Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщення Металургійного відділу державної виконавчої служби міста Кривий Ріг Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-10-16-000658-a ● 16e20b2fa23242f99a321e731d3bec3e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 16:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 16:52 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення Металургійного відділу державної виконавчої служби міста Кривий Ріг Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50065, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Віталія Матусевича, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 2.3 Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі належним чином оформленого та підписаного Сторонами акта виконаних робіт та після пред’явлення рахунка протягом 20 днів. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 16:48 |
Оголошення рем.роботи Металург. ДВС.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-000658-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БУДСТАР-КР", Код ЄДРПОУ:37272598
Дата подання: 27 жовтня 2019 10:52
Оскарження
ТОВ «Будстар-КР» висловлює свою незгоду з рішенням тендерного комітету по всім пунктам зазначеним в протоколі №25/10 від 25.10.2019 року і вказує на порушення тендерним комітетом Закона України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
1. А саме: Замовник не може давати вказівки яким чином і в якій програмі складається кошторисна документація.
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5. Недискримінація учасників
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ
Стаття 22. Тендерна документація
3.Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Тендерним комітетом вказано на невідповідність інформації про працівників Формі 1, але це є згідно Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) помилками та не впливають на зміст пропозиції, тому що там міститься вся інформація до вимог замовника ( в довідці Форми 1учасника не в тій послідовності знаходяться стобци).
3. Тендерним комітетом вказано,що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги). Цей висновок Тендерного комітета не відповідає дійсності, тому що стосовно вимог замовника,а саме - п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги. ТОВ «Будстар-КР» виконало цю вимогу в повному обсязі, завантаживши в систему «Прозоро» всю необхідну інформацію.
4. В протоколі Тендерного комітета вказано: «що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги) до кожного зазначеного в довідці договору. Але в п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги, такої вимоги немає. Таким чином в протоколі Тендерного комітета вказана причина відмови, яка повністю не відповідає і розрізняється з «Оголошенням про проведення закупівлі послуг» Замовника, а саме п.8. Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження; п.8.5.
Таким чином стосовно на вищевказане ТОВ «Будстар-КР» вважає, що Змовник дискваліфікував заявку ТОВ «Будстар-КР» неправомірно та незаконно.
Розгорнути
Згорнути
1. А саме: Замовник не може давати вказівки яким чином і в якій програмі складається кошторисна документація.
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5. Недискримінація учасників
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ
Стаття 22. Тендерна документація
3.Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Тендерним комітетом вказано на невідповідність інформації про працівників Формі 1, але це є згідно Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) помилками та не впливають на зміст пропозиції, тому що там міститься вся інформація до вимог замовника ( в довідці Форми 1учасника не в тій послідовності знаходяться стобци).
3. Тендерним комітетом вказано,що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги). Цей висновок Тендерного комітета не відповідає дійсності, тому що стосовно вимог замовника,а саме - п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги. ТОВ «Будстар-КР» виконало цю вимогу в повному обсязі, завантаживши в систему «Прозоро» всю необхідну інформацію.
4. В протоколі Тендерного комітета вказано: «що не надано повний пакет документів ( копія відповідного договору, актів виконаних робіт та лист-відгук підприємства, якому було надано аналогічні послуги) до кожного зазначеного в довідці договору. Але в п.8.5 «Оголошення про проведення закупівлі послуг» Учасник повинен надати довідку у довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (не менше двох договорів), що підтверджують позитивний досвід Учасника щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності); копії відповідних договорів та актів виконаних робіт, а також листи-відгуки підприємств, яким було надано аналогічні послуги, такої вимоги немає. Таким чином в протоколі Тендерного комітета вказана причина відмови, яка повністю не відповідає і розрізняється з «Оголошенням про проведення закупівлі послуг» Замовника, а саме п.8. Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження; п.8.5.
Таким чином стосовно на вищевказане ТОВ «Будстар-КР» вважає, що Змовник дискваліфікував заявку ТОВ «Будстар-КР» неправомірно та незаконно.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій