 UAH
UA-2019-10-16-000669-c b85f850b7f9043f68f299c2e6b277dee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юркова Олена Сергіївна

D4529758@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові"
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, 12
Контактна особа: Юркова Олена Сергіївна
D4529758@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:31
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:31
Очікувана вартість: 20 489,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 614,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
358 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (файли, маркери, папір, штампи та інші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:56
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 13:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Так, якщо запропонований товар повністю відповідає заявленим вимогам.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- В формі цінової пропозиції міститься вимога щодо виробника
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? надійшло запитання на тему «Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП».
- Так, допускаємо ФОП
Замовник діє виключно в рамках чиного законодавства України.
Під час оголошення закупівлі та розгляду пропозицій Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 :
Відповідно п. 2 Частини ІІ зазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЄС розміщується інформація про:
- очікувану вартість та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні)
Відповідно п. 11 Частини ІІ зазначеної Інструкції:
«На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої/ приведеної ціни.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ 17 432,60
UAH з ПДВ
16 185,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 17 979,78
UAH з ПДВ
16 600,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 10:50
Пропозиція оновлена
24 жовтня 2019 10:34
Пропозиція оновлена
22 жовтня 2019 14:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 14:46
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:44
Установчий договір.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Статут.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Паспорт, код - директор.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Довідка 4-ОПП.pdf
22 жовтня 2019 14:44
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ
#40949231
Переможець 16 185,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ
#40949231
16 185,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ АРКУШ ТРЕЙДИНГ Дог № 2210_53 від 30.10.19.pdf укладений
30 жовтня 2019 14:56