Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі існуючої школи І ступеня під загальноосвітню школу І - ІІІ ступенів по вул. Дружби, 2-Б в с. Проців Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
89 337 198,00 UAH
UA-2019-10-16-000652-b 73c481a0bfbc4b76b1d400a4b725f8fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2019 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:43
Очікувана вартість: 89 337 198,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 337,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 446000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі існуючої школи І ступеня під загальноосвітню школу І - ІІІ ступенів по вул. Дружби, 2-Б в с. Проців Бориспільського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, с. Проців Бориспільського району , вул. Дружби, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.1.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.4.PDF
01 листопада 2019 18:11
Перелік змін.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.3.PDF
01 листопада 2019 18:11
ТД.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.2.PDF
01 листопада 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.1.PDF
16 жовтня 2019 10:23
Додатки до ТД ч.1.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.4.PDF
16 жовтня 2019 10:23
Додатки до ТД ч.4.PDF
01 листопада 2019 18:11
Перелік змін.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.3.PDF
16 жовтня 2019 10:23
Додатки до ТД ч.3.PDF
01 листопада 2019 18:11
ТД.PDF
16 жовтня 2019 10:23
ТД.PDF
01 листопада 2019 18:11
Додатки до ТД ч.2.PDF
16 жовтня 2019 10:23
Додатки до ТД ч.2.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення доповнення до технічного завдання на виконання робіт
Дата подання: 21 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 12:13
Доброго дня! Після ознайомлення з Додатком 2 до тендерної документації -технічним завданням, стало незрозуміло, які необхідно проводити роботи та в якому обсязі по розділу Система зрівнювання потенціалів і заземлення, оскільки пункти з 1206 по 1234 (включно) відсутні. Прошу опублікувати Додаток 2 до тендерної документації у новій редакції з урахуванням даних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічне завдання розроблено та підготовлено відповідно до проектно-кошторисній документації.
Всі роботи та матеріали наявні по відповідним пунктам на сторінці 41 Додатку 2 до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-26-000035 ● 0ce53cded1934e259fec6108c2b8efdd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ


26.02.2021 № 170

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2019-10-16-000652-b 16.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-04 14:13:00

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-10 17:11:06

Пояснення щодо розрахунку та визначена очікуваної вартості предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Будівництво дитячого садка-школи І ступеня на 180 учнів за адресою: село Бобриця, вул. Шкільна, 6, Києво-Святошинського району, Київської області відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 07.06.2016 № 129-05-VII.Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-15 15:08:55

Запит про надання пояснень

1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 26.12.2019 № 36-19 до 31.12.2021 р.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-18 16:33:58

Пояснення на запит щодо моніторингу

Відповідно до умов укладеного договору про закупівлю від 26.12.2019 № 36-19 на суму 85,620 млн. грн. з ПДВ, Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету.
Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2016-2020 роки, затвердженою рішенням Київської обласної ради від 21 січня 2020 року № 823-33-VII передбачено фінансування:
Обласний бюджет – 15,0 млн грн., Місцеві бюджети- 10,0 млн. грн.

У зв’язку з відсутністю фінансування Замовник використав своє право, встановлене пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2021-04-01 15:35:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

-

2021-04-30 14:37:59

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 78 616 805,71
UAH з ПДВ
78 616 805,71
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 85 951 155,60
UAH з ПДВ
85 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд" 85 964 257,00
UAH з ПДВ
85 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2019 03:47
Електронний підпис
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.2.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.5.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.4.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.3.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.7.rar
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.6.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _3 Технічні вимоги ч.1.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _5 Інші документи.pdf
09 листопада 2019 03:46
Файл _1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:28
Довідка з МВС.pdf
09 листопада 2019 17:40
Електронний підпис
09 листопада 2019 17:17
Технічні вимоги ч.3.rar
09 листопада 2019 17:15
Технічні вимоги ч.2.rar
09 листопада 2019 17:15
Технічні вимоги ч.1.rar
09 листопада 2019 16:48
5. Інші документи.rar
09 листопада 2019 16:47
4.1.Банківська гарантія.rar
09 листопада 2019 16:42
1.1. Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2019 16:41
Зміст.pdf
08 листопада 2019 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

09 листопада 2019 14:40
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2019 14:39
4.Паспорт.pdf
09 листопада 2019 14:39
11.Статут.pdf
09 листопада 2019 14:39
7.копія аналогічний договір.pdf
09 листопада 2019 14:39
Про наявність працівників.pdf
09 листопада 2019 14:39
16.Протокол №27.pdf
09 листопада 2019 14:39
Гарантійний лист.pdf
09 листопада 2019 14:39
Не внесенор до ЄДРЮО.pdf
09 листопада 2019 14:39
Виписка ЄДР.pdf
09 листопада 2019 14:39
21.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2019 14:39
Про наявність обладнення.pdf
09 листопада 2019 14:39
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2019 14:39
20.Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2019 14:39
8.лист відгук.pdf
09 листопада 2019 14:39
Інформаційна довідка.pdf
09 листопада 2019 14:39
Про захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"
#31174467
Відхилено 78 616 805,71
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 85 620 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
85 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 18:06
ДУ № 7 від 29.12.2023 до договору № 36-19 від 26.12.2019 .PDF зміни до договору
29 грудня 2023 18:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:10
Додаткова угода №6_26.12.2022.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:08
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 12:02
Додаткова угода від 30.06.2021 № 5 № 39-19.PDF зміни до договору
30 червня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 15:36
Додаткова угода від 24.05.2021 № 4_36-19.PDF зміни до договору
24 травня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:57
Додаткова угода №2 від 08.10.2020 до Договору №36-19 від 26.12.2019.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:24
Додаткова угода №3 від 08.10.2020 до Договору №36-19.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:59
Дод.Угода №1.PDF зміни до договору
20 березня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:07
Договір №36-19.PDF укладений
27 грудня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 - "Календарний графік виконання робіт" викласти у новій редакції, всі інші умови залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки №2 "Календарний графік виконання робіт" та №3-20 "Протокол погодження договірної ціни на 2020 рік" викласти в новій редакції, всі інші умови залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 19.1. Договору викласти у такій редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №36-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML